1. Jak poznałaś jego rodziców

2K 81 7
                                    

Oto druga część preferencji w moim wykonaniu. Jeśli jeszcze nie widziałeś/aś pierwszej to zrób to jak najszybciej.

Louis: Właśnie braliście wspólny prysznic gdy nagle ktoś zapukał do głównych drzwi waszego domu. Owinęłaś się ręcznikiem i poszłaś zobaczyć niespodziewanego gościa. Przez szybę zobaczyłaś kobietę z jakąś paczką w rękach.

-Przepraszam ale my niczego nie zamawialiśmy - uśmiechnęłaś się nieswojo

-Jest Louis? - zapytała prawie się śmiejąc - Johannah Deakin, mama Louisa - podała rękę w twoją stronę - a ty to pewnie [T.I]?

Zayn: Przyszłaś w odwiedziny do swojego chłopaka (Zayn). Miałaś być po raz pierwszy w jego domu i strasznie się denerwowałaś. Zapukałaś do drzwi, które po chwili otworzyła jakaś kobieta. Zdziwiłaś się ponieważ mulat mieszkał sam.

- Dzień dobry jest Zayn? - zapytałaś denerwując się, że może jednak pomyliłaś domy.

-Nie, ale za chwilę powinien być - kobieta uśmiechnęła się i rozchyliła drzwi byś mogła wejść do środka - Trisha Malikjestem jego mamą - podała ci rękę, która złapałaś i lekko potrząsnęłaś. Weszłaś do pomieszczenia zdejmując buty i kierując się za kobietą podążając w stronę dużego salonu. Zajęłaś miejsce na jednym z trzech foteli siadając naprzeciwko pewnego mężczyzny. Po chwili dowiedziałaś sie, że jest to niejaki sam w sobie ojciec Zayna-Yaser Malik

Liam: Dojechaliście właśnie pod umówione miejsce a mianowicie jedną z najlepszych restauracji w mieście. Gdy weszliście do środka i doszliście do waszego stolika państwo Payne od razu do ciebie podeszli czule się witając.

Niall: Urządzaliście właśnie swoje nowe mieszkanie i po długich udanych zakupach zrobiliście się strasznie głodni więc weszliście do pobliskiego MacDonalda (idk jak sie odmienia xd) by zrobić sobie małą przerwe i w końcu coś zjeść. W środku zobaczyliście mamę i bratanka Nialla. Przywitaliście się i dosiadliście.

Harry:
Razem z Harrym zostaliście zaproszeni na ślub jego kuzyna, kiedy byliście już na miejscu, chłopak przedstawił ci swoją rodzinę,a oni powitali cię z szerokimi uśmiechami na twarzach.

CHOQ11 dzięki za pomoc.💎💓🌈

One Direction Preferencje♡ #2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz