Fent mint látszik +18..lesz benne. Köszönöm, hogy biztattatok és hogy velem vagytok. Régen volt rész és remélem nem haragudtok. 😅😰😊
Jimin:
Tegnap olyan dolog történt amire nem számítottam... Jin helyet én vettem fel a telefont.
Tae volt amin meg lepődtem. Honnan ismeri Jin Tae-t vagy fordítva?-Jin hyung nincs kedvem most Jimin-röl beszélni. - szólt a telefonba én meg majd nem le vágodtam a székről.
Nem akartam bele szólni, hisz százszázalék, hogy le rakná.
"Rólam? Mit? - kérdezgettem magamban."-Jin hyung? - halottam meg ismét hangját. - Haragszol?
Az eszem azt mondta, hogy tegyem le de a szívem... A szívem halani akarta a hangját. Jin-nel máshogyan beszél... Kedvesen.
-Kezdesz idegesíteni. - folytatta - Ezzel azt akarsz elérni, hogy kedves legyek vele? Legyen.
Letette én meg döbbenten tartottam a telefont a fülemhez. Rólam volt szó, de miért? Kedves legyen velem? Utál vagy nem?
Nehezen fel áltam és sikeresen neki mentem az ajtónak.-Jiminie?! - rohant hozzám Jin, de el csaptam kezét és tovább mentem.
Felmentem a szobámba majd a fürdőbe és csak áltam a tusoloban.
"Rólam? - gondolkodtam. - Utál, de miért? "
-Forró! - ugrottam ki.
Végeztem a nagy fürdéssel és be mentem a szobámba. Le feküdtem és a plafont néztem. Valahogy a kezembe került a telefonom és tárcsáztam Tae számát.... Megjegyeztem Jin telefonjábol. Meg szeretem volna tudni, hogy mit gondol rólam.
-Ki vagy? - kérdezte köszönés nélkül. - Épp fürdök szóval gyorsan mond!
-Ne haragudj. - szóltam bele és bontottam a vonalat.Vissza gondolva a beszélgetésre a fejembe egy kép játszódott le... Még pedig ahogy fürdik meztelenül Kim Tae Hyung.
-Ahhh... - nyögtem az ismerős érzésre. - Na ne.
+16
Kezem vándor útra indult anélkül hogy fel fogtam volna már a nadrágomban volt kezem. Először nem mozgatam kezem, csak ráfogtam.
Próbáltam légzésem nyugtatni, de nem ment akár hányszor le csuktam szemem Őt láttam. Farkam megmozdult a gondolatra és kezem kezdtem mozgatni. Nadrágom zavart igy le húztam magamról hiába csak egy mackó volt. Boxer nem zavart mert este nem veszek fel igy mondhatom, hogy szabad volt testem. Először lassan kezdtem kezem mozgatni és brobáltam valakit magam elé képzelni, de Tae ugrott be.
Nem tudom miért? Nem csúnya sőt nem láttam nála helyesebb, szebb férfit haja fényes és biztosan puha is bőre biztos puha.
Ahogy végig gondoltam ezeket és magam elé képzeltem hogy ö csinálja kezemmel gyorsitottam a tempomon szám be haraptam és el élveztem.
Légzésemet próbáltam csillapítani, de egy valami zavart.-Rá..én.. - néztem a plafont. - Én.. Lehetetlen.
Fel áltam és le dobtam az ágyneműt az ágyról és le feküdtem.
~reggel~
Telefonom ébresztett gyorsan kikeltem és a szokotnál kipihentem voltam. Gyorsan magamra kaptam fekete börhatásu nadrágom és fekete pólómat na meg napszemüvegem.Oda értünk a kórházba ki száltam, de bent egy ápoló rohant Tae-hez. Valahogy féltékeny lettem.
A terheshölgyet el szállitoták minket meg vittek hozzá.
Megijedtem nem is kicsit. Muszály volt valami vagy valaki aki kicsit le nyugtat. Erre most Tae-t ölelem.-Jimin. - ütögete vállamat.
-Hmmm? - bulytam mellkasába.
-Be kell mennünk. - fordította el fejét.
-De... Oké. - engedtem el és arcomra tettem a maszkot.Bent minden olyan gyorsan történ a baba lány lett és Szilvia(puk puk) lett. Fura egy koreai gyereknek, de majd költöznek Amerikába.
Kint leültem és le hajtottam fejem.-Jimin. - szólított valaki nevemen.
