*Pohled Tomáše*
"Pátek konečně pátek." pomyslel jsem si když mě probudil budík. "Dnešek přežiju a pak to bude v pohodě" potichu jsem zašeptal do polštáře. Hodil jsem na sebe nějaký oblečení a vyrazil jsem do školy.
*Pohled Honzy*
Uklízel jsem studio když sem slyšel chrastit klíče. "Ahoj Honzí" ozvalo se ze dveří. "Kde si byl celej den?" Zeptal jsem se a věnoval jsem mu pusu. "No já.. já byl venku s.. Nikki" odpověděl nervozně. "S Nikki?" ujištoval jsem se. "No.. My sme si začli psát a šli sme spolu ven po škole." Usmál se. "Aha, no to je super." usmál jsem se taky. "No jdu za ní ještě večer pujdeš taky?". "Já nemůžu" řekl jsem smutně.
*O týden později*
*Pohled Tomáše*
"Ahoj Nikki" věnoval jsem jí dlouhý obejmutí. S Nikki sme se začli hodně bavit. Pomáhá mi co se týče nadávek ve škole. Kde už je to lepší a lidi mě nejak začali ignorovat.
"Hele Tome. Proč si mě vlastně předtím neměl tak rád?" zeptala se po chvíli naši diskuze. "No seš Honzo bejvalka tak co bys čekala. On mi ještě brečel na rameni že si ho nechala" odpoveděl sem se smíchem. "Hele ten rozchod byl vzájemnej. On prostě pořád koukal po tobě." Zasmála se. "Já sem si třeba nedokázal představit že bych chodil s klukem. A ani nějak nevím jak se stalo to že chodím s Honzou" zamyslel jsem se. "Tys předtím chodil s holkou?" řekl zaskočeně. "Hej! Na tom je něco tak neuvěřitelnýho?" Řekl jsem se smíchem. "Ne promiň.." smála se.
*Pohled Honzy*
"Hej Rady ? Kde je zas Tomáš?" řekl jsem když sem vešel do studia. "Myslím že šel za Nikki" odpověděl v klidu. "Hej zase? On se teď vůbec nevěnuje stříhaní" rozčiloval jsem se. "Nevadí ti spíš že se nevěnuje tobě?" Opatrně se zeptal Rady. "Rady!" Okřiknul jsem ho. "Co je? Jen se ptám. Protože poslední dobou je víc s Nikki než s tebou.". Vražedně sem se na něj koukl. "Není víc s ní." přesvedčoval jsem Radyho.
Messenger:
Honza: Tomí kde si ?
Tomáš: Sem s Nikki. Videa sestříhám zítra.
Honza: A přijedeš ke mě dnes?
Tomáš: Já nemůžu. Mám věci doma a musím se učit. Promiň♥
"Okay Rady. Asi máš pravdu. Tomáš na mě sere." řekl jsem s kamenou tváří. "Jo já mám pravdu vždycky" řekl a dál se věnoval stříhaní. "Ty vole můžeš mě aspoň trochu podpořit?" vztekal jsem se. "Promin" zašeptal rady. "Rady bože ty už mě taky sereš." vztekal jsem se dál. "Tak brácho co ti mám na to asi říct? Bude to dobrý? Sorry ale buď jdi za ním a nebo to prostě dobrý nebude." rozčílil se Rady. "Rady" řekl jsem se slzami v očích a sedul jsem si na gauč. "Promiň já si s Tomášem promluvím." omluvil se Rady. "Ne.. já mu to řeknu sám.." odpověděl jsem.
ČTEŠ
Ment + Dogg Špatné Rozhodnutí
FanfictionMent s Doggem svůj vztah tají před veřejností. Jednoho dne však pořádají stream kde to omylem prozradí . Unesou nátlak lidí za to jaký jsou ? Vydrží jim jejich vztah ? Nezhroutí se z toho ? Vydrží až do konce ? Co Tomáš a Honzovo nejlepší kamarádka...