Sabah uyandım , hemen aşağıya indim ben den önce kan içme ye başlamışlardı ben melez olduğum için kan ve bi et yedim. Melez ne? (Melez yarı kurt yarı vanpir).Bu arada adım Bella. Babam melez annem kurt.
Babam yanına işaret etti.
Yanına oturdum.
- Bella yeni okulun Karanlık vadi bun dansonra bu okula gidiyorsun kan içerken tükürük Düm ve dedimki.
-Ne demek bun dan sonra Karanlık vadi okuluna gidiyorum.
-gidiyorsun valizi hazır .
-kızım bu rası güvenli diyil.
- Hayır güvenli kendimi koruyan bilirim. Ben melezim.
- gidiyorsun ve bidaha buraya gelmiyorsun
Sert Ce kapıyı kapatıp arabaya bindim hızlı kulandim babam ev tutmuştu .
Villa . Hemen okula gidip formaları mı aldım.Bu okulda kurt ve vanpir oku lu Birleş ik ti ama citler vardı korumalı ıydı bende rahatladım. Sonra sınıfı A di en güçlü kişiler girerdi ben girdiyim de . Herkez bana baktı sanki uzaylı yim .
Zil çaldı ve yanıma bi kız geldi bende arkadaş oldum adı Lerisa mavi gözlü ve kahfe rengi saçları vardı.
Sonra da Michael geldi ve selam dedi bende selam dedim Michael bende selam dedim bir den kurt kapısı açıldı ve pr. Drofon çıktı bu kapıne dedim Lerisa kurt kapısı hep kapılı kalır sen nesin dedi Lerisa ben melezim ne ilk defa bi melez .
Görüyorum. Michael çok şaşırdı.
Bi kaç saat sonra bi aaaaaaa sesi geldi kurt okulundan kapı açıktı hemen girdim ve Michel kurtun elin de dövüyorduki ben kariştım bırak dedim kurt bana döndü melez çekil dedi sen kimsin ben Austin dedi sirıtarak bırak dedim ve ostine tekme attım Lerisa Michael i götürdü.
Austin aya ga kalktı ve beni tutup yere atı ve oda üstüme çıkıp kulağıma bi daha goruşcez dedi sirıtarak.
Bende asla dedim.
Lerisa nın elinde kurt boğan vardı hemen attı derim ve boğaz ım yanıyor du lerisa Özür dilerim unutum yarı kurt olduğunu hemen yardım çağrdı.
Uyandığımda kurt revirindeydim.
Ve yanımda Austin yanımda yatiyordi o da kurt boğan dan etkilenmiş bana döndü ve dedi ki 3. Günün kaldı dolunay a dedi ben şaşırdım
-ne dolunay ı
-kurt olmana
-napıcam peki
- bilmem dedi sirıtarak bu arada dönüşüm başlarken kemik lerin kirilacak çok açicak canın dedi.
Ben korktum ama beklemeliydim.
Duyuru
Arkadaşlar kötü olduysa Özür dilerim ilk defa böyle yazıyorum.