Je bent dan wel mijn vent maar verdomme wat irriteer je me. Ik weet dat ik vandaag extra lief voor je moet zijn, dus gedurende dag slik ik mijn stiekeme fustratie gewoon even weg. Ik geloof dat iedere stel een down dag heeft, toch? Het is elf uur wanneer we naast elkaar eindelijk gedoucht op de bank ploffen, ieder in ons favoriet hoekje wat van elkaar af.
Nog net zien we een van documentaire over volwassenen die grote baby's spelen, zo apart, ik rol met mijn ogen en kijk ondertussen mijn berichten na op mijn telefoon. Ik voel dat je naar me kijkt en vraag lichtelijk geïrriteerd "Ja lieverd?", zonder echt van mijn telefoon te kijken: "wat is er?".
"Jij moet gewoon even goed geneukt worden, dat is er" antwoord je grof. Mijn ogen flitsen op van mijn telefoon, en ik kijk je wat verontwaardigt aan zonder wat te zeggen terwijl je me strak blijft aankijken. Een paar seconden te lang staren we elkaar zwijgend aan, waarop ik uiteindelijk mijn ogen een tikkeltje verlegen neersla. Ik zie je onder mijn wimpers door opstaan, en hoor je naar me toelopen. Precies voor mijn neus sta je nu met je heup op mijn neus hoogte. Je legt je warme rechterhand op mijn linkerwang, waarop ik bijna automatisch reageer door mijn lippen naar je hand te bewegen en een kus druk op de binnenkant van je hand, terwijl ik je eigen ik geur opsnuif. Je ruikt naar die gore sigaretten en zachte douchegel tegelijk. Verdomme, hoe is het mogelijk dat je me met zo weinig al kunt raken?
Ineens beweeg je je hand naar mijn nek, grijpt deze wat stevig vast en bukt vooruit waarop je me een harde kus drukt op mijn mond. Met je tong duw je me lippen van elkaar en zoent me, terwijl je greep om mijn nek wat harder wordt. Ik kus je gepassioneerd terug en voel dat je ondertussen naar de bank beweegt waarop je me met je stevige greep meetrekt zodat ik ineens op je schoot zit. Je stopt met zoenen, we zitten bijna neus tegen neus en kijkt me aan met je mooie groene ogen. Nu leg je beide handen om mijn gezicht, mijn haren vallen er langs, en je blijft me zoenen, steeds meer, steeds heftiger, terwijl ik je pik onder me poes voel groeien door onze kleding heen.
Je trekt mijn topje over mijn hoofd heen, en neemt even een seconde nonchalant te genieten van je uitzicht. Hoe doe je dit toch, dat ik me zo meisjesachtig en kwetsbaar voel bij je! Dan omring je mijn borsten met je handen, mijn tepels worden hard en iets kleiner. Je trekt me aan mijn borsten een beetje vooruit, en sluit je mond om mijn linkertepel, hmm zo zacht, zo warm, zuig je er langzaam aan, terwijl je grip met je handen om mijn borsten iets harder wordt. Met een harde zuig laat je je mond van me tepel glijden, en herhaalt dit bij mijn rechtertepel. Langzaam zuigend en rondjes draaiend met je tong, terwijl je mijn borsten hard vasthoudt, en deze gebruikt als stuur om ze om en om bij je mond te brengen, terwijl je ze steeds dichterbij elkaar duwt, zodat de afstand ertussen steeds kleiner wordt, en de hitte door mijn lichaam steeds meer. Ik word helemaal warm en genotsscheuten voel ik tot mijn clitje.
Ik begin langzaam te kronkelen en met mijn heupen rondjes te draaien, zodat ik je harde pik tegen mijn kutje voel. In een extase begin ik zachtjes te kreunen en hou je hoofd vast om je mond nog beter om mijn tepels te voelen. Je laat mijn borsten los, en legt me op mijn rug neer, zodat je op je knieën tussen mijn benen even naar me kunt kijken, terwijl je me broekje mijn benen afrolt.
Dan buig je voorover, en zuig en lik je beide tepels weer heerlijk om en om. Heerlijk warm gevoel. Terwijl je op je linkerarm steunt en mijn tepel blijft likken, schuif je met je rechterhand omlaag, er gaat een lichte schock door me heen als je zachtjes over mijn venusheuvel glijdt. Wanneer je bij me clitje komt, en er zachtjes overheen wrijft, en verdergaat naar mijn ingang, voel ik je zuchten en je mompelend; "fuck wat ben je nat". Langzaam duw je een vinger in het begin, en we zuchten beide wanneer je van mijn opening naar clitje zachtjes heen en weer schuift met diezelfde vinger en ondertussen mijn tepel zuigt en likt..
Kronkelend beweeg ik mee, terwijl ik ongeduldig je broek naar beneden duw. Je komt wat omhoog om me mee te helpen, waardoor je harde pik bij me in handbereik is, automatisch reik mijn hand naar hem toe en omsluit je voorkant. Ineens pak je met beide handen mijn knieholtes vast, en spreid je mijn benen open. Je brengt je tong bij mijn poesje en begint zachtjes tussen mijn clitje en opening heen en weer te bewegen, langzaam opbouwend. Je draait rondjes met je tong, en kust mijn kutje, terwijl je me benen loslaat, open je met beide duimen mijn kutje, zodat je er goed bijkan.
Ooh, dit gevoel is zo heerlijk warm, zo geil, je slurpt, je likt terwijl je me billen vastpakt en me goed meedraait. Je gaat heerlijk heen en weer, soms met je tong op de zelfde plaats terwijl je mijn geilheid gebruikt om je vingers nat te maken, om me eerst ontdekkend met één vinger daarna stevig met twee vingers te neuken terwijl je tong dezelfde ritme aanhoudt. Ondertussen beweeg me heupen mee en kijk naar het plafond terwijl deze in een tunnel begint weg te vagen door de hitte van je mond.
Je stopt even om je broek goed uit te doen, en je trekt me omhoog zodat ik zit voor je pik. Deze pak ik vast, en lik er langs zodat ik deze alvast nat maak met extra speeksel, waarna ik over mijn lippen lik. Wanneer ik je top in mijn mond neem, zucht je hard, en gooit je hoofd naar achteren. Ik ga op mijn knieën zittend en begin te werken. Pff wat word ik geil van jouw genot. Ik neem hem goed in mijn mond, en zuig erop terwijl ik je bij je heupen vast hou. Ik beweeg goed heen en weer en neem hem diep in mijn mond, terwijl ik voel dat je mijn hoofd vastpakt, en me mondje terug neukt, steeds iets dieper..
JE LEEST
Achter zijn ogen
RomanceRauwe, gehaaste en impulsieve liefde tussen twee jongeren. Het eindigde al voor het de kans had om te beginnen