KURVA! Musím ísť za ním!
Eleanor mi povedala, že ho Stan videl, a že sa mu chcel pomstiť. Síce neviem za čo, ale takto mi to povedala ona. Eleanor. Dúfam, že to zase nie je nejaká pasca, ako im skočím do plánu. To by bolo zase smoly.. Ale pre Louisa urobím všetko.
Rýchle som si zvesil bundu z vešiaku, a ani neviem ako sa tam dostala. Rýchle som utekal za Eleanor. Tá ma vodila ulicami, cez ktoré som prechádzal vtedy keď sme utekali z vezenia.
Do rite! Polícia! Predo mnou bolo policajné auto, a malo tam moju a Louisovu fotku. Pýtali sa okolo idúcich že či nás niekde nevideli.
Rýchlo som stiahol Eleanor. "Počúvaj. Tam je polícia, a nesmie ma vidieť. Musíme rýchlo utiecť, rozumieš?" spýtal som sa jej. Ale ona ma nepočúvla. Začala výskať že som tu, že nech si po mňa prídu.
Bežal som ako o život. Ako?! To bolo fakt o život. Ale už som ho stratil, pretože ma policajti chytili. Asi sa už s Louisom nikdy neuvidím...
Louis už bol tak opitý, že nevládal stáť na vlastných nohách. Musím ísť zavolať Eleanor, že či všetko ide podľa plánu. Zobral som mobil zo stola, a hľadal som v kontaktoch Eleanor.. Hm, tak kde si ty malá kurvička, akurát ťa potrebujem. Hovoril som si v duchu.. Á, tak tu je. Vytočil som ju.
"Eleanor? Ide všetko podľa plánov?" "Nie, ešte lepšie! Práve Harryho odviezli do vezenia! A ide na trest smrti! Louis sa zrúti keď sa to dozvie.." NIE NIE NIE NIE NIE! Ta mála kurvička to všetko dosrala! "No tak dobre, poď tu. Musíme dostať Louisa do nejakej polohy v ktorej môže zaspať. Vypil toho až príliš veľa.
Keď to neuvidí Harry, tak to uvidí ona. Aj ju to zničí. Teraz som mohol mať 2 muchy jednou ranou, keby Harryho nebola odviedla polícia.
Ale ona mi stačí. Jej krehké srdce sa rozbije na milión kúskov. Ona už lásku nikdy nezažije. Najprv Louis, teraz ja.. Chudák ona.
Ale čo už, keď je tretie koleso u vozu.
Mohla si to už všimnúť a pochopiť to, že chcem Louisa a nie ju. Ale keď sa darí tak sa darí.
A darí sa mne.
Tento plán som mal v mysli už dosť dlho, a Eleanor mi ho zničila. Poznáte ten pocit, keď si myslíte že vám niečo vyjde a ono vám to niekto prekazí? Mne sa to stalo teraz.
Louisa som prehol, a začal som z neho strhávať veci. Musím to stihnúť dovtedy, kým Eleanor príde. A príde čoskoro, teda možno sa ešte zastaví v Starbucksu, to by jej nezaškodilo.
Tak, už je Louis vyzlečený. Teraz je rada na mne. No v zámku počujem kľúčik, tak si rychle rozopnem nohavice a vsuniem ho tam.
Hah, ten výraz Eleanor je na nezaplatenie. Toto som si mal aspoň natočiť.
"Ty, ty,ty, ty ... čo. ... to.... robíš?!" Eleanor sa poradne zakoktala. No nevšímal som si ju, užíval som si to. Louis má dobre použiteľnú riť. Ach, ako ho ja milujem..
Eleanor spadla nazem. Počul som už jej výkriky že prečo ona, a prečo som taký debil. No čo už, mala ma už za ten čas spoznať. Pre Louisa urobím všetko. Aj by som zabil pre neho. Čo mi pripomína Harryho. Dúfam že bude mať vo vezení peknú smrť, hajzel jeden.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sex,drugs,party,love
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson, bývalí člen skupiny One Direction a bývali priateľ Eleanor Calder sa po krutom rozchode s Harrym Stylesom stane pijakom. Potom ho najde mama na ulici a odtiahne domov. Čo sa stane keď ho jeho otec zamestná a do práce mu príde James...