Hallo allemaal dit is mijn tweede boek op wattpad het gaat over een meisje genaamd:char. die van een moeilijke situatie komt..
Ze heeft geen goeie band met haar ouders. Ze is inmiddels 17 en gaat uiteindelijk op kamers.. Met drie jongens.
Jason,austin en cole ze zijn alle drie heeeel erg knap. (Zie de profielfoto van dit boek.) en char zelf is ook heel erg knap.
De jongens zien haar wel zitten. Alleen char durft niet zo veel want haar vader betaste haar altijd en kwam altijd aan char en hij zij dat char lelijk was enzo.. Dus ze leert de jongens goed kennen..
Op een avond zijn ze met zijn vieren een feestje gaan houden ze dronken veel en deden het spel 'truth or do' bij 'truth' moest je de waarheid spreken en bij 'do' moest je iets doen..zo zijn jason,cole en austin er achtergekomen dat ze nog 'maagd' is.
In dit verhaal gebeuren leuke dingen!! Veel plezier!
~~~~~~~
Eindelijk,eindelijk EINDELIJK. Mag ik weg uit dit klote huis na al die jaren dat ze me hebben pijn gedaan van binnen.
Ik ben drie maanden terug 17 geworden en nu ga ik uit huis!!
Ik ben zoooooo blij!! En ik ga mijn ouders ook echt niet missen.
Ik ga in een appartement wonen bij drie jongens. Ik ben een sterk meisje dus kan daar wel tegen,en ik ga gewoon liever om met jongens.
Al mijn koffers liggen al in de taxi mijn broer hielp me want mijn ouders hebben al afscheid genomen ook al was het niet te liefdevol..
"Doeii zusje,ik hou van je en ga je missen!!" Riep mijn oudere broer,justin.
"Hou ook van jou en ga jou ook missen!" Riep ik terug.
Nu reed de taxi weg op weg naar de boys. Eentje ken ik 'jason' ik zat bij hem op de basischool,we waren altijd samen een soort van broertje en zusje..
Maar toen we naar de hogere school moesten gingen we uit elkaar ieder ging zijn eigen weg..
Maarja nu kom ik weer bij hem te wonen dus dat word een feesje!
Ik heb echt zij in om hem weer te ontmoeten.
De taxi stopte bij een hele mooie flat,deze flat is vlakbij de zee.
Ik stap uit en jason zie ik in de verte al aan komen rennen.
"chhaarrrr!!" Roept hij en woooooww want is doe gast knap geworden hij heeft alleen zijn zwembroek aan.
Jaa het is zomervakantie dus het is wel 35 graden.
"Jjjaaassooon!" Roep ik en ren naar hem toe.
Als ik bij hem ben spring ik in zijn armen en draait hij een rondje.
"Ik heb je zo gemist char" mompelt hij in mijn nek.
Ik kijk recht in zijn knal blauwe ogen..
"Ik jou ook" zeg ik.
Hij pakt een koffer. En de taxi rijd weg
"Kom dan laat ik je kamer zien"
"Oke" zeg ik.
Jason heeft twee koffers in zijn handen en ik twee,ik heb heel veel kleren,tassen,bikini's enzo..
We lopen de trap op en we moeten direct naar rechts.
We lopen het huis binnen en het is echt super mooi maar je kunt zien aan de kamers dat hier boys wonen..
Er is een game room,OMG ik hou van gamen!!!
Jasons kamer is super mooi.
Ik heb die andere jongens nog niet gezien. Ik besluit het jason te vragen.
"Jason waar zijn die andere twee jongens dan?" Jason draait zich om. En glimlacht.
"Op het strand die komen straks ook wel"
"Oke" hij draait zich om en loopt de kamer in waar ik moet gaan slapen.
"Wauw,het is echt mooi hier" jason glimlacht.
Hij legt de koffers neer.
"Kijk dit is de kast,het is een inloopkast en daar kan je al je kleren in gaan doen" OMG waauww.
"Waauw,super cool"
"Succes ik ga even pizza bestellen" yessssss pizzaa!!
"Lekker!!"
-tijdskip-
Jason en ik zitten aan tafel pizza te eten,de pizza's zijn echt superrrr lekker!
"Triiiiinnggg" hoor ik,ik zie dat het justins telefoon is en hij neemt direct op.
"Ja?...uhhh,jaa...haha,is goed!..jo,tot zo" en hij neemt op.
"Wie was dat?"
"Austin,hij vroeg of je er al was"
"Ohw,komen ze er zo aan?" Ik werd steeds zenuwachtiger,straks vinden ze me lelijk? Of dik?
"Ja" rustig blijven ademen char.. Adem in.. Adem uit..
Ik heb net me pizza op als ik de bel hoor.
"Ah! Dat zullen ze zijn" omg,ik ben nieuwsgierig. Hoe zullen ze er uit zien?
Jason doet de deur open en ik blijf aan tafel zitten.
"Moi" hoor ik de jongens bij de deur tegen elkaar zeggen.
Er komen twee SUPER hotte jongens binnen.
Maar ik laat ze natuurlijk niet zien dat ik ze knap vind.. Want dan zal het hier niet goed komen.
"Hoi,ik ben char,julie nieuwe huisgenoot iets ofso" zeg ik.
De jongen voor me grijnst.
"Heyy char,ik ben austin" Omyfuckinggod!!!! Hij is suuupppeeeeeeer hot.
Dit ga ik niet overleven.
"Heyy austin"
De jongen genaamd austin loopt de trap op naar boven.
Nu komt de laatste jongen naar me toe gelopen. Hij is ook super knap,maar hij lijkt echt heeeeel lief!
"Heyy char,ik ben cole" aaaaahhwww hij is echt cuteeee.. Oke focussen char,normaal doe je ook niet zo meisje,meisje. Dus gedraag je.
"Heyy cole ik ben char" ik voel me meteen bij cole op me gemak,hij is zo lief gewoon,nu al.
"Hebben julie lekker pizza's bestelt?" Hij kijkt mij en jason aan.
"Haha jaa" zeggen jason en ik tegelijk.
----------
Heeeeeii,ik schrijf pas weer als iemand 'comment'😋
Ik heb heeeeeeeeel veeeeeeel leuke dingen en veeeeeel inspiratie dus comment en ik schrijf weer✌️✌️.
Het was een kort stukje,iknowww,maar dat komt omdat ik nog maar 1 comment had😥
Kisses,,Lily ✌️😎
---------
JE LEEST
with boys sharing a house.
Teen FictionHallo allemaal dit is mijn tweede boek op wattpad het gaat over een meisje genaamd:char. die van een moeilijke situatie komt.. Ze heeft geen goeie band met haar ouders. Ze is inmiddels 17 en gaat uiteindelijk op kamers.. Met drie jongens. Jason,aust...