Φαντάζομαι πως θέλετε τόσο πολύ να με βρίσετε που ανεβάζω τόσο σπάνια και δε θα έχετε άδικο αν σκέφτεστε το εξής: "Καλά, αυτή ανέβαζε κάθε μέρα όταν είχε σχολείο, αλλά τώρα ζήτημα να ανεβάσει μία φορά την εβδομάδα" η σκέψη σας θα ένα σωστή, αλλά...
ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΤΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΜΠΑΝΑ!
Κι επειδή από του χρόνου πρέπει να αφοσιωθώ στο διάβασμα, προσπαθώ τώρα να γράψω πολλά κεφάλαια, ώστε να μην αφήσω πίσω κανένα βιβλίο.
Αυτό δε θα αργήσει να τελειώσει, θα ανεβάσω μερικά κεφάλαια από το επόμενο και θα αρχίσω και μία νέα ιστορία. 😆😆
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS
<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<《Τι θα πάρεις;》ρώτησα, θέλοντας να αποφύγω το θέμα με κάθε δυνατό τρόπο. Τον κοίταξα στα μάτια, περιμένοντας μία απάντηση, για να ανοίξω θέμα συζήτησης πάνω σε αυτό.
《Ό,τι κι εσύ》απάντησε ψιλονευριασμένος. Μας πιάσανε, παιδιά. Η έξοδος είναι αριστερά.
《Εγώ βασιζόμουν σε 'σένα.》παραπονέθηκα. Τα μάτια του για μία στιγμή έβγαλαν φωτιές. Γούρλωσα τα μάτια μου και ρούφηξε τα χείλη μου προς τα μέσα.《Δεν έχω έρθει ποτέ σε ιταλικό》
Δε θα ξεφύγω, δε θα ξεφύγωωωω!
Εσύ δεν ήσουν αυτή που ήθελες να μιλήσετε;
Ναι, ok, τελικά δεν είμαι έτοιμη για να πάρω αυτές τις αποφάσεις και μα δεχτώ τις συνέπειες τους.
Αυτό να του πεις και θα σε βρίσει.
ΑΠΑΞΙΩΩΩΩΩ!
《Αν θυμάμαι καλά, με τον Dav σε τέτοια συχνάζατε... Και συχνάζετε ακόμα》συμπλήρωσε, σηκώνονται ειρωνικά το ένα φρύδι. Έμπλεξα τα δάχτυλα μου και κοίταζα όσο έπαιζαν με το ύφασμα της μάλινης μπλούζας μου. Άρχισα να κοιτάω γύρω γύρω, σα να ψάχνω κάτι μέσα στο εστιατόριο.《Άσε που εσύ το επέλεξες》μου θύμισε με πιο ειρωνικό τόνο και άρχισε να χτυπάει ρυθμικά το τραπέζι.
《Άλλαξαν χρώμα στο ταβάνι》σχολίασα κάπως δυνατά, χωρίς να ρίξω ούτε για μισό κλάμα του δευτερόλεπτου το βλέμμα μου πάνω του. Έπιασα τα πόδια μου, πιέζοντας τα μερικές φορές. Χρειαζόμουν το μπαλάκι της Amanda. Αυτό για το άγχος.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...