✿.。.:* ☆:** 𝐿𝓊𝒸𝑒𝓂 *:.☆*.:。.✿
Mislim da nisam nikada vidjela Sitisa dok spava. Zapravo, kako bih i mogla? Nikada nije spavao. Po danu! Noću nikada nismo napuštali sobe, pa ne znam možda i jeste. Ovaj prizor u koji gledam trenutno je jedna od onih predivnih stvari koje se dese u životu i ostaju u tebi kada ih vidiš prvi put. Spokoj na njegovom lijepom licu, sklopljene žute oči i pre duge trepavice koje bi normalnim ljudima mogle sakriti podočnjake, njemu su samo blago padale na to savršeno lice. Da ne znam da je puno drugačije bila bih uvjerena da gledam u lice usnulog anđela.
- Dobro jutro, Lux - kaže ne otvarajući oči. - Osjećam tvoj pogled Princezo.
- A je li? A osjećaš li ovo uspavani Prinče? - upitam i nježno ga poljubim. - Dobro jutro, ljubavi! - Zgrabi me sa osmijehom i prebaciona drugu stranu kreveta tako da sam se u trenu ispod njega.
- Te riječi tako divno zvuče dok padaju sa tvojih usana, Princezo! - prošapće i poljubi me duboko i strasno. Svaki pa i najsitniji živac u mom tijelu odgovori na to zapalivši zrak. Stegnem ruke oko njegovih, snažnih, mišićavih leđa i privučem ga bliže. Srce mu nabija kao grom, a iz svake mu se pore glatke kože, širi vatra. Poljubac traje cijelu vječnost. Bože kako se u ovom trenutku osjećam voljenom. Osjećam se ženom.
- Volim te Princezo - procijedi kroz uzdah. - Ali ovo mora prestati odmah. Molim te, dok imam još malo svijesti.
- Sitis, nisam dijete.
- Ne, Princezo, nisi. A, nisam ni ja, već jako, jako dugo. Oboje smo dovoljno odrasli da se znamo zaustaviti na vrijeme.
- Tko je rekao da se želim zaustaviti? Ne odlučuj umjesto mene!
- Želiš, Lucem! I trebaš! Za sve postoji pravo vrijeme i pravi trenutak, a ovo nije taj, vjeruj mi. Znat ćeš kada dođe.
- Ne želiš me? Što sam pogriješila?
- Ništa nisi pogriješila, Lucem. I da, želim te, jako. Više od ičega. Ne možeš zamisliti koliko. Samo moraš znati da u odnosu dvoje ljudi ima i mnogo važnijih stvari pa...od seksa. Razumiješ?
- Dragi Bože koliko te u ovom trenutku volim! - stegnem mu ruke oko vrata i nestanem u njegovim žutim očima.
BINABASA MO ANG
🌞Solis et Lunam🌛 🔚
FantasySOLIS ET LUNAM (Sunce i Mjesec) -Fantasy/vampire/wolf- PRVA PRIČA SERIJALA O NADNARAVNIMA Da bi sebe i svoje prijatelje oslobodio ropstva Sitis mora vampirskoj kraljici Rele donijeti srca dvaju vukodlaka. Kada s teškom mukom uspije riješiti zadatak...