4. Pohodový den nebo trauma?

29 2 2
                                    


......Bylo skvělé mít tady zase svého dobrého kamaráda.

Probudila jsem se až kolem 9hodiny a kupodivu mě ani nebolela hlava. Nic se mi nechtělo tak jsem si dala kraťase, bílé tílko, kostkovanou košili jsem si uvázala kolem pasu, obula jsem si bílé kožené conversky a šla jsem se projít k pláži.

Přišla jsem k písku a rozvázala jsem si boty a vydala jsem se vstříc moři. Procházela jsem se u kraje a nohy jsem měla ponořené asi po kotníky. Chodila jsem sem a tam asi dvě hodiny a přemýšlela nad tím, co když nevyjde moje smlouva s panem Aveirem. Asi bych se musela vrátit do LA a najít si normální řadovou práci tam.

Z pláže mě vyhnal až hlad, takže jsem zamířila do malé mořské restaurace v centru. Objednala jsem si salát s mořskými plody a coca colu. Obsluhoval mě hezký blonďák a dle cedulky na košili jsem zjistila, že se jmenuje Josh. Snědla jsem svůj oběd, zaplatila jsem a usmála se na blonďáka a šla jsem domů. Můj apartmán se nachází v předposlední řadě v komplexu apartmánů, které se pronajímají pro turisty. Uprostřed komplexu byl bazén. Došla jsem si tedy pro plavky, vzala jsem si časopisy, sluchátka, ručník, naházela vše do mojí plážové tašky a šla k bazénu.
Obešla jsem celý bazén a lehla si až do zadního rohu. U bazénu jsem byla já, další 3lidi a 4děti a plavčík. Byl středně vysoký, měl kaštanové vlasy ležérně rozevláté na všechny strany, na očích měl zrcadlové brýle, které si tu a tam sundal z očí. Seděl na židli pod slunečníkem a většinu času telefonoval, občas se podíval na dětí skotačící v bazénu a nemohla jsem si nevšimnout, že hodně často zamířili jeho oči na mě. Dělala jsem, že to nevidím, měla jsem totiž také sluneční brýle, takže jsem se v poklidu mohla dívat na něj a přitom jsem měla hlavu otočenou na jinou stranu. Seděla jsem opřená o plot a listovala v časopisech. Když už mi bylo k nevydržení na slunci, šla jsem si zaplavat do bazénu. Plavala jsem tam a zase zpět a sledovala děti. Nemohla jsem si odpustit pohled na plavčíkovo lehce vypracované a hubené tělo, když si najednou sundal tričko. Nevím jestli mu bylo horko nebo to udělal schválně, ale byla jsem za to ráda. Voda mě příjemně zchladila a nabila energii. Kolem 6hodiny jsem odcházela pryč od bazénu, procházela jsem kolem plavčíka a cítila jeho pohled na mě a mém těle. Odvrátila jsem hlavu na druhou stranu a rychle kolem něj prošla. Prošla jsem branku a otočila jsem se. Stále na mě zíral. Otočila jsem se a pokračovala v chůzi, kdyz najednou jsem slyšela jen křik a brzdy auta....

PodnikatelkaKde žijí příběhy. Začni objevovat