"går det bra?" spør han, han slipper meg forsiktig, jeg blir nesten skuffet når han slipper meg.jeg begynner og smile, nesten le.
"hva er det?" spør han forvirret, jeg smiler sleipt til han før jeg retter meg opp. han ser bare mer forvirret ut.
"han gjorde det så enkelt for meg" sier jeg og tørker bort de falske tårene.
"hva snakker du om?" spør han og ser fortsatt forvirret på meg.
"jeg har lenge prøvd og si at jeg ikke liker han" svarer jeg og begynner og le.
"så du like han ikke?" spør han og ser på meg, jeg begynner nesten og le av at han trodde at jeg faktisk likte han
"nei" svarer jeg og ser på han å.
"bra" svarer han, vi står og ser på hverandre en stund.
"skal vi legge henne i sengen din eller?" spør Brandon uten og bryte blikket, jeg prøver og bryte blikket, men jeg klarer det ikke. det er som om noe binder blikkene våres, jeg kan ikke forklare hvordan det føles.
"ja" svarer jeg og fortsetter og se på han.
Brandon bryter blikket og løfter Marie opp og legger henne opp i sengen min. jeg legger dynen min over henne så går jeg og Brandon går ned.
jeg drar han med meg til alkoholen og tar en øl, Brandon tar også en, jeg drikker halve boksen og merker at jeg begynner og bli full.
Uten og tenke drar jeg med med Brandon på dansegulvet og begynner og danse.
"du er full, du burde ikke drikke mer" sier han strengt i det jeg skal til og ta en av ølene som står på et bord ved siden av oss.
"det bestemmer ikke du" svarer jeg og tar den opp.
"glem det, søta" svarer han og tar fra meg ølboksen, jeg gir han et bitchblikk og prøver og få den tilbake, men til ingen nytte. han holder den opp i luften så høyt i luften han kan.
"du er en festbrems" sier jeg med en sur tone
"du kommer til og takke meg senere" sier han og blunker til meg.
"jeg tror Zack kaster opp der borte" sier jeg og peker bak han, han snur seg fort for og se. når han ikke ser på meg benytter jeg muligheten til løpe mot kjøkkenet.
jeg smiler lurt for meg selv før jeg tar opp ølen og drikker den opp. det tar ikke lenger enn 1 minutt før jeg har drikket den opp, med en gang jeg har drikket den opp kjenner jeg på kroppen at jeg angrer.
jeg blir svimmel, alt blir tåkete og jeg får veldig vondt i hode.
Brandon's perspektiv:
jeg løper inn på kjøkkenet og finner Rachel stående med en ølboks i hånde, hun ser veldig full ut. hun lokker øynene og holder på og falle, jeg klarer akkurat og ta henne i mot, jeg holder henne i brudestilling, tror jeg det heter. og bærer henne opp.Jeg går inn på rommet hennes for og legge henne der men Marie bruker hele sengen.
Jeg går ned meg henne og finner Adrian."Hva har skjedd med henne?" Spør han og ser på Rachel
"Hun er full" svarer jeg og forklarer han at Marie bruker hele sengen hennes.
Adrian får alle folkene ut. jeg sjekker klokka som henger på veggen og ser at den er 2 på natten.
"Hva skal jeg gjøre med henne?" Spør jeg og ser på Rachel som sover.
"Vet ikke jeg, Finn på noe" svarer han
"Er det ikke noe gjesterom?" Spør jeg og får et bedre grep rundt henne
"Nei" svarer han
"Lykke til, jeg tror jeg går og legger meg" sier han og ler av meg
" seriøst?" Spør jeg og ser stykt på han
"Natta" sier han og løper opp
Jeg går ned til hjemme kinoen dems og legger henne i en stol.
Jeg setter meg i en stol ved siden av ser på henne.
Håret hennes har kommet i ansiktet, jeg tar det forsiktig bort.Rachel's perspektiv;
jeg våkner av at en enorn hodepine, ord kan ikke beskrive hvor vondt i hode jeg har akkurat nå..
"vondt i hode eller?" spør Brandon og ser opp fra telefonen sin, jeg nikker til han og holder hendene mine hardt til hode.
"hva skjedde i går? alt jeg husker er at jeg kastet ut Justin" sier jeg, jeg prøver og huske hva som skjedde etter det men det er helt tåkete.
"hvor skal jeg starte, du drakk deg full og besvimte" sier han og legger bort telefonen.
jeg sitter en stund og bare tenker, hodepinen blir bare verre og verre.
"fy faen" sier jeg etter en sund og reiser meg fra stolen
"du skulle ikke drukket den siste ølen" sier han og reiser seg å opp.
"alikevell lot du meg gjøre det" sier jeg og sukker.
"du lurte meg, tror du jeg ville latt deg drikke så mye" spør han og ler av hvor dum jeg var i går.
"vi må se til Marie" sier jeg for og bytte samtaleemne.
"jaja" sier han og går forbi meg, jeg føler etter han. på vei opp går jeg innom kjøkkenet og finner et glass vann.
Brandon går inn på rommet mitt jeg følger etter, Marie er borte.
"hva søren" sier jeg og ser om vinduet står oppe, jeg ser på nattbordet, det ligger en gul lapp der.
"det er en lapp her" sier jeg og ler den
"hellu, jeg våkna midt på natten så jeg fikk Andrew til og hente meg, så ikke bekymre dere" leser jeg
jeg legger lappen tilbake på nattbordet og finner en tablett.
Brandon har lagt seg i sengen min, det ser ut som han la seg sent, han holder på og sovne. jeg legger meg i sengen ved siden av han og bare ser litt på han før jeg også sovner..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jeg vet jeg sa at dette kapittelet skulle komme om 4 minutter, men jeg måtte spise, også var det bare 200 ord, så jeg måtte skrive litt mer.
unnskyld folkens
CITEȘTI
I need you
DragosteRachel Zane flytter med sin Bror Noel Zane til utlandet midt i skole året for og fullføre videregående, det tar ikke lang tid før hele livet til Rachel snus på hodet. Noel driver med narkotika, hvordan blir det når Rachel må betale for feilene til N...