Bab3(DSGB)

107 9 2
                                    

Eunha Mundar Mandir lobi hospital sambil menunggu berita tentang Unnie...

Aishiii Pabo btul lh kau ni Eunha knp lh kau tdk dengar Unnie kau dok menjerit memanggil kau..Mrh Eunha pda Dirinya sendiri..

Keluarga pesakit Jung Yerin panggil seorg Doktor.. Nae Nae saya adk kpda Jung Yerin kata Eunha..Sila ikut sya ke pejabat sya kata doktor yg memakai tag nama Kim Taehyung..

Eunha P.O.V

Aku melangkah masuk kedlm bilik Yerin Unnie dgn lemah.Wae bnyk sngt beban yg Unnie kena tanggung..Kata Eunha sambil mengalirkan air matanya..

Flassback:

Silakan dduk kata Dr:Taehyung Doktor yg merawat Yeri

Nae Kata Eunha.. Bleh sya tau ada apa -apa terjadi pda Unnie sya??Tnya Eunha

Unnie Cik menghidapi penyakit kanser otak tahap 4 sya rasa penyakit unnie awk ni dh lama tpi Dia tdk beritahu pda awk.

Terang Doktor Taehyung dgn teliti.
Tak mungkin unnie skit smpai mcm tu sekali bantah Eunha sambil air matanya mengalirnya dgn deras..

End Flasback

Eunha Panggil Yerin dgn serak² basah..Unnie Sapa Eunha sambil menggenggam tangan Yerin dgn Erat... Wae Unnie rahsiakan skit Unnie Wae Unnie tdk bgitau Eun apa Unnie tdk mau anggap Eun adk Unnie lgi..Tnya Eunha

Unnie tdk mahu Eunha Risau sbb tu unnie tdk bgi tau dgn Eunha...Dan Jgn sesekali ckp yg unnie tdk mau anggap Eunha adk.. Kata Yerin sambil mengusap kepala Eunha..

Eunha Menangis dlm dakapan Yerin..
Unnie Wooshin Oppa tahu tentang skit Unnie tnya Eunha lgi.
Eunha janji satu perkara dgn Unnie Please jgn bgi thu Wooshin Oppa Unnie tdk mau Oppa risau..Beritahu Yerin..

Tpi... Tpi.. Kata Eunha lgi

Jgn ada tpi² Unnie nak Break up dgn Wooshin oppa  walaupon hati unnie  skit utk melepaskan wooshin oppa tpi itu jln yg terbaik... Kanser Unnie tiada ubatnya hidup Unnie hnya tinggal berapa bulan saja lgi..kanser otak unnie sdh tahap 4 Unnie tdk mau Wooshin Oppa sedih..

Nae Nae jawapan Eunha.. 

Tbc

Omo Omo apa akan jdi pda Hubungan Yerin dgn Wooshin
Adakh Hubungan Yerin dan akan putus atau sebaliknya..
Konflik bakal bermula di Chapter seterusnya..

Vote

And

Komen

Klau komen dan Vote tinggi
Author akan Publish klau rendah author akan delete cerita ni...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Don't Say Goodbye(SLOW UPDATE)Where stories live. Discover now