Rozdział 1

4 1 1
                                    


Dzień jak dzień, wstałam do szkoły. Wprawdzie zbliżał się koniec roku szkolnego z czego się niezmiernie cieszyłam bo równo po zakończeniu Roku Szkolnego miałam pojechać na koncert moich uwielbianych idoli - Bars & Melody, byłam podekscytowana tym że przytule Leo bo na nim mi głównie zależy, uwielbiam go! Nastąpił dzień koncertu, wyjazd miałam o 4 nad ranem bo koncert odbywał się w Warszawie z czego ja mieszkałam w Gdańsku. Bawiłam się swietnie, i zauważyłam że własnie Leo często na mnie spoglądał i puszczał oczko. To było niesamowite bo dotąd nie widziałam żeby aż tak zwracał uwagę na jedną fankę! Po wszystkim nastąpił czas na Meet & Greet, wykosztowałam się dużo pieniędzy na to, ale było warto! Stałam w kolejce (byłam bodajże 2) gdy Leo mnie rozpoznał, gapił się i usmiechał, sądze nawet że chciał się popisać haha :D Wiele dziewczyn zauważyło że Leo spogląda zbyt często na mnie, niektóre zaczęły mnie wyzywać a inne - gratulować i mówić że do siebie pasujemy! Gdy był czas na mnie, wbiegłam najpierw na Charlsa, nie wiem dlaczego ale widziałam w oczkach tego słodziaka - Leo , zazdrosc ponieważ Charlie mnie pocałował w policzek! Następnie podbiegłam do Lendera (Leo).  Ten usciskał mnie mocno i szępnął do ucha że mnie kocha, ale to robi każdej fance. Gdy było już po przytulaniu i zdjęciu, miałam już odejsc. Ale to prędko nie nastąpiło... 


Hejka! To jest moje pierwsze opowiadanie, jeżeli chcecie żebym je kontynuowała piszcie smiało, bo mam bardzo dużo pomysłów co może wydarzyć się później. Pozdrawiam! (A, i możliwe że rozdział drugi pojawi się dzis:P) 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Leo - ktos kogo pokochałamWhere stories live. Discover now