-Igen? - emeltem fel fejem félig.
Egy alacsony fekete hajú ápoló lány volt.
-Volna... - kezdte de közbe vágtam.
-Meleg vagyok. - mosolyogtam plusz magamban kijavitottam. "-Biszex, de nincs kedvem egy csajhoz."
-Értem. - szomorodott el.
-Sajnálom. - áltam fel és simogattam meg arcát.Tae és az igazgató jelent meg. Tae elég furcsán nézett mig az igazgató vigyorgott.
-Gratulálok. - fogta meg vállamat.
-Köszönöm, de Tae Hyung érdeme minden. - mosolyogtam Tae-re.
-Akkor gratulálok mind kettőtöknek. - nézett ránk. - Igyunk meg valamit.
-Persze. - bólintottam.~késöbb~ +18🔞
Nem csak mi voltunk, többen voltunk sőt sokan. Ittam mert a főnök öntött. Alig tudtam, hogy merre vagyok arccal. Valamikor éjfél tájt indultunk haza.-Haza vigyem? - kérdezte az igazgató.
-Nem kell Tae ismeri az utat. - mutattam a részeg srácra.
-Akkor mindkettőjüket oda visszem. - mondta az igazgató.Meg ált az autó mi meg kiszálltunk el indultam be, de Tae csak ált.
-Gyere. - nyújtottam ki kezem.
-Jó - jó. - indult meg felém.Be indultunk, de meg botlottam és a falnak estem Tae meg rám. Mind ketten egymást néztük, de nem bírtam. Fejét magamhoz húztam és megcsókoltam. Nem csókolt vissza, csak döbbentem támaszkodott a hátam mögöti falnak.
Nem soká Tae beadta a derekát és vissza csókolt nekem se kelet több közelebb húztam. Hátam a falnak döntötem őt meg magamhoz húztam.
Szenvedélyesen csókoltam, ahogy ö is engem. Lábát a lábam közé csúsztatta és arcom fogta. El indultunk be a házba, de nem hagytuk abba a csók csatát. Nehezen, de beértünk és igy a szobába is. Tae hátra döntött és felém mászott. Kezével le húzta felsömet én meg az övét. Tae nem várt röktön nadrágját húzta le és az enyémet is. A boxernek se kellett sokáig várni az is le került. Semmi sikosito, csak belém nyomta magát. Fel sikítottam a fájdalomra. Mondjuk részegen mit vártam? Egyikünk sincs képben. Azért várt mig megszokom.
Kezünket össze fűzte és fejem mellé tette. Szeme ködös volt nyakamhoz hajolt és szívni kezdte majd mozogni bennem. Fájt, de élveztem is. Ennek hangot is adtam. Kélyesen nyögtem alatta mint egy kurva. Kezem nem engedte el fejem mellett tartotta.
Hírtelen meg ált és nyakába tette a lábam gondolom hogy jobban oda férjen. Ugy érzetem hogy röktön ketté szakadok ráadásul ki is jozanodtam enyhén.
Szerintem Tae is mert döbbenten nézett rám, ahogy én is rá kicsit lassított, de utána erősebben vágódott belém. Kezét megszorítottam és sikítottam. Tae-re néztem akinek a szája szélén egy kis vigyor jelent meg.-Tae.. - nyögtem nevét és hasamra élveztem.
Gyorsított mozgásán és ö meg belém élvezett még párat lökött és mellém dőlt majd hátat fordított.
Én is így tettem, de nem aludtam. Valamikor késöbb mocorogni kezdett. Nem mertem mozdulni mert féltem, hogy nekem annyi, de Tae át nyúlt feletem. Először telefonját néztemeg sóhajtott és magához húzott kiskifli nagykifliben voltunk az este további részében.Ma ennyi volt. Ki bírta végig valaki? Remélem... ☺😊😃 remélem tetszett. Tudjátok hagyatok jelet vagy kommentet. 💖💙💞💕💋
ESTÁS LEYENDO
Gyógyító Szépség. Befejezett.
RomanceSAJÁT NE LOPD! BXB Park Jimin-t át helyezik Szöül-ba Amerikából. Az ifjú Dr.-nak ez nem tetszik, de elfogadja. Mindenki lelkesen fogadja a helyes doktort, csak egy valaki nem. Ki az a DR. akinek nem tetszik, hogy ott van Park Jimin? Miért ellen...