Името ми е Парк Роуз.На 17 съм и съм сестрата на Джинйонг от Got7.Живея отделно от родителите си в центъра на Сеул,заедно с най-добрата си приятелка Лалиса Манобан.Тя също е на 17.И двете можем да пеем и обожаваме танците.
~Гл.т.Роуз~
Пореден скучен ден в училище.Двете с Лиса сме си сложили слушалките и изобщо не слушаме поредния скучен урок на учителя по география.Остават пет минути докато часа свърши и най-накрая щеше да дойде голямото междучасие когато ще отидем да ядем.Йееее храна!Да двете с Лиса обожаваме храна и се тъпчем като прасета,но сме си все така слаби.Най-накрая звънецът би и ние двете отидохме да ядем.Бях гладна като вълк затова бързо отидох да си взема храна и седнах на една маса.След пет минути най-накрая се появи и Лиса.Свършихме с обяда и се насочихме към следващия кабинет.Имаме час с класната.....направо супер.Г-жа Парк най-сетне благоволи да влезе и веднага започна да ни обяснява нещо.
-Така деца както знаете ще се организира състезание по пеене и танци-каза тя.След чутото двете с Лиса се спогледахме,нямаше как да пропуснем.Занимаваме се с танци от години.
-Всеки който иска може да се запише,а срокът е до другата седмица в петък.Ако искате да разберете нещо повече долу има табло,а декларации за записване при господина по физическо.
Последният час свърши и с Лиса почти бяхме на изхода на училището когато двете чухме някой да вика имената ни.Ох,този глас ми е до болка познат-Юра.Кифлата на класа.Обърнах се с досада и на около 2/3 метра от нас видях фигурата й.Бях 100% убедена,че върху лицето си Юра беше сложила тонове грим.
-Какво искаш-казах.
-Ами понеже знам,че ще се запишете за състезанието,дойдох за да ви предупредя,че ще спечеля-каза ми надменно.В този момент ми идваше да й забия един.
-Само в сънищата ти-изсъсках-Ще те победим.След което направих знак на приятелката си да си тръгваме.
Прибрахме се и аз си легнах веднага защото бях много изморена.Здравейте хора!Така искам на ви кажа, че това е първата ми глава от първата ми книга.Надявам се да ви хареса!Давайте мнение в коментарите!И до другия път!❤
YOU ARE READING
Oppa's Band(Got7)
FanfictionРоуз и Лиса са най-добри приятелки,а Роуз е сестрата на Джинйонг от Got7.Момичетата трябва да живеят няколко седмици с групата.Какво ще стане?