Nama aq Jeon Jungkook.
Aq ni anak tunggal kepada pengarah syarikat ketiga terbesar di korea.
Anak pengarah la katakan.. Semua nk mesti dpt.Tambah tambah lagi aq ni anak tunggal..
Tapi.. Yg kurangnya aq x de mak...
Nk panjang kan cerita ni jom kita flashback 13 tahun yg dulu..
Masa tu aq 5 tahun skang ni aq dh 17 tahun.. Dh besar + hensem + playboy.HAHAHAHAH.
FLASHBACK
"Omma, omma nk pegi mane? "tanya aq.
"Omma ada kerja syg"kata omma aq sambil melutut +pegang pipi aq yg gebu nih.
"Omma nk balik umah bile? Sampai bawa beg bagai ni? "tanya aq lagi
"Omma kamu dh x syg kite la kook, omma dh ada JANTAN lain.. "Kata appa aq sambil menekan perkataan Jantan.sambil mendukung aq.
"You!! Kenapa ckp mcm nih dpn kook? "
"Dh mmng betul kan? You ada jantan lain sebab syarikat i nk bankrap? You ingat i x tahu ka hah?
Omma aq mati kata.. X tahu nk kata apa.. Haha.. Smirk.
"Omma.. Betulka apa yg appa ckp. Omma ada jantan lain? "Kata aq... 😂.
Sel sel otak aq berhubung ckp sngat ka?
"Jungkook ahh.. Jangan dengar ckp appa ehh.. Omma pergi x lama pon.. omma janji dtng melawat kook ya?omma pegi duku"Kata omma sambil masuk ke dlm kereta.
"Ahh.. Nae"sambung aq sambil melihat omma aq memasuki kereta. Kemudian kereta tu hilang dari radar"Appa, omma sebenarnya kerja apa.kenapa omma x balik ja hari hari? Kenapa omma x tinggal ja dngan kita? Omma dh x syg koo ka? Tanya aq bertubi tubi.
"Kook,, mcm yg appa ckp.. Omma ada jantan lain.. Omma ngan appa dh cerai. "Kata appa.
"Oh.. Omma akan melawat kook kan? Omma syg kook lagi kan appa? "Tanya aq sambil menatap wajah appaku yg sayu.
"Hmm.. Appa pon x tahu. "END FLASHBACK
And now.. Sampai skang omma x penah melawat aq...
13 belas tahun weii... Omma dh janji ngan aq kot..
Sapa x marah kalau bagi janji palsu.
Huh... Nasib baik aq dh kaya...
Ntah hidup lagi ke x org tua tuh?
Aq mmng biadap.. Tapi bkn dngan appa..
Tapi dngan omma.. Kalau aq jumpa omma pon aq x nk ngaku aq anak dia.. Hahahah..360 perkataan sahaja... 😂jae x reti buat ff pepanjang.. Nanti idea hilang... Ni first ff jae..
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
YOU ARE READING
~Saranghae My Vampire~eunkook~
Vampire+mengisahkan tentang seorang vampire mencintai seorang manusia yg x tahu bahawa vampire tu mencintainya. #5 in vampire = 16/9/17 READERS.. ENJOY IT.. NI FF PERTAMA SAYA.. 😉