💀Grizella💀
Saatlerdir başımı neredeyse kırılacak gibi duran cama yaslayarak çok sevdiģim(!) okulumun bahçesini boş gözlerle izlemiştim. Dışarıda ne bir kimse vardı ne de bakmaya deģer herhangi bir şey. Sadece bakıyor ve düşünüyordum.
Delirmiş miydim acaba?
Yoksa reenkarne mi olmuştu?
Ya da eşek şakası mıydı bunlar?
Evet, çok saçma şeyler düşünüyor olabilirim. Ama emin olun benim saçmalıģım gerçeklerden daha mantıklı. Düşünsenize ben, yani Charlie bir gün yaşadığım eve gelen isimsiz bir zarfı açmış ve sonra kendimi bu antik çaģlardan kalma kokuşmuş okulda bulmuştum. Bana seslendikleri isim Grizella. Neymiş ben cadıymışım. Ev arkadaşım ve kader ortaklarım olan Alex(Athena) ve İleyn(Morigan) da peri ve yarasa kızmış da bizim de bu okulda kalmamız, hayır pardon ölene kadar bu okulda kalmamız gerekiyormuş..Wft?!!
O gün bu söylenenleri duyduģumdan beri iyi deģilim. Mantıklı bir insan olan benim, tüm dengelerim bozuldu. Bu olaya kendimi inandıramıyorum ama gerçek. Bu olanlar gerçek...
gerçek ..."LANET OLSUN!?? TÜM BU OLANLARIN HEPSİ GERÇEK!! NEDEN BİZ HA?!! NIYE?!! ZATEN BOKTAN OLAN HAYATIMIZ BİRAZ DAHA MI BOKLAŞSIN DIYE?!! BUNLARI BANA YAŞATAN HERKESTEN NEFRET EDIYORUM!! CANINIZ CEHENNEME!!!! LANET OLASICALAR!! GEBERIN!!! HEPİNÎZ ÖLÜN!! PSIKOLOJİMIN İÇİNE EDEN FARELER!!! GEBERİN?!!! HEPİNİZ GEBERİN!!"
(Odaya buranın hademelerinden biri olan bir dişi trol girer)
"Yine mi sinir krizi geçiyorsun aptal kız?! Bayan Gabriel sizi neden burada barındırıyor anlamıyorum... çatlak kızlar sizi!!"
Odaya giren trol onu iteklememe aldırmadan kullandıģı bir büyü ile bana bir iksir içirdi. Yavaš yavaš uyuşan vücuduma raģmen halen direniyor ve bu sefer hademeye küfürler savuruyordum.
Beni havada durabilen bir sedyeye koyup revire doģru götürüyordu. Koridordan geçerken bana olan bakışlara ve duyduģum fısıltılarla,artık baģırmayı bırakmış bu sefer sinirden aģlamaya bašlamıštım.
' Baksana, yine kriz geçiriyor sinir küpü'
'Ne salak şey.. halen kendini Gabriel Canavarlar Okulu'nda olduģuna inandıramadı'
'Müdür de bunu ne diye getirdiyse?'
'Aman boşver şu arena dövüşlerinde sîrtını bir güzel sıvazlarlar zaten'
💀Athena💀
Koşa koşa gelip kendimi revirin kapısından içeri attıģımda bilinci kapalı bir şekilde yatakta uzanan Grizella'yı görmüş ve rahatlamıştım.
En son kendinden geçtiģinde kendine zarar verdiģini düşünürsek bu seferki krizini gayet iyi bir biçimde atlatmışa benziyordu. Buraya geleli yaklasık iki ay olmuştu ancak Grizella halen o gün yaşananları kendine yediremiyor ve hatta düşündükçe sinir krizleri geçirip kendine zarar veriyordu.
Bu durum beni ve Morigan'ı tedirgin ediyordu. Biz de ilk başlarda kabullenememiştik ama iki ay diyorum, yani az bir süre deģil. Halen garip hissetsek de alışmıştık. Hatta kafamızın daģılması için okuldaki kulüplere bile katılmıştık.
Morigan moda kulübünde ben ise dans kulübündeydim. Grizella'nın haberini almadan önce arena dövüşleri öncesinde yapılacak olan dans gösterisinin provasındaydım.
Ayakta beklemekten yorulmuş, kendimi odadaki sandalyelerden birine atmıştım. Morigan'da haberi aldıysa birazdan burada olurdu zaten.
Biraz oturup bekledikten sonra aniden kapı açılmıştı ve ben kapının aniden açılmasıyla yerimden sıçramıştım. İçeriye giren kişi Morigan'dı ve yüz ifadesi korkunç bir haldeydi.
Sinirden kızaran gözleri, anın verdiģi korkuyla dolmuştu. Öyle görünüyor ki çok endişelenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💀CANAVARLAR OKULU💀
Novela JuvenilÜniversite üçüncü sınıf öģrencileri olan, başlarına gelmiş ve gelecek olanlardan habersiz üç genç kız.... Büyülü evrenin en tehlikeli canavarlarıyla dolu Gabriel Büyü Okulu.... Karanlık geçmişe sahip bir müdire ve üç oģlu.... Aşk ve gizemin; büyülü...