Παρτ 1

10 1 0
                                    

Σεπτέμβρης

Αχ τι τέλεια σήμερα έχω το τελευταίο πάρτυ του καλοκαιριού :/..και περιμένω μέσα στο γκρίζο αυτοκινητάκι της μαμάς μου .

Που τώρα βρήσκεται στο περίπτερο της γειτονιάς και προσπαθεί να βγάλει απο το μηχάνιμα μιά κάρτα των 5€ για το πιο παλιό σε μοντέλο από τα Samsung galaxies που υπάρχουν κινητό.

ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Σαν περιμένω φανταχτερά βαμμένη( σαν ιερόδουλη) ακούγαντας
το work της Rihanna
Ένα παιδί από το πρώην γυμνάσιο μου που έχω να πω έγεινε κουκλί σταματά με το ποδήλατο του μπροστά απο το αυτοκίνητο μας,

γιατί δεν σταματά να με κοιτάζει νιώθω άβολα και της είπα της μαμάς μου ότι εγώ και τα τρανς μοντέλα είμαστε ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΗΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ Μαλαξδξδνδφκιες ...

Ποποοο ξέχασα το όνομα του λολ δεν παίζει να τον ξαναδώ έτσι κι αλλιώς .

Ξεκαβαλλάει το ποδηλατάκι του (αχ)και μπένει στο περίπτερο ενώ η μαμά μου έρχεται στο αυτοκίνητο ..

ΜΠΑΙΙΙ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ

Τελεικά η Άννα και η Kάρμεν οι αγαπητές κολλητούλες μου
μου έστειλαν μύνημα σαν ήμουν στο δρόμο πως θα έρχονταν αργότερα στο παρτι και εγώ θα είμουν μόνη σαν το λεμόνι .😥
Η μαμά μου με σταματάει ως συνήθως μπροστά ακριβώς στην είσοδο του σπιτιού ...Λέει έτσι το κάνει απλώς για να με εκνευρίσει .Τελοσπάντων ακόμα η ώρα είναι 9:30 και πολλοί έφηβοι κάνουν εμμετούς σε διάφορους κάδους της πλούσιας γειτονιάς .Αύριο θα φρικάρουν οι μποτοξαρισμένες γριές όταν δούν το χάος.

Οοο αυτή η μουσική είναι γαμάτη αν και δεν ξέρω κανένα εδώ απολαμβάνω την πιτσούλα μου και ακούω την τραπ μουσική που παίζει στα ηχεία ...
Καθώς οι έφηβοι με το γεμάτο αλκοόλ αίμα τους χορεύουν ξέφρενα μαζί με τα ξέκωλα που αποκαλούν κοπέλες τους .
Και ακούω μια αγριοφωνάρα μέσα στο αυτί μου ...ποίος άλλος
-ΗΡΘΑΜΕ ΜΩΡΟ ΜΟΥΥΥ ...τσιρίζει εκνευριστικά η Άννα για να την ακούσω
ΑΑΑ επιτέλους ήρθαν τα κορίτσια θα μπορέσω να μιλίσω σαν άνθρωπος
Αν και η Άννα μόλις είδε τα ποτά πήγε να ξεφαντώσει ενώ η Κάρμεν είναι απασχολιμένη τώρα με ένα τεκνό ..

🐍🤔

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

that other girlWhere stories live. Discover now