Hwara a hét hátralevő részét inkább a palotán belül töltötte, hogy felkészülhessen arra, ami az elkövetkezendő két hétben fogja várni őt a Hwanjung-birodalomban. Nem szeretett volna találkozni senkivel sem a szülein kívül, főleg Jiminnel nem. Tudta, hogy ha találkozna vele, összezavarodna. Ezt persze nem értette, hiszen csak barátok voltak. De mindenesetre biztosra akart menni és inkább nem ment a közelébe. Hyunjaevel pedig azért nem akart összefutni, mert tudta, hogy úgyis megkérdőjelezné azt, hogy miért nem mozdul ki a palota falai közül, és magyarázkodnia kéne neki erről az egész ügyről. Ebből kifolyólag pedig biztos, hogy az érzései is felvetődnének, amitől meg főleg nagyon fél, nemhogy a másik király elvárásaitól. De mindenesetre az megnyugtatta, hogy Minjun ott lesz mellette mindvégig és vigyázni fog rá, és bármikor szorosan hozzábújhat vagy a közelébe férkőzhet, ha nagyon fél vagy segítségre van szüksége. Tudta, hogy mellette biztonságban érezheti magát. De ugyanakkor félt attól a ténytől, hogy egy nála hét évvel idősebb fiúval kell majd egy légtérben együtt lennie és a végén vele kell majd összeházasodnia. Ijesztő érzés volt számára belegondolni ebbe az egészbe.
Már vasárnap volt. Éppen az erkélyén álldogált, amikor hallotta – tompán ugyan –, hogy valaki kopogtat a szobája ajtaján.
Hátrakapta a fejét, felsóhajtott, megigazgatta a haját, besétált a szobájába és ajtót is nyitott.
Hyunjaevel találta szemben magát.
- Ó! Hát te? – nézett fel – fél fej különbség miatt – barátnőjére.
- Beszélnünk kell – vágta rá azonnal a másik és kissé arrébb lökve a hercegnőt, leült az ágyra, mire az is helyet foglalt mellette.
- M-Miről akarsz beszélni? – szólalt meg félve a hercegnő. Már előre rettegett a témától, hiszen sejtette, hogy miről lehet szó.
- Az a furcsa, hogy megint egész héten nem jössz ki a palotából. És ezt akkor szoktad csinálni, amikor valami gond van – vágta le azonnal a lényeget – Mi a baj? – nézett a mellette ülőre várakozva.
Hwara arcán akaratlanul is lefolyt egy kövér könnycsepp, amit a másik észre is vett.
- Nehogy sírj! – húzta magához Hyunjae – Mi a baj? – tolta el magától.
- T-Találtak mellém egy herceget – szipogott.
- És ez miatt vagy szomorú? De hát legalább lehetsz királynő!
- De én ezt nem akarom – ingatta meg a fejét Hwara.
- Talán Jimin miatt? – vigyorodott el eszelősen a másik.
- Nem! Dehogy is! – tiltakozott – Csak... félek tőle egy kicsit...
- Mire fel?
- H-Hét évvel idősebb nálam – motyogott.
- Hogy mi? – kerekedtek el Hyunjae szemei és nyelt egyet – Na jó, ezt a te szüleid sem gondolhatják komolyan!
- Hidd el, én is ugyanezt mondtam! – fakadt ki Hwara – Ennél hülyébb dolgot még ők sem találtak ki... komolyan kezdem azt hinni, hogy csak a támogatásokra megy ez az egész, meg a kapcsolatokra.
- De ha annyira ahhoz az illetőhöz akarnak hozzáadni, akkor ki a jó isten az?
Hwara ettől félt a legjobban.
- Hwan Minjun – sütötte le szemét.
- Hogy mi? – Hyunjae álla szinte a földet verdeste – Hwan Minjun?! – kiáltott fel – Tudod te azt, hogy mekkora mázlista vagy?! – rázta meg a vállánál fogva barátnőjét.
YOU ARE READING
Lolita | Jimin ff
Fanfiction,,Egyenesen a palota felé tartok. Azt akarják, hogy én legyek a királynő." Blogspot: http://lolita-jimin-ff.blogspot.hu/