Setkání s duchem

57 0 0
                                    

V létě roku 2016 jsem byl na táboře. Bylo to pár chatek uprostřed lesa v dolině a kolem nás kopce, ale to divné začalo, když jsme se vydali s mým kamarádem do kopce na starou zříceninu. Stavba měla pouze dvě stěny a mezi nimi byly dvě lavičky a ohniště po turistech, kteří si tu zřejmě opékali špekáčky. Jako vždy vzal sebou kamarád bezdrátový reproduktor a já jsem vzal kyvadlo. Hudba hrála nahlas, tak jsem šel o kousek dál a zkoušel, jak moc je slyšet. Když jsem se vrátil, hudba se znenadání sama vypnula a kamarád mířil ostrým koncem klacku, který sebral na zemi, na tajemnou postavu v kápi, schovanou za kamenem! Chvíli jsme se na sebe dívali bez hnutí. Asi po třech sekundách jsme začali prchat. Za sebou jsme slyšeli šustění listí. Celí zadýchaní jsme vedoucím řekli, že na nás koukal asi nějaký turista, protože kdybychom řekli pravdu, byli bychom nejspíš za blázny. Vedoucí nám řekli, že tam nemáme chodit v tak malém počtu a také nemáme nikam chodit tak pozdě (bylo asi 7 hodin večer). Jak jsme si po chvíli v ústraní povídali s mým kamarádem o našem zážitku, v blízkosti byl jiný člen tábora, který to rozšířil i mezi ostatní. Kamarád řekl, že se tam jde podívat. Vzal si sebou nůž a v devět hodin jsme vyrazili. Kolem nás šustilo listí a pak přišla ta záhadná postava a položila na kamaráda svoji ruku. Ta ruka byla černá jako noc a předala mu abecedu a informace. Někdo říká, že jsme si to celé vymysleli, abychom přitáhli pozornost, ale my víme, že to bylo zcela reálné. Doma jsem brouzdal po internetu a zjistil jsem, že hrad byl postaven ve 13. století a tajně se tam přišel zabít Jindřich Mitrovský z Nemyšle. Potkali jsme snad jeho přízrak?

Hororové příběhy? Ne... Realita...Kde žijí příběhy. Začni objevovat