Anna Clark:
- Nejaugi?- sukikenau ir vos spėjau įkvėpti oro, kai jo lūpos užsipuolė manąsias.
Jo rankos palindo po mano marškiniais ir švelniai glamonėjo mano liemenį.
Zayn lūpos slydo mano kaklu, o mano lūpos paliko tylias aimanas. Greit nuvilkau jo marškinius, jis taip pat nuvilko ir manuosius. Netrukus kažkur nusviedė mano liemenėlę. Drabužiai svaidėsi po kambarį, kol likome nuogi.
Jis įsitaisė man tarp kojų, vaikino akys sutiko manąsiąs, tarsi paklausdamas mano leidimo įeitį į mane.
- Viskas gerai.- šyptelėjau ir netrukus jis atsidūrė manyje.
Jo tempas buvo lėtas arba veikiau atsargus. Mano ranka slydo jo nugarą ir greitai sugnybė jo odą iš malonumo, kuris užpludo mane netikėtai.
- Zayn...- sudejavau.
Tai buvo viskas ką mano lūpos galėjo ištarti. Manau dabar galiu suprasti kodėl vaikinai tai daro. Nors manau tai didesnis malonumas nei paprastas seksas. Kaip bebūtų jam jaučiu didele simpatiją.
- Ar viskas gerai?- sukluso jis.
Aš nieko nesakiau tiesiog palinksėjau ir užsimerkiau.
- Žiūrėk į mane.- jis švelniai paliepė.
Lėtai atsimerkiau ir stebėjau jį. Jo stebėjimas, prikrovė dar malonumo. Tempas nebeliko toks lėtas.
- Jei dabar neištrauksiu aš pabaigsiu tavyje.- sumurmėjo jis.
Visai pamiršau, kad jis neturėjo prezervatyvo.
- Tiek to, aš išgersiu tablete.- šyptelėjau ir sudejavau.
- Net neįsivaizduoji, kaip gera tave jausti, jausti tave visa.- jis nusišypsojo.
Ir sualsavo, kai mano nagai susmigo į jo nugarą. Staiga pajutau malonumą pereinantį per visą kūną ir kaitimą mano apatinėje kūno dalyje ir šūvį, kai Zayn sperma išsiliejo manyje.
Atlošiau galvą ir pradėjau giliai kvėpuoti, mėgindama atgauti kvapą. Zayn atsigulė šalia manęs ir užklojo mus su kaldra.
- Nemanau, kad čia liksiu.- sumurmėjau ir atsisukau į jo pusę.
- Manau dar neišsiblaivei.- jis nusišypsojo ir užgulė mane.
- Manau, po tokio sekso jau išsiblaiviau.- kalbėjau aš.
Jis švelniai lūpomis prilietė manąsiąs, o aš pagilinau bučinį.
《...》
Pažvelgiau į save veidrodyje ir atsidusau. vis kažkas man neduoda ramybės. Tikriausiai tai, kad apie mane ir Zayn nieko nežino Joe. Bet ir nenorėčiau, kad sužinotų. Papurčius galvą vėl atsidusau ir patepiau lūpas blizgiu. Dar kartelį žvilgtelėjau į save ir pagriebus kuprinę, palikau savo kambarį tuščia. Nusileidau laiptais žemyn palikau ir namus.
Visai netrukus jau buvau mokykloje, tačiau tik įžengus pro duris į mane smigo keisti žvilgsniai ir žmonės tarpusavyje ėmė šnybždėtis. Šūdas, kaip nejauku.
Eidama koridoriu išvydau Zayn su draugais jie iš kažko juokėsi, nedrąsiai priėjau ir pasisveikinau su juo, tačiau atsako negavau.
- O, o, o. Zayn čia šita merga, kuria išdulkinai?- nusijuokė vienas iš jo draugų.
Zayn linktelėjo. Mano širdis suspurdėjo. Jis apie tai visiems papasakojo?
- Ir jos nekaltybė atėmei?- kitas prabilo.
Zayn vėl linktelėjo.
- Po galais kas čia vyksta Zayn?- mano balsas sudrebėjo.
- Jis pasidalino savo erotinėm istorijom apie tave.- nusijuokė jo dar vienas draugas.
Mano akys ėmė ašaroti.
- Tai štai koks tavo planas.- sarkastiškai nusijuokiau ir greit nuvaliau išriedėjusia ašarą.
- Visada pirmoje vietoje man yra kerštas.- jis šyptelėjo.
- Tu niekingas mulkis!- surikau ir iš kumčio trenkiau jam į veidą.
Deja trenkiau taip stipriai, kad iš jo nosies pasipylė.
- Kas čia vyksta?- prie mūsų atsidūrė matematikos mokytoja.
- Ši mergina atsitiko.- keli vaikinai pradėjo juoktis.
- Nieko, viskas gerai. Ėjau ir atsitrenkiau į spintelę.- tarė Zayn ir nusivalė krauja.
Aš nieko nesakiau tik pavarčiau akis ir išėjau lauk iš mokyklos. Tikrai ten šiandien neketinu rodytis.
<...>
Stovėjau prie Zayn ir Joe namų, nežinau kodėl. Nors... Tiesa sakant, norėjau pasikalbėti su Zayn akis į akį. Tačiau mane kaustė baimė. Nedrąsiai priėjau prie namo durų, na dariau pažanga aš jau stovėjau verandoje. Tačiau vistiek bijau pabelsti į duris. Paliečiau rankeną ir ji pajudėjo, duris prasivėrė ir pro jų slenkstį praėjo Zayn.
Jis sustingo pamatęs mane, tarsi nesitikėjo to. Nesitikėjo, kad aš esu tokia beviltiška ir niekam tikus. Atsidusau ir jau norėjau tarti žodį, kai jis sustabdė mane įtraukdamas į namo vidų.
- Po galais tikėjausi tavęs jau nebe išvysti.- tyliai suriko jis.
- Aš netikiu jog tu esi toks bejausmis, tiesiog netikiu.- tariau ir mėginau paliesti jo veidą, tačiau jo ranka sučiupo manąją.
- Tu tokia sušiktai naivi Anna, nori tau tai įrodysiu?- jo antakiai pakilo.
- Ką?- suklusau.
- Joe!- jis garsiai per visus namus suriko.
Jau galėjau suprasti ką jis ketina daryti, todėl mano akyse pradėjo kauptis ašaros.
ESTÁS LEYENDO
Purvinas Žaidimas
Fanfic"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."