4

213 28 4
                                    

Justin

,,Justin kam to ideš?" Z kuchyne sa vynorila mama práve vtedy, keď som sa obúval.

Zahryzol som si do pery. Čo jej mám ako povedať? Sorry mami, musím sa poponáhľať-sledujem jedno dievča ktoré bude za chvíľu zabité alebo znásilnené Jouom? Moje povedomie ma vysmialo.

,,No..um--," Poškriabal som sa na zátylku a nervózne sa zasmial. ,,Idem za Ryanom," Povedal som prvé čo ma napadlo a mierne prekrútil očami. Nenávidim jej klamať.

,,Ideš za Ryanom o pól jednej ráno?" Nadvihla obočie a ruky si založila na prsiach. Toto bude zaujímavý večer.

,,Počuj mami, už musím í--,"

,,Nie," Pokrútila hlavou a prešla ku mne. ,,Justin nejdeš nikde. Je neskoro, choď spať,"

,,Mami mám 18," Neveriacky som sa na ňu pozrel. ,,Prečo nespíš napríklad ty?" Nadvihol som obočie a chytil bod g. Nemala čo povedať , na čo som sa len uškrnul. ,,Vidíme sa zajtra," Pobozkal som ju na líce a nechal ju tam stáť bez slova.

^^

Dnes mala Ariana večeru so svojím priateľom. V duchu som sa zasmial. Prešiel som cez dvere dnu a sadol si o pár stolov ďalej od nich aby som mal lepší priestor odfotiť ju.

Čašník ktorý bol pri ich stole sa objavil pri mojom. Nemal som peniaze aby som si tu niečo objednal. Táto reštaurácia bola najdrahšia v Seattle. Potichu som si odfrkol. Objednal som si len minerálku. Len dúfam, že za ňu nezaplatím 50$.

Neskôr ma napadlo prečo tu vlastne som. Vytiahol som si mobil a nafotil všetko čo sa dalo. Popritom  som sa s nim hral len preto, aby si to tí zazobanci ktorí sedeli okolo mňa nevšimli.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Stalker in loveWhere stories live. Discover now