18. BÖLÜM

9.8K 318 55
                                    

Sabah başımdaki şiddetli ağrıyla uyandım. Dayanılmaz bir ağrıydı.  Saatte baya geç olmuştu. Aşağıdan sesler geliyordu. Camdan bahçeye baktım. Komşular gelmişlerdi.
Funda geldi odama hızlıca.

"Yenge "

"Efendim canım "

"Gidiyormuşsun . Abimle babam dün gece konuşurlarken duydum. Kaçtı süsü verecekler sana . Yapma yenge nolur"

"Funda , canım lütfen yapma böyle . Benim hergün bu odada ağlayıp durarak onların mutluluğunu mu izlememi istersin yoksa benimde bebeğimle mutlu bir yuvam olması gerektiğini mi ?"

"Tabiki mutluluğunu isterim ama yenge abimden resmen bebeğini kaçırıyorsun.Hem o bebek senin mutluluk biletin"

"Evet o benim mutluluk biletim ve onunla Istanbul'a gideceğim. Ayrıca abinden çocuğunu kaçırdığım falan yok kendisi böyle olması gerektiğini söyledi ve istediği şeyde oldu. "

"Tamam yenge tamam. Hadi aşağı inelim annem çağırdı"

Beraber aşağı indik . Elvin Zeynep Hanım ın yanına oturmuş hemen . Baş köşeye kurulmuş. Ben gelince sessizlik oldu. Kadınlar aralarında konuşmaya başladılar..

"Bu nasıl kuma böyle. Onun daha erken doğurmasi gerekdi"

"Vah garibim nasılda üzülmüştür kısır sonuçta . Kaç ay oldu tık yok. "

"Evet evet evleneli kaç ay oldu "

Daha fazla dayanamadım.. Sinirle kalkıp odama çıktım. 

Gitmeliydim burdan biran önce hemde . Odamda bavulumu hazırlamaya başladım. Evleneli kaç ay oldu ne annemgil geldi ne abim aradı. Herkes bana sırtını dönmüştü zaten. Baştan belliydi böyle olacağı.
Acaba Onur a söylese miydim gideceğimi. Sonuçta kaç aydır hep bana destek oldu. Bir yanım arama desede diğer yanım ara dedi.
Bende aramaya karar verdim.

"Efendim Begüm"

"Nasılsın"

"Iyisim sen "

"Iyi bende sana söylemek istediğim bişey var"

"Tabi söyle"

"Onur şey ben artık Diyarbakır dan gidiyorum. Haber vermek istedim sadece. "

"Ne,  neden? Göndermezler seni"

"Yok kendileri gönderiyo zaten. "

"Nasıl anlamadım?. Sen en iyisi bizim şirketin yakınlarındaki kafeye gel orda hem görüşmüş oluruz hemde şu olayı bana anlatırsın . "

"Tamam"  diyip kapattım.
Üzerimi giyinip kimseye görünmemeye çalışarak evden çıktım.
Kafeye gittiğimde Onur daha gelmemişti. Bende beklemeye başladım. Açıkçası yarım saat olmasına rağmen hala gelmemişti. Bende arama kararı aldım.

"Onur nerdesin "

"Geldin mi sen "

"Yarım saattir seni bekliyorum. "

"Kusura bakma canım hemen geliyorum. Beş dakikaya ordayım."
diyip kapattı. Onur bana canım mı demişti. Ağız alışkanlığıdır diyerek geçiştirdim. Tam 5 dakika sonra Onur geldi.

"Sonunda"

" Kusura bakma dosyaları imzalamam gerekliydi. "

"Neyse"

"Ee anlat hadi nasıl gidiyorsun"

"Elvin hamile zaten sana da anlatmıştım Yiğit in beni göndereceğini. O hamile olduğuna göre bende gitme kararı aldım Oda tamam sana kaçmış süsü veririz gidersin dedi. Yani diğer Ağalar kabul etmez diye böyle yapıcaz. Bu akşam buradan gitmiş olacağım. O yüzden seni son kez görmek istedim"

KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin