Μπαίνοντας στο σπίτι, η καρδιά μου δεν είχε ηρεμήσει ακόμα και ήξερα ακριβώς τον λόγο. Έπεσα με φόρα στο κρεβάτι και αναστέναξα βαθιά κοιτάζοντας το ταβάνι.
Τι έκανα μόλις; Δεν επιτρέπεται να μιλάω με αγόρια- καλά, με αγόρια που δεν γνωρίζω τέλος πάντων ούτε να κάνω παρέα με τέτοιους ανθρώπους.
Έχει piercing. Στο αφτί -εντάξει, αλλά στη γλώσσα;
«Έλα που δεν σ'αρέσει.» πέταξε το υποσυνείδητο μου. Και δεν μπορούσα να διαφωνίσω. Για κάποιον περίεργο λόγο μου άρεσε.
Μου θύμιζε τον Hardin. Η Tessa δεν ήταν συνηθισμένη σε αυτά, ήταν αθώα με όλη την έννοια της λέξης και όμως τον αγάπησε όπως ήταν. Wait- γιατί τους συγκρίνω με την δική μου κατάσταση; Πρέπει να σταματήσω να διαβάζω τόσα βιβλία.
Περίεργο που τον πέτυχα στην παιδική χαρά, άρα μένει εδώ κοντά. Πως και δεν τον έχω δει ποτέ μου;
«Εσένα τι σε νοιάζει;» μίλησε μια ακόμη φορά το υποσυνείδητο μου.
«Μην πέφτεις τόσο εύκολα...» άκουσα την ίδια φωνή που άκουσα και στο πάρκο και πετάχτηκα πάνω κοιτώντας τριγύρω.
«Ποιος είναι εκεί;» ρώτησα όμως δεν πήρα απάντηση.
Νομίζω πως αρχίζω και τρελαίνομαι. Πρέπει κάπως να ηρεμήσω.
Άνοιξα το συρτάρι μου και πήρα το τετράδιο μου πριν κατέβω κάτω στο χωλ. Χαμογέλασα όταν αντίκρισα τον καλύτερο μου φίλο και πήγα βιαστικά να καθήσω στο μικρό πάγκο.
Το δώρο γενεθλίων μου όταν έκλεισα τα 11 και το μόνο ευγενικό πράγμα που έκανε για μένα ο πατέρας. Ένα Yamaha C 3 X PE.
Με τα δάχτυλα μου, θαύμασα τα πλήκτρα παίζοντας αργά την μελωδιά του τραγουδιού που έγραφα.
"People say we shouldn't be together, we're too young to know about forever."
Τραγούδησα σιγανά και σταμάτησα για να σκεφτώ τους επόμενους στίχους. Πως θα ήταν άραγε αν αναγκαζόμουν να αφήσω τα πάντα για τον έρωτα; Αν κάποια στιγμή ερωτευόμουν...
"But i say that they don't know what they're talking about."
Οι στίχοι ερχόντουσαν με βάση τις σκέψεις και τις φαντασιώσεις μου. Είχα πολύ έμπνευση και ήξερα καλά τον λόγο.
'Το διαφορετικό είναι αυτό που πάντα ενώνει δύο ανθρώπους.' , είχα διαβάσει κάποτε σε ένα βιβλίο. Στη σκέψη χαμογέλασα αχνά και κοίταξα έξω από το παράθυρο όπου φώτιζε ο ήλιος ολόκληρο το δωμάτιο.
ESTÁS LEYENDO
Hurt
RomanceΌσες φορές και αν τρέξεις από το παρελθόν, εκείνο πάντα θα βρίσκει τον τρόπο να σε βρει και θέλει πολλά για να νικήσεις τις άσχημες αναμνήσεις που κουβαλάει. Και τελικά τι μπορεί να γιατρέψει τον πόνο; Ο χρόνος; Ή ο έρωτας; Doniya Ezebuero Όπως κάθε...