Kapitola 5: Souboj

131 16 6
                                    


Optimus a Megatron se přetlačovali a Arcee, Bulk, Ratchet a Bee se rozběhli proti Decepticonům. Okolo zavládl chaos. Megatron odklonil Optimovu čepel a než se Optimus stačil pohnout, Megatron ho chytil pod krkem a přitiskl ho ke zdi.

,,Být tebou, vzdám se," říkal, zatímco se Optimus snažil popadnout dech.

,,Vždy jsem byl v šermu lepší než ty."

,,Já jsem jen pouhý voják, Megatrone." zachrčel Optimus a sevřel meč v ruce ještě pevněji.

,,A ty jsi jen pouhým zajatcem svých pomatených představ!" a s tímhle odkopl Megatrona tak silně, že ho pustil a couvl, takže měl Optimus čas se nadechnout.

Ta chvilka ale netrvala dlouho. Megatron byl rychlý a za pár sekund už zase byli v boji jeden na jednoho. Jejich ostří se setkávali v rozmezí jen několika setin. A Megatron Optima zaháněl pořád blíž a blíž ke stěně.

,,Alpha Trion tě vycvičil dobře..." uznal Megatron a ohnal se mečem. Optimus couvl a tehdy narazil zády do lodi. Byl v pasti. Zvedl meč, aby měl aspoň šanci se ubránit, Megatron ho ale znovu odklonil a to tak, že mu vypadl z ruky.

,,Ale nenaučil tě všechno." a Optimovi do boku zajela ostrá čepel. Chtěl vykřiknout, ale bolest mu to nedovolila. Megatron ho za rameno přitlačil blíž, otočil čepelí a prudce a bolestivě ji vyndal. Naklonil se k němu.

,,Já vždycky vyhraju." zašeptal a pustil ho. Když Arcee viděla, jak Optimus znovu klesá k zemi, rozeběhla se k němu. Cestou jí ale srazil k zemi jeden 'Con a ona měla co dělat, aby si ho udržela od těla.

Megatron si k Optimovi kleknul a zvedl mu hlavu jedním prstem.

,,Ubožáku. Znám tvojí taktiku. Znám tvůj styl. Problém je v tom, že TY neznáš ten MŮJ. Ale - tak to je vždycky, nebo ne?" Optimus pohlédl stranou a Megatron se zvedl.

,,Jak dlouho sis myslel že mě porazíš?" zeptal se povýšeně.

,,Déle než všichni na naší planetě?" Optimus zklopil hlavu a položil si ruku na ránu.

,,Déle než Ironhide?" Megatron se začal smát a Optimus ztuhl.

To on... došlo mu. Cítil jak se mu zrychlil tep a do žil se mu začala vlévat zlost. Bolest téměř zmizela a on sáhl po meči. Nedosáhl na něj.

,,Ty..." zavrčel.

,,Ty jsi ho zabil!" Megatron se napřáhl s mečem, on uhnul a skočil po tom svém. Zvedl ho, zablokoval útok a pod tlakem Megatronovy s čepele se pomalu postavil.

,,Chceš mi to oplatit, co?" dráždil ho Megatron.

,, Rozhodně bych to vřele rád udělal!" Optimus se opřel do meče až přitlačil ten Megatronův k zemi. A v ten moment ho kopl do loketního kloubu. Megatron vykřikl bolestí a téměř pustil svou zbraň.

,,To je za válku!" řekl Optimus a pěstí praštil Megatrona do obličeje.

,,Za Cybertron!" s tímhle ho kopl do hrudníku.

,,Za všechny světy, co jsi zničil!" sekl ho mečem přez oko.

,,A za Ironhida!" rozběhl se k němu, vyskočil a srazil ho na zem. Teď už Megatron nedržel v ruce meč. Už se neměl jak bránit. Už ne.

,,Tak dělej." pobídl ho.

,,Dělej, zab mě." Optimus zvedl meč. Ale než si mohl rozmyslet co udělá, zezadu ho zasáhlo torpédo z decepticonského kanónu a smetlo ho. Optimus klopýtl a sotva se udržel na nohou.

Megatron se postavil a nabil dělo. Zamířil na Optima a vystřelil. Minul. Optimus střelbu opětoval. Naběhli k sobě a začali se šermovat blastery. Megatron se ohnal pěstí a zasáhl Optima do zraněného boku. Optimovi se bolestí zatmělo před očima a poněkud zavrávoral. A Megatron toho využil. Odkopl ho, on odletěl o několik metrů dál a zády spadl na zem. Megatron k němu přišel a dal mu blaster pod krk.

,,Je konec." řekl. Optimus se na něho podíval. Ano. Tohle byl konec. Jeho konec. Zavřel oči.

,,Tak ať je." řekl pevně. Slyšel, jak Megatron znovu nabíjí - střela ale nepřišla. Když to Optimovi došlo, otevřel oči. Megatron se s někým potýkal. Byl to Bee. Optimovi se konečně povedlo postavit, nepřátelským vojákům se to ale moc nelíbilo. Seběhlo se jich k němu asi šest a on měl co dělat, aby se jich zbavil. Slyšel, jak o sebe bouchají Beeho a Megatronovy pěsti. Potom rány ustaly a on vyhlédl z toho bojujícího hloučku kolem něj. Megatron byl znovu na kolenou. Optimus se usmál, nadhodil si meč v ruce, rozmáchl se a čepelí - když už ne zabil - srazil nepřátele na písčitou zem, přesně aby viděl, jak Megatron zvedá svůj meč ze země proti Bumblebeemu. Bee k němu běžel a než Optimus stačil zakřičet ,,Stůj!", ostrá čepel mu zajela do Jiskry. Oči mu zablikaly a nakonec úplně zhasly. Když Megatron se smíchem meč vytáhl z jeho těla, zhroutil se na zem. Bee byl mrtvý. Ten kluk, který přežil všechny boje - byl pryč.

Transformers Prime: Tajemství Planety ZeměKde žijí příběhy. Začni objevovat