10. Pojď se napít...

1K 63 16
                                    

Ahoj :* Je tu další dííl :)

Už 10 díl :3 a už je vás 1000! vůbec jsem nevěřila tomu že to bude vůbec někdo číst. MOc bych vám chtěla poděkovat za komentáře, hvězdičky a za to že to vůbec čtete :3

Tento díl je takový no nejsem s ním moc spokojená ...I tak přeji pěkné počtení :*

„No tak Zayne mluv jakej nápad?“

Zayn:“Louis za chvilku přijde že?“

Harry:“No ale asi bude pěkně naštvaný od toho, co chodí s Tomem tak je jinej.“

Zayn:“No tak jestli bude naštvanej tak mu to řekni, že se chová jinak a že je s ním nuda. Bude to chtít určitě napravit tak se půjde bavit za náma. No a budeš mu nalívat tak dlouho, dokud ho neopiješ.“

Harry:“C-co?“

Zayn:“No prostě ho opiješ. Potom ho zavedeš do pokoje a ….no to už si vymysli sám. Ale ty moc nepij.

Harry:“To je skvělý. Ale zdá se mi to blbý c-co když bude potom na mě naštvanej?“

Zayn:“Tak to můžeš, jen zkusit nikdo neříká, že si to máš s ním hned rozdat. A třeba to pomůže k tomu aby jste spolu chodily.“ Řekl Zayn.

Harry:“Tak já to zkusím no, díky Zayne.“ Řekl jsem a objal ho.

Zayn:“No tak ..vždyť víš, že ti vždycky rád pomůžu. Hele tamhle je Perrie!! Pojď, seznámím tě s ní. Je fakt dokonalá.“ „Ahoj miláčku!“ řekl a dali si pusu.

Perrie:“Ahoj“ Je fakt krásná a moc jí to slušelo, na sobě měla kraťase a k tomu kratší tričko s batmanem a k tomu měla černé boty na podpadku.

Zayn:“Perrie tohle je můj nejlepší  kámoš  Harry.“ „Ahoj“ řekl jsem a podal jí ruku.

Perrie:“Ahoj ráda tě poznávám“ řekla, podala mi ruku a dala mi pusu na tvář. Byla moc milá.

Potom jsem si šel zatancovat asi po 20minutách bouchli dveře. Koukl jsem se a uviděl Louise. Tak a je to tady řekl jsem si. Chtěl jsem jít za ním, ale nemusel, jsem už byl u mě. „Co to sakra je?“ „Párty znáš to?“ „Jo ale ….sakra Charlie.“ Řekl Louis a běžel nahoru, protože slyšel brečet Charlie. Šel jsem z ním. Otevřel jsem dveře ale on stál zády ke mně a pohupoval, se ze strany na stranu asi se jí snažil uspat.

