#1# (Giriş)

148 25 16
                                    

"Baba lütfen beni o okula yollama... sana yalvarırım lütfen baba..." Dedim...

Merhaba ben Hwang Eun Bi, 18 yaşındayım. Liseyi bitiriceğim sene sırf eğlenmeyi sevdiğim için arkadaşlarıma katıldım ve suç benim üzerime kaldı. Şu anda ve okuldan alınıp 'Karanlık Lise' denilen asıl adı 'Shinhwa Özel Lisesi' olan bir okula yazılıyorum. Ama ben o okulu istemiyorum arkadaşlarım bir çoğu oraya gitti ve daha onlardan haber alamadım...

Oraya gidince ne olacağını bilmiyorum. Ayrıca okulun adına neden 'Karanlık Lise' denildiğini bile bilmiyorum. Şimdi ise gitmemek için babama yalvarıyorum... döktüğüm gözyaşının haddi hesabı yok...

"Hayır Eun Bi! O liseye bir daha gitmiyeceksin! Biz saygın bir aileyiz ve arkadaşlarınla eğlenmek için ailemizin saygınlığını düşürüyorsun!" Dedi bunu hiddetli bir şekilde dediği için yerimde zıpladım.

Ağlamaktan bitkin düşmüş vücudumla ayağa kalktım babamın karşısına dikildim titreyen sesimle "Baba. Eğer beni o okula yollarsan kaçarım." Dedim ama babama kafa tutmanın bir çözüm olmicağını bildiğim için hızla babama sarıldım ağlamamın arasından "Baba... lütfen yollama beni oraya... sana yalvarıyorum..." Dedim.

Zor tuttuğum hıçkırıklarım sonunda kendini bıraktı babam beni kendinden ayırıp tek elini omuzuma attı, şişmiş gözlerimle baba yalvarıcı bir şekilde gözlerinin içine baktım. Babam bakışlarını yere indirip "Hepsi senin iyiliğin için..." Dedi omuzuma 2 kere hafifçe vurup odamdan çıktı...

------------------------------------------------------------
Evet arkadaşlar merhaba ilk YoonB kitabımı yazıyorum umarım beğenmişsinizdir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dark High SCHOOL #YoonB#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin