Heyecanlı yerinde bitirmiştim 1. Bölümü ama devamını yazdım.
Sanırım daha sevgili olmuyorlar.
❤🌹🌼💦💘😇👍😚😅💛💙Eylemden:
Ne yapmaya çalışıyor ya bu.
EY:Fethi?
FET:Hı?
EY:Ne yapıyorsun sapık?
FET:Eylem birşey yapmıyorum uyku beynime hasar verdi.
EY:Vermez olaydı beni korkudan öldürecektin.Gözlerini açıp alnıma düşen saçımı kulağımın arkasına geçirip boynuma eğildi ve kulağıma:
FET:Ben sana kıyamam ki.Ne?
Yok yok bu iyi değil böyle giderse bu adam beni heyecandan öldürür en iyisi bunu banyoya götürüp ıslatim ya demi?EY:Fethi hadi kalk banyoya gidelim.
FET:Niye ne yapacaz yoksa şey mi?Gerçekten artık sinirlerimi bozmaya başladı yeter abi ya namus bu namus.
Suratına bi tane patlattım ve üzerimi giymeye başladım oda şok içinde bana bakıyordu.
Daha ne olduğunu anlamdı herhalde.(Kendi kendine konuşuyor EYLEM)
EY:Bu nedir ya iyice sapıklaştı tamam anladık beni kurtardın ama yaptığı şeye bak edepsiz sen bide bu adama güveniyorsun Eylem bak gördün mü?
FET:Ne oluyor Eylem?
EY:Elinin körü oluyor Bn senin bildiğin kızlardan değilim tamam mı?İstemsizce göz yaşlarım akmaya başladı.
FET:Ben uykuluyum ve ne yaptığımı bilmiyordum Eylem.
EY:Bende uykuluyum.
FET: özür dilerim.
EY:Ne kolay demi sapık sapık şeyler yap özür dilerim yok öyle bi dünya Bn gidiyorum.
FET:Bir yere gidemezsin.
EY:Allah allah sana mı sorcam?
FET:Evet çünkü patronum Bn.
EY:Ne patronmus abi ya al sana patron çalışmıyorum seninle napcan zorlamı sokcan işe?
FET:Evet benimle çalışıyorsun.
EY:Sen hiç rüya gördün mü?
FET:Rüya boş iş gerçekler karşımda.
EY:Ben gidiyorum aç şu kapıyı.
FET:Açmıyorum.
EY:Açmazsan açma ya allah allah.Sinirlerimi iyice bozdu bu çocuk ya neden böyle olmuştu ki?
Koltuğa oturup dizimi kendime doğru çekip başımı dizime gömdüm ve ağlamaya başladım.Benden böyle birşey istemesi çok saçma ama güvenmiştim ona garip hissediyordum.Fethi yanımda diz çöktü.
FET:Eylem özür dilerim şaka yaptım sadece ne tepki verdiğini merak ettiğimden başka amacım yoktu.Lutfen ağlama lütfen.
EY:Bo-boyle şaka olmaz Fethi.
FET:Tamam ağlama ama sen gel buraya.Deyip beni kendine çekip iyice sarıldı ve:
FET:Senin o o*ruspulara benzemedigini biliyorum Eylem sen farklısın onlardan olamazsın sadece ne tepki vereceğini merak ettim.
EY:Ben yaticam.Beni çekip yatağa yatmamı işaret etti bende itiraz etmedim çünkü yorulmustum Fethide yanıma gelip uzandı ve bana sarıldı bende başımı göğsüne koyup uyumaya çalıştım.
Ama uyumuştum Fethide uyumuştu.**********************************
SABAH:Fethiden:
Gözlerimi açmaya başladığımda Eylemle burun burunaydik nasıl olmuştu ki bu ya?
Çok güzel uyuyor ya Bn ne yapmıştım ona kendini diğerleri gibi sanmıştı aferin Fethi sana aferin oğlum!
Nasıl affettireceksin sen hı inatçı zaten oohhoo al yaptım yapacağımı.Eylem kıpırdamaya başladı.Birden gözlerini açtığında beni görünce arkasını döndü.
FET:Eylem özür diledim işte uzatma.
EY:Ne yani sen özrü diledin diye kabul etmek zorundamiyim?