Datingtips en Liefdesadvies

129 21 34
                                    

Het is me de laatste tijd opgevallen dat jongeren van tegenwoordig nogal wat last hebben rondom liefde en dating. Hierdoor heb ik besloten om wat advies te geven.

Advies voor mannen

•Als je een leuk meisje ziet, ga er dan naar toe en start een conversatie met haar. Meisjes houden van auto's, videogames en toiletgrappen, dus begin daar over.

•Vrouwen houden er niet van om ongelijk behandeld te worden. Dus laat haar op een date minimaal de helft betalen. Hierdoor zal een vrouw zich belangrijk voelen en je zal nog heel wat geld uitsparen.

•Op een date is het belangrijk om grappig over te komen. Dus maak wat opmerkingen over haar gewicht en haar kapsel. Bijvoorbeeld:

'Amai, ik had je beter geen chocolade gegeven want je bent precies wat bijgekomen'

That will seal the deal 😉

Als je dit advies volgt, zul je gegarandeerd succes hebben bij de meisjes. Als je niet succesvol bent, dan moet je weten dat het altijd aan de vrouw ligt en niet aan het advies dat ik geef.

Maar als het toch niet lukt dan heb ik nog wat advies.

•Als je afgewezen wordt, kun je het meisje nog altijd stalken.

*Opgelet: pas op voor insecten als je je verstopt in struiken.

•Je kan een baksteen gebruiken (ik laat deze aan jullie verbeelding over 😉 )

•Als het echt niet lukt en je bent een hopeloos geval, wees niet getreurd daar hebben ze roofies voor uitgevonden 😀

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen.

Ik wil nog eens duidelijk maken dat dit slechts satire humor is. Met andere woorden: ik ben niet serieus met dit advies. Dus gebruik geen roofies!!!

Wat Is Pure Comedy?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu