5.

223 7 7
                                    

Wanneer ik er ben, zie ik een bloedmooie vrouw staan. Als ze dat is, ga k nog moeite krijgen.

Pov. Niall

'Heey' zeg ik tegen de bloedmooie vrouw. 'Hello' zegt ze terug. 'Kyara was het toch?' vraag ik aan haar. Ik merk dat ze verlegen wordt, maar toch knikt ze.
'KYARA?!' roep ik. 'NIALL' roept ze net zo hard terug. 'J-jij b-bent mijn z-zusje' stotter ik naar Kyara. 'Sorry, ik weet niet waar je het over hebt. Ik ben een grote fan, ben eigenlijk stiekem best wel heel erg smoor op je, dus het verbaast me dat ik nog niet bem flauw gevallen.' vermeld Kyara. 'Sorry, maar k laat je wat zien.' zeg ik tegen dr.
Ik scroll in mijn telefoon en pak een paar foto's toen ze nog klein was. 'Sorry, maar hoe kom jij aan die foto? Dat ben ik met mijn broer Stef.' kaatst ze in mijn ogen. Ze laat ze foto ook zien, en even later dringt t me pas echt door, ze weet er echt niks van. Ze heeft nooit iets erover te horen gekregen. Fuck zooi.
'Niall?' vraagt ze. 'Ja?' 'Mag ik je een knuffel geven? Ik geef er mijn leven voor' Wanneer ik mijn armen openhoud, springt ze er in, en kreun ik zachtjes. 'Auw, die deed een beetje pijn. 😂 'Sorry... Ik heb wel honger en jij? Vraagt ze aan me. 'Ik heb altijd honger, maar ook honger in jou, je bent best mooi. Je bent toch 18? Of 19? Heb je een vriendje? Waarschijnlijk wel, maar t is okay, je zult de ware van je dromen vinden. Ik hoop btw dat het Harry is, of Louis. Jullie zullen goed bij elkaar passen. Jij en Louis hebben dezelfde types als ik je zo hoor. Jullie houden beide van eten, maar ook van lol maken. Ik zou jullie shippen. Maar dat zal je miss al wel doorhebben na heel dit lange en eindeloze gesprek.' eindig ik mijn deel. 'Heel verhaal' krijg k terug. 'zijn wij echt broer en zus?' vraagt ze zowat 'Ja, wij zijn echt broer en zus. Vind je dat erg?' vraag k aan haar. ' nee eigenlijk niet, maar je bent wel mijn grootste idool... Dus hoe moet ik dat doen? T liefst kus ik je.. maar nu ik je zusje ben, kan dat niet...







He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu