Okula gittik ve Azra'nın dediği gibi derse geç kaldık ayrıca kimyacı da tip tip bakıyordu bize. Biz ise Azra ile birbirimize bakıp gülüşüyorduk fakat ben gözlerimi Eymen den alamıyordum.Onun o gülüşü,konuşması içimi eritiyordu... Zaman çabuk geçti.Herkes evine dağıldı ama ben Azra ile birlikte onların evine gitmiştim. Annesi evdeydi ama zaten beni tanıyordu. Azra ne giyeceğine bir türlü karar veremiyordu ama en sonunda noktayı ben koydum bir öneride bulundum. Ve onun benim önerdiğimi beğenmesine şaşırmıştım. Çünkü ben sade şeyler sevdiğim için benim giydiğim şeyleri sevmez. Azra'nın evinden çıkıp bizim yurda gittikten sonra Azrayı hazırlayıp Eymen ile buluşacak yerlerine göndermiştim. Çok yorgundum ve yatağıma uzanmaya karar vermiştim.
Aradan bir saat geçmişti neredeyse...Yatarken telefonumu sessize aldığım için birkaç tane mesajım vardı.Mesajlarıma baktığımda neredeyse heyecandan bayılacaktım. Çünkü mesajlar Eymen'den idi! Ama yazdığı mesaj şu idi ;
Ecrin öncelikle rahatsız ettiğim için özür dilerim. Ama en son Azra ile birlikte bir şeyler yapacaktık fakat bir saat oldu kendisine ulaşamıyorum . Mutlaka sana haber vermiştir zaten kendisine ulaşırsan onu beklediğimi söyle.
Bu mesajı okuduktan sonra içime bir kurt düştü. Azra neden Eymen ile buluşmamıştı? Bu soruları kendime sorarken beni Azra geldi odama.Ben ne olduğunu anlayamadan bağırmaya başladı o kadar sinirlendim ki !
-Ya sen bunu bana nasıl yaparsın ! Ben sana güvenmiştim oysaki.
-Seni anlamıyorum Azra. Neyden bahsediyorsun sen ?
-Sen çok iyi biliyorsun neyden bahsettiğimi!
-Şunu bana açık açık anlatır mısın sen ?
- Ne olacak ben Eymen'in yanına giderken kolyem sende kalmış .
-Evet bende kalmıştı bende onu masamın çekmecesine koydum gelip alırsın diye.
-Evet bende almaya geldim fakat sen uyuyordun senin kolyemi masanın çekmecesine koyacağını tahmin ediyordum zaten. Kolyemi bulduktan sonra orada bir defter buldum daha doğrusu günlük.İlk sayfasında da Eymen'in boy boy çekilmiş resimleri vardı bu ne demek oluyor Ecrin söyle bana !
- Donup kalmıştım. O kadar utanıyordum ki o an .
-Azra her şeyi anlatabilirim ! ( neyi anlatacaksam artık)
- Neyi anlatacaksın Ecrin Eymen'i sevdiğin apaçık ortada. Meğer beni aylarca...Ya sen nasıl dayandın ben günlerce Eymen'i sevdiğimi söylerken ha söylesene.
-Nasıl mı dayandım? Sustum işte sustum. Dostluğumuz bitmesin diye hayattaki tek varlığımı da kaybetmeyeyim diye. Sen onu sevdiğini söylerken zaten benim içim kan ağlıyordu. Fakat seni üzmek istemedim.Al bak her şeyi öğrendin şimdi hadi benden nefret etmeye başla!
Burun buruna gelmiştik.O bana bakıyordu ben ona. Karşısından çıkıp kapıyı hızla çarpıp gidecektim ki aklıma Eymen'in mesajı geldi. Döndüm ve ;
- Ha bu arada Eymen mesaj attı bana seni merak etmiş.Sevdiğini bekletme de yola koyul. Telaşlanmasın dedikten sonra kapıyı hızla çarpıp çıktım. Ondan sonrasını hatırlamıyorum o da gitti mi gitmedi mi bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sustum İşte...-1
Literatura FemininaBu yazdığım romanda gerçek hayatta olanları yansıtmaya dikkat etmeye çalıştım.Bu romanda Ecrin adındaki bir genç kız, onun en yakın ve en iyi arkadaşı Azra ve sevdikleri çocuk Eymen konu ediliyor.Ecrin ailesini kazada kaybettiği için yetimhanede k...