Intr-un castel mare, ascuns printre munti, un castel impunator si foarte bine pazit, statea in camera tronurilor, mancand struguri fara boabe, Melanie, cand dintr-o data aude o multime de zgomote.
O fata, cu fata acoperita de o un voal spune incet apropiindu-se de Melanie: Draga, acum vei pleti pentru tot ce ai facut.
Melanie: Dar tu cine esti?
Fata: Nu m-ai cunoscut dupa voce? Eu sunt Mortis, adica sfarsitul.
Melanie: Cine te-a evocat?
Mortis: Nimeni, draguta, doar s-a deschis poarta dintre zei si nu doar eu am fost eliberata!----------------intr-o padure, undeva in satul Freeland----------------
Kat, Hope si Cade merg linistiti nestiind ca in afara padurii ii asteapta o moarte sigura, chiar si pe invincibila Hope. Din cer o bufnita se aseaza frumos pe o creanga de copac si se uita foarte insistent la Hope.
Kat: De ce se uita pasarea aceea asa insistent la tine?
Hope: Habar nu am!
Bufita, atunci se transforma intr-un baiat chips, destul de inalt, cu parul castaniu deschis, ochii de culoare albastru-verzui. Acest baiat purta o pereche de ochelari rotunzi, cu rama neagra si un costum albastru inchis.
Baiatul: Draga domnita, de ce nu-ti mai aduci aminte de mine? Mie greu mi-a fost sa te recunosc avand un alt chip fata de cel cu care te-am vazut ultima oara, chipul acela de semi-zeita...
Hope: Nu pot sa cred... Tu esti Otto? Nu te-ai schimbt mai deloc!!
Otto: Eu sunt acela! De ce acum, domnita ai alta infatisare?
Hope: Cand am fost exilata pe Pamant infatisarea-mi s-a schimbat si doar in zeu ar putea sa-mi redea frumusetea de zeita.
Otto: Cum as putea sa te ajut, scumpa Artemis?
Kat, Cade: Artemis? Asa te cheama?
Hope: Da...
Otto: Cred ca stiu cum poti sa-ti redau infatisarea!
Artemis: Serios? Cum?
Otto nu sta pe ganduri si se indreapta spre Artemis, sarutand-o.
O lumita puternica era in jurul lui Artemis si aceasta isi schimba infatisarea...
-------------------la castel---------------------
Melanie a fost pedepsita de catre Mortis, iar Mortis s-a intors acasa închizând poarta dintre oameni si zei, Otto si Artemis nemaiputand sa se intoarca acasa raman pe Pamant.
-------------------------------------------------
Dupa ce cei doi, Otto si Artemis s-au regasit, acum va incepe o alta poveste de dragoste, sau cel putin va continua......
---------------------SFARSITUL VOLUMULUI I ---------------DUBLURA