Ишин үйлчлүүлэгчдийн хоолыг надаас авахдаа малийсаар хацар дээр минь үнсчихээд цааш явлаа. Харин бяцхан үрс минь шулганалдан хоорондоо тоглох нь хичнээн эгдүүтэй гээч?
Бяцхан мухлагт минь бид дөрвөөс өөр хүн үлдээгүй учир Ишин намайг тэврэн "Хайраа. Бидний хүүхдүүд үнэхээр хурдан том болж байна шүү."
Би толгой дохин "Өчигдөрхөн л нүдээ ч нээгээгүй улаан нялзрай бяцхан хүмүүс мэт санагддаж байна. Гэтэл одоо хөл толгой нь мэдэхдэхгүй гүйлдэж,хэзээ язааны том хүн болчихсон мэт өөдөөс ярихыг нь яана."
Үйлчлүүлэгч орж ирснийг сануулан үүдэнд байрлах хонх дуугарахад Ишин надаас салан "Welcome to Zhang's paradise! Та бүхэн тийшээ су* Үгүй ээ та нар чинь?"
Би хэтэрхий гайхсандаа дуу алдахад Сэүн инээмсэглэн "Олчихлоо. Бүхэл бүтэн 5жилийн дараа..."
***
Эксогийн зарим гишүүд бидэн дээр айлчилах болсон шалтгаан нь хэтэрхий аймшигтай мэдээ байсан юм.
Ишин "Тэгэхээр Сүху хён өөд болчихсон байх нь ээ?"
Бэкхёны нүдэнд нулимс цийлэгнэн "Тийм ээ. Тэр та хоёрыг түүний оршуулган дээр байгаасай гэж хүсэж байгаа."
Би "Гэхдээ та гурав яаж биднийг олсон юм бэ?"
Бэкхён "Мэдэхгүй юм даа. Магадгүй эр хүний зөв совин гэгч зүйл бидний луужин болоод ийшээ авч ирсэн биз"
Лэе бид хоёр хэсэг бие бие рүүгээ ширтэлцсэний эцэст Солонгос руу буцахаар шийдэн мухлагаа хаалаа.
***
Каи ихрүүд болох Шинхуа, Шинхэ хоёр луу өхөөрдсөөр ширтэн "үнэхээр эгдүүтэй хайр татам юм аа. Бүр яг та хоёр байна шүү дээ"
Лэе "Ьа нар эхнэр хүүхэдтэй болсон уу?"
Сэүн "одоо 2024 он гэхээр би 30 настай болчихжээ дээ. Арван жилийн дараа болчих байх өө" ийнхүү хэнэггүй гэгч нь хэлэхэд Бэкхён түүнийг шоолон" ишш арван жилийн дараа гэнэ шүү. Тэр үед чамайг тоох бүсгүй битгий хэл хөгшин авгай ч олдохгүй дээ"
Лэе сонин царайлан миний чихэнд "Эд нар яагаад Сүху хёны төлөө гашуудахгүй байгаа юм бол?"
Харин би мөрөө хавчин "Мэдэхгүй ээ. Магадгүй тэд шоконд ороод тэнэг болчихсон байх л даа"
YOU ARE READING
//Дууссан// Би Эксо хамтлагийн Анти Фэн
FanfictionЖон Инби гэх охин хэдий к-поп гэх хөгжмийн урсгалд сонирхолгүй, дургүй хэдий ч мөнгө олохын тулд Эксо хамтлагийн гэрийн үйлчлэгчээр ажилд ордог. Анти охин Эксогынхонтой ямар ямар хэрэг тарих бол?