„Louisi.“ „Co je?“ zašeptal.“Změnil ses.“ Řekl jsem a on se na mě otočil a v obličeji měl zvláštní výraz.“Co? Jak to myslíš?“ „No já vím, že tě ještě moc neznám, ale když jsme, byli v tom zábavným parku, byla s tebou větší zábava. Od toho co máš Toma tak všechno bereš moc vážně.“ „Ne Harry jen jsem zodpovědnější.“ „Jsi mladej tak si to užij a pojď se dolů bavit!“ zvýšil jsem trochu hlas, protože mě nebavili ty jeho kecy.“ „Tak jo jen uložím Charlie.“ Řekl a já jsem se spokojeně usmál a šel dolů. To bychom měli. Sedl jsem si na sedačku a čekal na Louise. Koukal jsem se na ostatní lidi, jak tančí a baví se. „Doufám, že to vyjde“ zamumlal jsem si pro sebe. Když v tom si vedle mě někdo sedl. Otočil jsem se a vedle mě seděl anděl. „Louisi“ řekl jsem a prohlížel si ho od shora dolů. „Sluší ti to“ řekl jsem, a aby to nevypadalo divně tak jsem párkrát zamrkal. „Dík, tak co kde je nějaký pití?“ Dobrý je že chce pít sám a nemusím ho k tomu nutit. „No tak si něco vyber.“ Řekl jsem když jsme došli ke stolku na kterým bylo několik,  lahví a v každé nějaký alkohol. „Jéj ale to je tady samá vodka“ řekl Louis a poškrabal se na hlavě. „Já bych chtěl spíš pivo. Tohle si dám až potom.“ „Dobře“ řekl jsem a šel do ledničky pro dvě piva. Vzal jsem si taky. I když podle plánu bych neměl pít ale, aby to zase nevypadalo divně. „Tady to je“ řekl jsem a podal Louisovi láhev. „No počkat Harry kolik ti je?“ „19 proč?“ „Ještě že ne 18 to bych ti to musel vzít“ řekl a provokativně se na mě usmál. „Hej nejsem malý!“ „To neříkám.“ Chvilku jsme si povídali a najednou k nám přišli nějaké dvě holky. „Ahoj nechtěl by sis jít zatančit?“ promluvila jedna na Louiho.“Jo proč ne.“ Řekl, usmál se a ona ho vzala za ruku a táhla někam do davu. „Pojď taky“ řekla ta druhá a taky mě táhla někam pryč. Po docela dlouhém tanci jsem si sedl udýchaný a upocený na sedačku. Rozhlížel jsem se, kde je Louis ale, jelikož  je náš dům dost veliký a obývák obzvlášť tak jsem ho nikde neviděl. Koukl jsem se na hodiny a bylo 22:00 no ty vole to jsem tancoval 1 hodinu? Zajímalo by mě kde je Louis. „Tak co jak to jde?“ vythl mě z přemýšlení známí hlas. Byl to Zayn. „Jé Zayne no zatím nějak Louis se mi nějak ztratil. „Je fajn a je vtipnej a hezký, dobře sis vybral Hazz.“ Řekl Zayn a poklepal mě po rameni. „No ale ještě není můj to je jediný problém.“ „Teď sice ne ale vy dva spolu budete, hodíte se k sobě. Jo a měl by sis ho hlídat už toho docela dost vypil a teď tam tančí v roztrhaným tričku.“ „C-co?“ vyhrkl jsem a zeptal se Zayna v jaké části obýváku je. Šel jsem za ním a tančil tam asi se 3. holkama. Není spíš bisexuál? Zeptal jsem se sám sebe, ale pak jsem zaregistroval to jeho roztrhané tričko. Vykukovali mu tam svaly. Pak jsem sjel trochu dolů a on se zrovna otočil tak jsem viděl ten jeho zatraceně dokonalej zadek. Musel jsem se hodně kontrolova,t aby nezačal slintat i když už mi jedna ukápla. Pak si mě všiml a šel, zamnou. „Harry j-je to skvělý už jsem dlouho nezažil tak dobrou p-párty!“ „Kolik jsi toho vypil?“ řekl jsem a zasmál se tomu, jak hledal slova. „Moc ne ještě zvládnu chodit a vím, co dělám.“ Řekl a zasmál se.“Ale mrzí mě to roztržené tričko bylo to moje oblíbené.“ Řekl a začal zkoumat díry v triku. „No tak můžeme nějaký den zajet na nákupy.“T-to je dobrý nápad!“ řekl a trochu zatřásl hlavou. Jen sem se tomu zasmál.

„Pojď, jdeme se napít!“ řekl Louis a mířil si to ke stolku.“Je tady ještě whisky.“ Řekl a začal nalívat. Potom jsme si nalili ještě 3x a na Louisovi šlo vidět jak je opilí. Tohle ho už asi dorazilo. „P-pojď  *škyt* si zatančit řekl Louis a šel doprostřed pokoje. Tancovat s ním bylo vtipný, protože se u toho docela motal. Pak už to ale nevydržel a spadl na mě. Chytl jsem ho a on se na mě koukal a smál se.“No tak ty už máš dost.“ Řekl jsem a šel ho zavést do pokoje. Když jsme po velké námaze vyšli do schodů tak jsem otevřel dveře do našeho pokoje. Tak a je to tady. Moje šance. Posadil jsem, ho na postel a sedl jsem si vedle něho. Chvilku jsme se dívali z očí do očí, ale pak jsem se začal pomalu přibližovat.

Pomalu jsem se přibližoval a pak už jsem konečně cítil jeho měkké rty. Měl jsem pocit, jakoby se mi v břiše rozletělo několik tisíc motýlků. Nic takového se mi ještě nikdy nestalo. Překvapilo mě, že se nebránil právě, že spolupracoval a začal přidávat i jazyk. Naše jazyky se propletly a já chvilkami nevěděl čí je čí. Nevěděl jsem, co mám dělat dál tak se ujal vedení Louis. Začal mě vášnivě líbat na krku. U toho jsem zavzdychal. Louis si toho asi všimnul a chtěl mě víc potrápit. A párkrát se otřel o můj rozkrok. Zavzdychal jsem o něco hlasitěji a on ze mě strhnul tričko. Začal moje tělo obsypávat polibky. Svýma rukama jsem putoval po jeho těle. Vysvlékl jsem mu taky tričko. Potom se přesunul zase na moje rty. Vášnivě jsme se líbali potom se překulil vedle mě, otočil se na bok a jezdil mi rukama po mém těle. Potom mě objal, já jsem zabořil hlavu do jeho hrudi a asi hodinu jsem ho sledoval. Chtěl jsem si to co nejvíce užít, protože si myslím, že už nikdy takhle blízko něho nebudu. Pak jsem byl už moc unavený a usnul jsem.

Ráno

Ráno jsem se vzbudil a zase sledoval toho anděla, co spal přímo vedle mě. Bojím se, jak bude reagovat a jak se vymluvím. Musím to ukecat na to, že jsme se oba opravdu hodně opili. Přeju si vidět jeho krásné oči. To se mi však splnilo. Louis se začínal pomalu probouzet a já byl čím dál nervóznější.

Prosím napište do komentu co bych měla vylepšit ;) A přeji krásný víkend :*

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now