Hoşgeldiniz💕
Bu kitabla devam etmemi istemiştiniz ve sonunda yep yeni bir bölümle karşınızdayım😁❤️İyi okumalar diliyorum💕
O zaman başlasın 🙆🏽🎬Sabah sabah uykulu bir şekilde kalkıp okula gitmek icin hazırlanmaya başladım.
Yüzümü yıkayıp giyicek bir şeyler bulmaya çalıştım. Dolabım resmen ağzına kadar dolu ama hiç bir şey bulamıyordum. Sonunda bir şeyler bulduktan sonra hızlıca giyinip çıktım evden.Okula vardığımda Yavuz okulun kapısının önünde duruyordu, bende yanına gittim ve sarıldım.
"Günaydın sevgilim"
"Günaydın prenses, bende seni bekliyordum hadi sınıfa gidelim"
Ne kadar tatlı ya beni beklemiş
"Olur hadi gidelim" dedikten sonra elimi tuttu ve içeri geçtik. Sınıfa girdiğimizde herkes bize bakıyordu, daha doğrusu el ele olduğumuz icin önce elimize sonra yüzümüze bakıyorlardı. Yavuzun en yakın arkadaşı Mert yanımıza geldi ve "Vaaayy kanka hayırlı olsun" dedikten sonra Yavuza sarıldı ve devam konuşmaya başladı
"Yengemizde baya güzelmiş" bana doğru döndü ve "Kaptın ha yakışıklı çocuğu" diyip bana bakarak güldü. Bende kendimi tutamadım ve güldüm. Dersin başlamasına fazla kalmamıştı, bu yüzden yerlerimize geçtik.
Ama hoca sınıfa girmeden bi lavaboya gitmek istedim, çünkü dersin içinde hiç izin vermiyordu. Peşimden sınıfın en gıcık kızı ve iki arkadaşı geldi."Ayy şekerim bomba haberler şendeymiş anlatsana ya, siz ne zaman sevgili oldunuz?"
Bir şey diyemeden öbür arkadaşı önümde durdu ve araya girdi
"Bana bak tatlım sen kendini fazla bu saçma aşk hikayenize kaptırma, çünkü fazla süremicek"Ona sinirli bir şekilde baktım ve
"Sen ne sacmalıyorsun be!" diye bağırdım."Ayy baksanıza ezik atarlandı" diyip güldü ve devam konuştu "şimdi tatlım beni iyi dinle Yavuz benim ona göre hareket et" dedikten sonra çıktı, arkadaşlarıda ördek gibi arkalarından yürüdüler.
Nefret ediyorum bu kızlardan!
Bak bak Yavuz onunmuş rüyasında görür anca..!Biraz sakinleştikten sonra işimi hal edip, bende ordan çıktım ve sınıfa girdim. Yerime oturdum, o an Yavuz bana bakıyordu, hala sinirli olduğum icin bu belli oluyordu sanırım. Bana "noldu" diye soran gözlerle baktı, bende bir şey yok dercesine kafamı salladım. O an hoca girdi sınıfa ve dersi başlattı.
Ders bitikten sonra sonunda teneffüs vakti gelmişti. Yerimden kalmak istediğim an Yavuz yanıma geldi.
"Neyin var prenses, kim sacını sıktı"
"Önemli bir şey değil boşver" diyip hafif gülümsedim. Bu kadar kıskanç biri olduğumu fark etmesini istemedim.
"Emin misin?"
"Evet hadi çıkalım sınıftan"
Yavuz "Peki öyle diyorsan" dedikten sonra çıktık sınıftan. Sohbet ediyorduk o an yine o kız geldi yanımıza ve üstelik hiç sormadan oturdu yanımıza. Daha Yavuzla hiç konuşmadığımız zamanlarda bu kız Yavuzla çok iyi arkadaşlardı, bu yüzden bir şeyde diyemiyordum.
"Naber Yavuz?"
Sanane..?
"İyi senden Tuğçe?"
"Bende iyi, bugün geliyorsun dimi?"
Nereye geliyor be..?
"Nereye?"
