"Το ότι είναι πελάτης, δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να τον πετάξω έξω με τις κλοτσιές." είπε ο Πάρης στο αυτί της Δάφνης."Πάρη! Σύνελθε επιτέλους!" είπε λίγο πιο φωναχτά αλλά εκείνος δεν έδωσε σημασία.
Πήγε στο τραπέζι του να πάρει παραγγελία.
Εκείνη την στιγμή μπήκαν στο μαγαζί κάποιοι χωριανοί και έκατσαν μαζί του μιας και τον γνώριζαν.
"Πολύ συχνά μας επισκέπτεσαι τώρα τελευταία."
"Ναι μ' αρέσει το μαγαζάκι σας." είπε με νόημα ο Μιχάλης.
Δεν θα δίσταζε να του σπάσει τα μούτρα ακόμα κι αν ήταν αδελφός της Δάφνης.
Του την έσπαγε το υφάκι του και ο έλεγχος που νόμιζε ότι είχε και θα πέθαινε να μάθει πως εκείνος και η αδελφή του ήταν μαζί.
Ο Πάρης πήρε την παραγγελία και πήγε να την ετοιμάσει.
"Δάφνη έρχεσαι λίγο;" είπε ο Μιχάλης.
Εκείνη αμέσως κοκκίνισε και φοβήθηκε μήπως ο αδελφός της κατάλαβε τίποτα. Άρχισε να αναρωτιέται τι την ήθελε.
"Πες μου.." είπε σχεδόν σοβαρή η Δάφνη για να μην υποψιαστεί κανείς τίποτα. Εκείνος την τράβηξε και της ψυθίριζε στο αυτί.
"Αύριο το μεσημέρι θα περάσω να σε πάρω. Ενημέρωσε τον αρχηγό μέσα, ότι δεν θα γυρίσεις το βράδυ!" είπε και η Δάφνη τον κοίταξε με ερωτηματικά.
Εκείνος δεν είπε κάτι άλλο κι εκείνη απομακρύνθηκε. Ένιωσε κάτι περίεργο μέσα της. Ήθελε σαν τρελή να μάθει που θα την πήγαινε...τι θα έκαναν...και όλα αυτά.
Ευτυχώς για την Δάφνη και δυστυχώς για τον Μιχάλη ο Πάρης δεν τους είχε δει να μιλάνε κι έτσι δεν το σχολίασε.
______________________________________
▪Το κάστανο θέλει κρασί και το καρύδι μέλι...
Και το κοπέλι κοπελιά κι η κοπελιά κοπέλι!
ESTÁS LEYENDO
Παραδοσιακά
RomanceΈλεγα πως δεν αγαπώ..και δεν θα αγαπήσω... Μα ήταν της μοίρας μου γραφτό εσένα να γνωρίσω...! Μεγάλη είναι η απόσταση, μα ο νους μου τη μικραίνει... Κι όσο μακριά μου βρίσκεσαι τόσο κοντά σε φέρνει!