53-) Derin Uyku

239 31 12
                                    

****Ezginin Ağzından****

Yanlarından ayrıldığımı kimse farkına bile varmamisti. Selin ablayı kurtarmak için tek bir şansım vardı. Gece. Gece Selin ablayı, annesini kurtarabilirdi. Sadece onu büyü ile büyültmem gerekiyordu. Annesini kurtardığı ve Harunu öldürdüğü zaman tekrar eski haline geri dönecekti ve bu şeyi asla hatirlamayacakti. Bu büyüyü bir kere daha yapmıştım. Kardeşim için. O zamanlar savaş olduğu zaman kendini koruması gerekiyordu. Bende bu yöntemi bulmuştum. Aynı şeyi şimdi de Gece için yapacaktım.

Büyüyü yapmaya başladığımda korkuyordum. Ama yapmam gerekiyordu.

Biraz sonra koltuk da oturmuş genc bir kız vardı. Şuan benden bile büyüktü. 16 yaşındaydı.

Gece: Benim şuan bebek olmam gerekiyordu?

Ez: Evet ama sadece anneni kurtarana kadar bu haldesin. Sonra tekrar eski haline geri döneceksin.

Gece: Peki. Annem nerede?

Ez: Bahçe de. Savaşın ortasında.

Gece: Tamam.

Bu gece amma da soğuk kanlı bir kız olacaktı böyle. Korkusuz ve cesur.

****Gecenin Ağzından****

Daha küçücük bir bebek olan ben şimdi kısa bir süreliğine 16 yaşında bir genç kızdım. Neyseki eski halime geri donebilcektim. Şimdi annemi kurtarmam gerekiyordu.

Bahçeye çıktığımda babamlar az ilerdeydi. Annem ise o adamın adamlarınin elinde yarı baygındi. Yavaşça yürümeye başladığımda dedem olacak o adam beni fark etti.

Harun: Ne oldu şimdi de başka bir güç gösterisi mi yapacaksınız bu da kim?

A: Kimden bahsediyorsun?

Harun: Arkadaki güzel kızdan kimden olacak?

Babamın ve diğerlerinin bakışları bana döndüğünde hala soğuk kanlilikla yürümeye devam ediyordum. Yanlarında durdum.

Harun: Size bu da kim dedim?

Selim: Tanımıyoruz.

Harun: O zaman sizin yanınızda ne işi var.

Gece: Beni tanımaman çok üzücü.

Harun: Doğru düzgün konuş!!!

Gece: Anne mi hemen bırak!

Harun: Sen yanlış yerdesin küçük kız. Annen burda yok!

Gece: O zaman ben ilk kendimi tanitayim.

Harun: Tanıt bakalım!

Gece: Ben Gece Mertoğlu. Annem Selin babam Ali. Şimdi annemi rahat bırak da işim kolaylassin. Bende annem gibi bir ölüm meleğiyim ve de tabi senin Ecelin😉

Ay: Ama bu nasıl olur? Sen şimdi bizim minik bebek Gecesin?

Gece: Ezgi sağolsun. Annemi kurtarıp tekrar eski halime geri döneceğim. Bu büyüler malesef kalıcı olmuyor.

A: Gece?

Gece: Efendim baba.

A: Gerçekten sensin.

Gece: Evet benim.

A: Büyüyünce çok güzel bir kız olacaksın.

Gece: Gerçekten mi hiç aynaya bakmadım.

A: Gerçekten.

Gece: Amca? Şu dedemi artık alt edebilir miyim?

Selim: Meydan senin güzellik.

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin