de ontmoeting hoofdstuk 1

10 1 0
                                    

het is maandag ochtend en Zoë rolt uit haar bed om vervolgens op haar gezicht te vallen. "AHG!" ze kijkt rond en merkt dan haar wekker op waar 9:30 staat. even schreeuwt ze van binnen maar dat komt vervolgens naar buiten."fuck fuck fuck fuck!!! ik moet om 9:45 op me gesprek zijn! omg ik moet nog zo veel doen!!! ik moet me nog aan kleden+ eten" zoë rent gillend naar beneden.

even later loopt ze naar haar motor. ze gooit haar tas onder het zadel en stapt op. ze zet haar helm op en zucht. "het is nu 9:40" terwijl ze op haar telefoon nog even kijkt. snel start ze de motor en scheurt weg. met volle snelheid slalomt ze om de auto's heen. al snel ziet ze het enorme gebouw. ze parkeert haar motor en staat voor het gigantische gebouw. slikt en loopt naar binnen. ze loopt naar de vrouw achter de balie. "uhm hallo ik kom hier vo--" zonder haar zin af te kunnen maken reageert de vrouw. "mr han? ja..." zoë ziet dat de vrouw haar van top tot teen bekijkt. "u-uhmm...." de vrouw kijkt op "OH oh ohja...sorry je kan plaats nemen daar". zoë gaat zitten.

een paar minuten later roept de vrouw "mr han will see you now" waar op zoë zij "ik ben nederlands hoor maar oke" zoë loopt naar de lift en drukt op de hoogste verdieping. trillend kijkt ze hoe de lift dicht gaat en voelt hoe hij omhoog schiet. dan gaat de deur open en ze ziet een grote stoel en een bureau. "goedemorgen zoë" hoort ze een man zeggen. zoë's hart stopt met kloppen als de stoel omdraait. een gozer met zwart haar en een net pak grijnst naar haar. "je bent 1 min laat zoë" hij drinkt wat van zijn glas wijn.

  "s-sorry mr han!" hij staart naar haar met een dorstige blik in zijn ogen "voor alles is een eerste keer zoë, laat het niet nog een keer gebeuren

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  "s-sorry mr han!" hij staart naar haar met een dorstige blik in zijn ogen "voor alles is een eerste keer zoë, laat het niet nog een keer gebeuren....begrepen?". "j-j-ja mr han!" hij grijnst meer. zoë kon hem horen fluisteren "good girl~". dan gaat die grijns van de gezicht en het word een serieuse blik. "gaat u zitten ik zal je wat vragen stellen". "o-oke".

na heel wat vragen zijn ze klaar. 

"goed ik neem je aan, gefeliciteerd" zoë lacht. "echt waar dat is geweldig mr han!" hij begint weer te glimlachen "alsjeblieft noem me jumin...zoë~, ik zal met je mee naar beneden lopen als je nog even dit contract tekent voor me" zoë tekent het contract zonder te lezen wat er staat. hij grijnst "goed...ga je mee?" zoë staat op "ja!" en ze lopen naar de lift. de gaan in de lift en als hij dicht is knalt jumin zoë tegen de muur. "a-ah wtf!" jumin kijkt naar haar nek en dan naar haar ogen. "shhh jij bent nu eigendom van mij" en voordat hij haar nek kust gaat de lift open en neemt hij afstand. zoë loopt met een wit gezicht de lift uit. hij slaat op haar kont als ze de lift uit loopt. 

"zie je morgen honey"hij knipoogt naar haar en de lift gaat dicht.   



   

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Or LustWhere stories live. Discover now