Herkesin sesiyim dememiz lazım

91 16 1
                                    

Bedenimizle gurur duymamız gerekirken utanç kaynağı olarak yerin dibine sokuluyoruz. Oğlunuza amcana pipini göster derken kızlara kapat bacağını düzgün otur dediniz. Kızınızın regl olduğunu saklarken erkeklere sünnet dügünü düzenlediniz. Bizim vücudumuz güçlü ve gurur duymaya layık. Kadın ve erkek eşit yetişmediği sürece erkek her zaman kendini daha güçlü ve üstün sanacak. Pipisinin gücü temsil ettiğini sanıp, istediği her şeyi yapabileceğini kanısına varacak. Tecavüzcü yetiştirmeyin. Masum erkek çocuklarınızdan tecavüzcü yaratmayın. Kızlarınızın başına kötü bir şey gelmesini istemiyorsanız erkeğin pipisini bu kadar yüceltmeyin. Kızlarınızı kısıtlayıp, bedenine utanç damgası vurup, oturma şekline bile karışırken onlara erkeklere tüm hakları verip paşalar gibi el üstünde tutmayın. Bunu yaptığınız sürece kadın cinayetlerinin sonu gelmeyecek. Masum erkek çocuklarınızdan katil yaratmayın. Yürümek için kullandığımız iki tane bacağımız ve bebekleri emzirmek için iki tane mememiz var. Siz iki tane bacaktan memeden tahrik olun diye yaratılmadık. Sokakta sizin için yürüyen bir seks objesi değiliz. Kadın bedeni erkekte olduğu gibi saygıyı hakediyor. Karşındaki kadın annen veya kardeşin olmasa bile saygıyı hakediyor. Ayıp olan bedenimiz değil, sizin düşünceleriniz. Kirli fikirlerinizle bedenimizi kirletmeyin. Anlayana kadar anlatmaya devam edeceğiz. Artık susmayacağız. İster bikini ile gez ister ayak ucuna kadar kapan. Aynı şeylerı yaşıyoruz, aynı haksızlıklara, aynı iğrenç fikirlere katlanıyoruz. Bir olmamız lazım. Birbirimize destek çıkıp, saygı duyup. Ben her masum kadının sesiyim. Herkesin sesiyim dememiz lazım.

FeminizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin