2010,Montreal
"Anne,buraya gelir misin?Hemen,sana göstermek istediğim bir şey var."Annemin vereceği tepkiyi çok merak ediyordum;müziğin damarlarımda kanımın içinde,bütün bedenimi baştan aşağı dolaştığını biliyordum."Ne oldu Hannah?"Annemin sesi yakınlardan gelirken,düzenden bozulmaya başlayan nefeslerim,birbirine karışıyordu."Beğendiler anne,kabul ettiler.Beni kabul ettiler."Annem,kaşlarını çatmış,heyecanımı söndürecek şekilde bakan gözleri beni durdururken yanıma gelip bilgisayara baktı."Onlara ses kaydını mı yolladın?Kimden izin alarak?Sen daha lise öğrencisisin,Hannah.Buna izin vereceğimizi mi sandın?Sen sürtük olmak mı istiyorsun,herkesin arkandan konuştuğu iğrenilen biri mi olmak istiyorsun?"Başımı salladım."Şöhret,kötü bir şey değildir,anne."Keskin yüz hatları iyice gerilmişti."Şöhret insanı değiştirir Hannah,ben senin annenim ve bu asla olmayacak."Başımı salladım."O zamanda hala daha annem olarak kalacaksın,ben lise öğrencisiyim anne.Hayalleri olan ve onları gerçekleştirme yolunda olan bir liseli kızım.Artık hayatıma kendi istediğim şekilde biçimlendirme zamanım gelmedi mi sence?"Yüzüme inen sert darbeyle başım yana döndüğünde bir damla gözyaşı döküldü."Sen bu evde yaşıyorsun,Hannah.Kendi hayatın,dışarıda kendi hayatına dönüşür.Benim döndürdüğüm evdesin,benim kurallarım altında yaşamak zorundasın.Kendi ayaklarının üstünde insanlara göğüslerini göstererek,uyuşturucu kullanarak,sahneye çıplak çıkarak, kalmak istiyorsan,kabul et.Ama bil ki,o kapıdan çekip gittiğin günden itibaren,annen olmayı bırakacağım.Karar senin."Kızgın sesi,odamdan çıktığında mutsuzdum.Annem,benim yıllarca kurduğum hayallerimi saniyeler içinde buruşturup çöpe atmıştı.Bir kez,annemin bana destek olmasını,yardımcı olmasını istedim.O anlaşmayı imzaladığımda anneminde yanımda olup beni desteklemesini isterdim.Bilgisayara döndüğümde,görüş alanım bulanıklaşmıştı.Mesaj butonuna basıp,onu tekrar ekrana getirdiğimde gözlerimi kapadım.
Sevgili Hannah Valen,
Göndermiş olduğunuz ses kaydına göre şirketimizde albüm çalışması yapmaya şansını kazandınız.RCA şirketi olarak,bize yolladığınız ses kaydı için teşekkürlerimizi sunar ve en yakın zamanda sizden bir cevap bekleyerek,en yakın zamanda çalışmalara başlamak istiyoruz.
Saygılarımızla,
RCA Plak Şirketi.
Son kez kaçan hıçkırıkla beraber gözyaşlarımı sildim.Ellerim klavyenin üstünde yerlerini alarak ekrana son kez baktığımda derin bir nefes aldım.
RCA Plak Şirketi,
En yakın zamanda Los Angeles'te buluşmak üzere.
Sevgilerimle,
Hannah Valen.
Cam kavanozunda biriktirdiğim parama baktım,uzun zamandan beri bugünü hayal ediyordum aslında,sadece annemin bana vurması dışında.Anneme bu haberi gösterdiğimde,bana sarılacaktı bana izin verecekti fakat sonra aklına paramızın olmadığı aklına gelip üzülecekti.Bende ona harçlıklarımdan biriktirdiğim uçak biletimin parasını gösterecek ve benle bir kez daha gurur duymasını sağlayacaktım.Ama sağlayamamıştım.Havaalanının sitesine girerek uçak saatlerine ve biletlerine baktığımda,mevsimden kaynaklanan sebeplerden dolayı fiyatlar oldukça uygundu.Uçakl biletimi alıp,kişisel bilgilerimi girdikten sonra küçük bir çanta hazırlayamak için dolabımı açtım.El çantası olarak taşıyacağım spor çantamın içine içinde şanslı hissettiğim kıyafetleri yerleştirip,birkaç kozmetik ürün aldığımda kumbaramdaki bütün paraları alarak cüzdanıma yerleştirdim.Telefonumu şarja takıp,gece gitmek için bütün hazırlıklarımı tamamladığımda duşa girmek için banyoya girdim.Kısa süreli bir duş alıp çıktığımda saçımı kurutup,bağladım.Giyeceğim kıyafetleri yastığımın altına koyarak sakladığımda elime kitabımı alarak yatağıma geçtim.Evi terk etmek fikri,bana uzak kaçan bir davranış şekli olsa da yarın sırf RCA şirketinin teklif ettiği şansı kaçırdığım için kendimden nefret etmemek için hayallerimin peşinden koşuyordum.Saate baktım,hava iyice kararmaya başlamıştı.Anneme bakmak için,yatağımdan çıkıp içeriye geçtiğimde annem ortalıklarda yoktu.Yatak odasına geçip,oraya baktığımda annem derin bir uykuya dalmış gibi görünüyordu.Usulca yaklaşıp yanağına sulu ve son bir öpücük kondurduğumda kokusunu son kez içime çektim.Bu onu belki son görüşüm olacaktı.Odama geçip kıyafetlerimi sakladığım yerden çıkardığımda,sakladığım çantanın içini açarak paramı ve kıyafetlerimi kontrol ettim.Kıyafetlerimi çıkartıp yenilerini giydiğimde küçük bir not kağıdı çıkarak elime annemin bana önceden hediye ettiği kalemi çıkartarak boş bir kağıtta kalemi denedim.
Gidiyorum,anne.Kendi hayatımı biçimlendireceğimi söylemiştim.Bugün.Ben hala senin kızın olmaya devam edeceğim,ben yine Hannah olacağım anne.Ama bu sefer kızın olarak sadece ben olmayacağım,hayranlarım senin özel varlıkların olacak ve onlar benim neslimi devam ettirecek.UNICEF'e milyon dolarlar bağış yapıp,konserlerimden kazanacağım paraları Afrika bölgelerine vereceğim.Birçok ödül töreninde Dior,Chanel gibi markalar giyerek damgamı vuracağım,elimde Grammy'lerle herkese hava atacağım.Milyonları aşkın single satışları yapacak,listelerde tahtımı elde edeceğim.Rekorları kıracak ve rekor kitaplarına gireceğim.Belki gerçek aşkı bulup,hayatımı devam ettirmek istediğim adamı bulacağım.Ama bunların hepsini sensiz gerçekleştireceğim.Çünkü bugün sen bana ne istediği gösterdin anne,bende sana ne istediğimi gösteriyorum.Benim yanımda olmadın,olmayacaksında.Her zaman annemsin,fakat geçmişe döndüğünde bir özür dileyerek her şeyin kapanmasını isteyeceksin.Üzgünüm,anne.Açtığın yaranın merhemi(senin sevgin,desteğin)olmadan kapanmayacak.
Sevgilerle,
Hala daha kızın olmaya devam edecek olan Hannah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream
Fanfiction"Bir yandan hayalimi yaşayacağım,aşkımı bulacağım ve hayatıma devam edeceğim.Fakat en önemlisi,asla kızın olmaktan vazgeçmeyeceğim."