Ik zat net als elke dag achter mn tablet. Maar is zag Jacob zijn nieuwe post. Er stond: meeting in The Netherlands in Gronigen. Er zo ging de dag....
Omg Jacob geeft een meeting hier verder op. Ik ging rennend naar mijn moeder. Mam mag ik alsjeblieft heen? Als je me hier brengt dan ben je de beste!!! M= mama K= Kaya (ik).
M: dat ga ik ff overleggen met Marcel. Ik weet ook niet hoe laat je daar moet zijn en...
K:..... Ja over 2 weken op de Zaterdag om 10:30. Mag ik er please heen??😙
M: ik ga over leggen hoor je het morgen wel oké?
K: oké ik liep weg en zei in mezelf: YEE i can't wait😊.De volgende dag
Ik hoorde de wekker en ging meteen naar beneden. MAMA weet je het al???
M: weet ik nog niet maar volgende week weet je het wel
K: komt er dan weet zo'n soort poster of wat het ook moet voor stellen ding op de deur?
M: ik weet het niet misschien wel misschien niet.
K: GEWELDIG😡 nog langer wachten.Skip de week dat ik bij mijn vader ben
Ik kwam van gym. Puhh wat weer een nutteloze gymles op deze nutteloze dag. Altijd weer die saaie juf op vrijdag middag😩. Ik ging lopend naar mijn vader's huis om te wachten op mijn moeder, tot ze me ophaalt. Papa ik heb al mn spullen in me tas! Ik ga zitten op de bank en zet de muziek zender op. Papa: je moeder is er! Oké DOEI! Ik doe de deur dicht en ga in de auto zitten.
M: hoi ik ga zo werken dus ik zet je af bij Marcel.
K: oké. Maar weet je al of we heen gaan?
M: Weet ik nog niet Kaya, wacht het gwn af.
K: MAAR HET IS MORGEN AL!!😠😢. En ik wil er zooooooooo graag heen!
M: AFWACHTEN!😤
K: Man oké 😣😳😢.
Inmiddels zijn we bij Marcel aan gekomen.
K: doei!
M: Doei ik zie je vanavond👋
Ik loop naar Marcel toe en zeg hoi, dan loop ik weg naar het kantoor waar ik Wi-Fi heb. En ik was sagarijnig. *zucht* Ik weet zeker dat we niet heen gaan. Het was wel gelukt om naar linktijger & joostspeeltspellen te gaan in Utrecht. Ik begon te huilen.😢😢😭😭 Marcel kan me niet horen want hij is bezig. Ik ging een video kijken om weer blij te worden. O die video was echt hilarisch 😂😂. Terwijl ik een musically opneemde werd ik geroepen door Marcel. Kaya we gaan de meiden ophalen. Oké ik kom er aan! Ik deed mijn tele uit en liep naar hem toe. We stapten in de auto en reden naar Leanne & Mathilde. Hoi ik weet het niet zeker maar we gaan maar misschien morgen naar Jacob.
L: Dat weet ik niet zeker (heel mysterieus)
Mijn gedachten: Zou zij er meer over weten?😕
Ik zat de hele auto rit na te denken over dit: doet zij dat omdat we wel of niet heen gaan.😐 verder zat ik nog te dagdromen over Jacob als mijn vriendje.😍 maar dat is normaal. En opeens toen we thuis waren zei Leanne: Euhm Kaya ik weet niet maar, ik denk niet dat je in de auto wilt blijven zitten.😅 O ja sorry ik zat te denken aan Jacob.😆 Maar weet jij iets over de meeting van Jacob? Meeting uhm nee, weet ik niks van. Ze draaide zich om en liep weg. In mezelf dacht ik dat zij iets verbergde, dus ik bleef verder vragen. Óók aan Mathilde. Maar Mathilde wist er niks van. En Leanne deed alsof zij er niks van wist, maar het leek alsof ze iets in haar schild voerde. Toen zag ik Leanne te fluisteren met Marcel, ze pakte haar tele en zei: wie gaat er mee naar boven?? Natuurlijk blijf ik niet beneden dus ik ging mee. Ik ging voorop en iets zei me dat ik gefilmd werd van achteren. Dus ik wist ongeveer al dat we heen gingen, maar ik liet het niet merken. Maar toch je weet maar nooit. Misschien gingen we ook gwn niet heen en is dat Dylan er staat ofzo. Op de deur stond een envelop geplakt waar op stond: kijk hier in. Whut wtf is dit?
L: idk maak het open!!
K: ik weet dat je me aan het filmen bent, dus er is iets gaande.😕
Ik kwam de kamer binnen en keek om me heen. Whut? Geen Dylan?
L: serieus dacht je dat Dylan hier was😂😂.
L: ach maakt ook niet uit, MAAK DIE BRIEF OPEN!!
Okeeee. Ik maakt de brief open en het 1e wat ik las was:.....
OMFG WE GAAN NAAR JACOB!! Ik gilde me rot, ik sprong alle kanten op en ik moest huilen zo fantastisch vond ik het.😁😱
L: dat wist ik als enigst na mijn vader en jou moeder.
K: tja dat had ik ook nog echt niet door. (Sarcastisch)😄Zo dit was het 1e hoofdstuk. Was wel een beetje kort. De volgende hoofdstukken zijn langer.Hopelijk vond je het leuk
Volg xxleanx. Bye -xxx- Kaya
JE LEEST
My Big Dream
FanfictionIk ga naar een meeting waar ik onverwachts uit wordt gekozen door Jacob. Hij begint me leuk te vinden. En er komt ons een heel avontuur tegemoet. Maar dan gebeurd er wat...... Wil je weten wat dan lees je dit boek.😁