״מורגן!!״
״איפה את?״
אני כאן.
אני צועקת אבל מרגישה שאף אחד לא שומע אותי. אני מתרוצצת ממקום למקום ושוב מגיעה לאותה נקודה.
ואז אני רואה מסך שחור.צלצול. זה הדבר היחיד שנשמע באוזן שלי. הוא צלצל חזק כל כך שעיניי נפקחו במהירות מהחלום ההזוי הזה, מה זה היה עכשיו? טיפות של זיעה קרה יורדת במורד צווארי ואני גומעת את רוקי.
"מה?! את עוד לא מאורגנת?" ליבי מתפרצת לחדר שלי, הבטתי בה בבלבול וכיווצתי את גבותיי כלא מבינה.
"לאן?" שאלתי אותה בקול עייף ועיסתי את הרקה שלי שכאבה נורא. "את רצינית שאת שואלת את זה? למסיבה של דרק בשמונה וחצי!" היא צעקה והנידה בראשה באי אמון. דרק הוא החבר של ליבי."כבר שכחת?" ואז נפל לי האסימון, נכון! בגלל זה שמתי שעון מעורר שצלצל לפני שניות אחדות והעיר אותי מהחלום.
"נו, שכחתי! הייתי עייפה מתה. אולי נוותר?" היא צחקה בשעשוע, כשהיא צוחקת זה לא טוב בכלל. "נראה לי שאת טועה. כי הולכים!" ואז היא פתחה את הארון שלי וזרקה אליי בגדים, פתחה גם את המגירה של ההלבשה תחתונה והוציאה משם סט וזרקה לעברי, מיהרתי לתפוס הכל ומבטי לא היה מרוצה כלל."לכי להתקלח ולהתלבש! זריז!" היא דחפה אותי בדחיפה קלה על גבי לתוך האמבטיה שהייתה לי בחדר, נדחסתי פנימה והיא טרקה את הדלת.
"יש לך עשר דקות!" ואז רעש עקביה נעלמו ודעכו ככל שהתרחקה מחדר האמבטיה. פשטתי את הבגדים שלי ונשארתי ערומה, בחנתי את הגוף שלי במראה והרגשתי חלחלה. אני שונאת אותו ממש. התעשתי על עצמי ומיהרתי להיכנס לתוך המקלחת.
לבשתי את ההלבשה התחתונה שהייתה מתחרה בצבע שחור ואז שמתי את השמלה שליבי הביאה לי, היא הייתה בצבע שחור והגיעה עד הירכיים ושרווליה היו עבים כמו גופייה וחגורה בצבע אדום היה קשור למותניים. סידרתי את השמלה בשביל שתשב טוב. גם זה בקושי.
את השיער הרטוב שלי פיזרתי וסירקתי אותו עם המסרק, לבסוף רק שמתי אודם ניוד חלש וקצת מסקרה בעיניים ועיפרון שחור וגם קצת סומק חום-ורדרד. זה נתן לי מראה חתולי ולפחות את זה אהבתי ואת איך שאני נראית. הייתי גאה בעבודתי.
לבסוף נעלתי רק עקבים שחורים והתזתי בושם על צווארי. שמתי גם את השרשרשת עם השם שלי שקיבלתי במתנה ליום הולדת והייתי מוכנה.
"וואו." ליבי הייתה פעורת פה כשראתה אותי, חייכתי אליה חיוך ממתיק סוד והיא חיבקה אותי חיבוק צדדי ונישקה את הלחי שלי. "ממ, איזה ריח טוב!" ואז היא התרחקה וצחקה בביישנות כשאני יחד איתה. "יאללה, בואי נצא." היא הרימה את התיק שלה מהמיטה שלי ויצאנו מהחדר, ירדנו בשקט את המדרגות והיא הייתה לצידי וזה הרגיש כאילו אנחנו לא מכירות ורק הרגע נפגשנו. יצאנו מהבית שלי וליבי ניסתה לעצור מונית בזמן שהבטתי בה.
YOU ARE READING
Social pressure (girlXgirl) ✔️
Short Story❞מתי יבוא היום שנוכל לצאת ולהגיד שאנחנו ביחד? זה כאילו כל השאר לא חשוב כי איתך זה מרגיש כמו אחד, מורגן.❝ ❞אני לא חושבת, הולי. ❝ שתי בנות, שני עולמות שונים. אף אחד לא חשב שהבנות האלה יכולות להיפגש ובדרך הכי לא צפויה שיש והכי לא מתאימה, שרגשות בין שני...