"Aa haberin yok mu senin, bugün hava çok sıcak olucağı icin hepimiz yüzmeye gidicez. Hem Mert ve kızlarda geliyor, eskisi gibi yani. Sende geliyorsun dimi?"
Lütfen hayır de..!
Bana doğru baktı ve "Sevgilim gelmek isterse bende gelirim, ne diyorsun gidermiyiz?" dedi.
Yaa yerim, çok tatlı değilmi..?
Şimdi ya o aslında gitmek istiyorsa..?
Hayır dersem olmaz, bari bende yanında olurum göz kulak olurum ona..Tuğçe bana kızgın bir şekilde bakıyordu.
Kıskaaananlaaar catlasın..
"Olur sevgilim gideriz" dedim. Bana gülümsedikten sonra Tuğçe'ye döndü ve "Tamam anlaştık o zaman, geliyoruz.
Saat kaçta ve tam olarak nerde?" diye sordu."Sana saat ve yeri mesaj olarak atarım" dedikten sonra sinirli bir şekilde kalktı yanımızdan.
Heeeyyt anca gidersin, ne sandın gülüm sana Yavuzumu bırakırmıyım..
Okul bitikten sonra eve gittik ve yüzme eşyalarımızı bi çantaya koyup benim evin kapının önünde buluştumaya karar verdik.
Ben kapıyı açtığımda zaten bekliyordu beni."Hadi gidelim bakalım"
Beraber oraya doğru gittik, biz vardığımızda herkes oradaydı. Üstümüzü değiştirdik ve suya girmeyi karar verdik. Önce suya sadece bi ayağımı soktum ve hızlıca geri cektim, su buz gibiydi, en nefret ettiğim şeyde suya alışmaktı, donuyordum hep. Bunu tabi Tuğçe fark etti ve beni suya iteledi. Oda daha suya girmemişti ve bende tabi bunu yanına bırakırmıyım?
Beni itelerken kolundan tuttum ve beraber suya düştük.Ayyy su buz gibiiii
"Kızım napıyorsun ya?!" diye bağırdı.
"Beni iteleyen sendin, sen kaşındın" diye bağırdım.
Hepsi gülmeye başladı ve onlarda suya atladılar. Tuğçe'nin gözü hep Yavuzdaydı.
O gözleri oyasım var..
Biraz yüzdükten sonra sudan çıktık ve yere getirdiğimiz şeyleri serdik. Hepimiz çok acıkmıştık. Birisi Müzik açmıştı ortam güzeldi, sadece Tuğçe sinirimi bozuyordu. Üstelik Yavuzun yanına oturmuştu. Yavuza güveniyorum sadece şu kıza güvenmiyorum.
Yemeklerimizi yedikten sonra.Tuğçe birden "Doğruluk mu cesaret mi oynayalım mı..?" diye sordu.
Herkes bunu iyi bir fikir olarak gördü ve oynamaya başladık. Bi şişeyi ortaya koyduk ve Tuğçe'nin bi arkadaşı çevirdi. Üstelik Tuğçe'nin önünde durdu şişe.
Kim bilir bu kız şimdi ne ister..
Tuğçe'nin arkadaşı "Yavuzu dudağından öp" dedi.
Ne?! Ben yanlış mı duydum?!
Ne diyor lan bu?!Yavuz tam karşı gelmek istediği an Tuğçe dudağına yapışmıştı bile. Herkes şaşkınlıkla bakıyordu.
Bende dayanamayıp Tuğçe'ye bi beş kardeşleri tanıştırdım.
Bu bölümde buraya kadar💕
İnşallah beğenmişsinizdir❤️Yorumlarınız bekliyorum ve beğendiyseniz yıldızsa basmayı unutmayın ❤️🙆🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLAYIN İÇİNDE [tamamlandı]
Roman pour AdolescentsBir gün aslında tanıyor sandığın insanın gerçek hikayesini öğrensen ne yapardın? O duycakların hayatını etkiliceğini bilseydin engel olur muydun? İki ayrı insan birbirinden habersiz aslında aynı olayın içinde. Bunu öğrenmeye hazır mısın? İçinde sakl...