SİHİRBAZ 1. Bölüm

159 3 0
                                    

     Her yıl olduğu gibi bu yıl da bir aile toplantısındayız. Baba tarafı üyelerinin olduğu bir toplantı. Benim 2 halam 4 de amcam var.

     Şu anda en sevmediğim amcam olan Jonh'un evindeyiz. Amcamı neden sevmiyorum ben de bilmiyorum ama sevmiyorum işte , neyse boşverin :D

     Herkes aşağıda komik olmayan şeylere gülüyor , maç ya da haber falan izliyordur  herhalde. "Herhalde" dedim çünkü ben yukarıda girmemin kesinlikle yasak olduğu , öz olmayan kuzenimin odasındayım.

     Öz olmayan küzenim dedim , merak etmişsinizdir , açıkliyim. En sevmediğim amcan olan Jonh'un üvey oğlu , benim de üvey kuzenim.

     Ona bir baksanız çok yakışıklı , sakin gibi gözükür. Kolay kolay sinirlenmez , sadece onun izin vermediği şeyleri yaparsanız sinirlenir. Kaslı bir de vucüdu var. Yani bir kızın istediği türden bir erkek.

     Fakat 15 yaşında olmasına rağmen her tür boku yapmış biri. İçki desen var. Sigara desen var. Haftada 1-2 kere eve gelir ve amcamı hiç sevmez.

      Şahsen ben de amcamı sevmediğim için normal bir şey olarak görüyorum. Annesi dışında da kimseye değer vermez.

      Odasına annesi ve hizmetliler dışında kiseyi sokmaz. Odasına girerken ve çıkarken kapıyı kilitler. Odasının olduğu katta bir tek onun kapısı siyah , diğer kapılar kırık beyaz. Kapısı bile tuhaf. Onu 4 yaşımdan beri tanıyorum ve 9 yıldır o odaya girmek istiyorum.

     Geçen sene kilitler hakkında çok fazla araştırma yaptım. Pratik yaptım.Sırf o odada ne olduğunu merak ettiğim için. Başta kilit açmak zor geldi ama sonraları her seferinde açmaya çalıştığım kilidi açmayı başarıyordum. Kısacası kilit açmak artık benim için çocuk oyuncağı haline gelmeye başladı.

     Kimseye fark ettirmeden yukarı kata çıktım. Odanın önüne geçtim. Kafamdaki tel tokayı çıkardım ve biraz uğraştıktan sonra kapı açıldı. Mutlu bir ifadeyle içeri girip kapıyı kapattım. Odaya bir göz gezdirdim. Etrafta siyah ve beyazdan başka hiçbir renk yoktu. Odayı sevmiştim.

     Oda gerçekten büyüktü. Kocaman bir yatak vardı. Yatağın yanında bir tane daha kapı gördüm. Oraya doğru ilerledim ve kapıyı açtım. Burası da bir banyoydu.Büyük bir küvet vardı , klozet ,  şampuanlar falan. lavabonun altında bir kapaklı bir dolap ve yanında 2 çekmece gördüm.

     Çekmecelerin üstümde kilirler vardı. Tabi ben rahat durur muyum ?? Üstteki çelmeceyi açtım , gördüklerimle 5 saniyelik bir şok yaşadım ve çekmeceyi kapattım. Çekmecede ne mi vardı ?? renk renk prezervatifler , kelepçe , kırbaç ve adını bilmediğim 2-3 şey daha.

      Neden bu kadar şaşırdığımı anlamadım aslında. Ben şu ana kadar hep odaya girmek istedim ama odada ne olabileceğini hiç düşünmedim. Diğer çekmeceyi açmadan içeriye geri döndüm. Yatağa ilerledim ve yattım.

      " o saçma muhabbetten kimse gittiğimin farkına nile varmadı galiba :( " diye düşünürken ayak sesleri duymaya başladım. Sesler çogaldı ve bir yerde durdu. Biri kapıya anahtar soktu ve kapıyı açtı.Şaşkın bir ifade ile öz olmayan kuzenim beliriverdi kapının yanında.

      3 saniye falan bakıştık ve yüzü bu 3 saniye içinde değişti ve kızgın kızgın bakmaya başladı. "SENİN BURDA NE İŞİN VAR ROSALİNDA ???!!!!!!!!!" diye bağırdı. " Bir işim yok Zayn " dedim.

     Hışımla odaya girdi kolumdan tuttu ve kaldırdı. " O zaman burda ne ariyorsun ??!!! " diye dişlerinin arasımdan konuştu. " Hiiiiiç , aşağıda çok sıkıldım. Ben de çilingircilik oynamaya karar verdim" "Oyununu oynicak başka oda bulamadın mı hanımefendi ?? " Biraz düşünür gibi yaptım ve " Hayır bulamadım " dedim.

      Tuttuğu kolumu bıraktı ve " O olmayan beynini sikmeden önce defol git odamdan " diye sakince konuştu. Bense " Hiç sanmıyorum Jaaward. Odanı çok beğendim ve biraz daha burda durmak istiyorum " dedim.

       " Ben de istemiyorum. Ve bir daha bana Jaaward deme !! " dedi. " peki Jaaward :D " deyince hafif gülerek süratıma baktı ve " Sen gerçekten kaşınıyorsun " dedi. Biraz sonra tekrar konşmaya başladı. " Bak , annemle kavga etmek istemiyorum. Adam gibi söyleyince anla. Çik diyorsam Çık , yoksa " " Yoksa ??? Naparsın ha ??? Döver misin ??? O çekmecende sakladıklarını üstümde mi kullanırsın ?? "

      " Bunu sen istedin "dedi ve beni odadan dışarı çıkardı. Çıkardı değil bildiğimiz attı. Kıcım acıyınca azımda acı nir inleme çıktı.

      " Sana söyledim. O gördüklerini de unutuyorsun. Herhangi bir güç kullanmadığım halde -taklidimi yaparak- ' ahh!! ' diyorsan , birine belli ettiğinde olicaklardan ben sorumlu değilim" dedi ve piçimsi bir sırıtma atarak kapıyı suratıma kapattı.

     Oruspu çocuğu nolucak ?? ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİHİRBAZ     1. BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin