Merhaba arkadaşlar. Hikayeyi yazmaya başlamadan önce oyuncuları tanıtmak istedim.. :)
Kumsal:Annesi ve kardeşiyle yaşıyor. Babası ise onlar yeni doğduğunda eve bir daha gelmemiştir. Kendisi lise mezunudur. Baş belası kardeşi Ceyda'nın sorunlarıyla uğraşıyordur. Ve Derin'in en büyük hayali ise ünlü manken Meriç Güner'dir. 16 yaşından beri hayallinde bu adam vardır. İlerleyen bölümlerde ikisinin yolları kesişecektir... :))
Meriç Güner: Dünya'nın en ünlü mankenleri arasındadır. Birçok genç kızın hayalinde Meriç vardır. Duyguları pek belli etmez. Ailesinde uzak bir eve taşınmıştır. Arada sırada ailesini ziyarete gider...:))
Alev: Kumsal'ın en yakın arkadaşıdır. Ünlü Meriç Güner'in arkadaşı olan Emre Savaş'a aşıktır...:))
Emre Savaş: Meriç'in en yakın arkadaşıdır. İlk yardımına hep o koşar...:))
Aslı Aydın: Meriç ve Emre'e gibi o da mankendir. Genellikle Emre ile Meriçle takılır . Fakat Emre onu seviyor ama o Meriç'i seviyor.
Deniz: Meriç'in kardeşidir. Ama birbirlerini hiç sevmiyorlar. Kendine yeni bir hayat kurmuştur. Lisede ki en yakın arkadaşı Kaan ile yaşıyorlardır. Soyismini değiştirmiştir. Kimse onun Meriç'in kardeşi olduğunu bilmiyordur. Duygusal bir çocuktur...:))
Ceyda: Kumsal'ın tatlı ama bi okadarda inatçı kardeşidir. Kendinden başkasını umursamıyor. Bir sürü sevgilisi olmuştur...:))
Kaan: Deniz'in en yakın arkadaşıdır. Aynı evde kalıyorlar. Deniz gibi duygusal bir yapısı vardır.
Su: Ceyda'ın arkadaşıdır. Ceyda gibi değildir...:))
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.. Hepinizi bol bol öptüm. Bölümlerini en kısa zamanda yayınlıcam ajksaaadn. Neden random attım şimdi. :D İyi akşamlar.. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
RomanceGülümsedi. Gülümsedim. ''Gülerken kısılan gözlerine aşığım'' dedi. Ses tonuna, gözlerine, bakışına,gülmesine aşığım. ''Seni seviyorum adamım'' ...