We gaan terug naar de les. Iedereen heeft door dat ik aangeschoten ben, maar ik zou deze dag niet overleven zonder de drank. Het klinkt echt slecht maar wat zou jij doen als jij mijn leven had? Ik weet bijna zeker dat 79 procent van jullie hetzelfde zouden doen.
"Starlett Micheals word gevraagd zich bij de directeur te melden." Ik lach even. Hoe vragen ze dat zelfs, het is net alsof ik in een winkel ben. You know what I mean. Starlett micheals word aan de balie gevraagd.
Mijn klasgenoten kijken me raar aan omdat ik aan het lachen ben terwijl ik me moet gaan melden. Ik sta recht en loop de deur uit.
De weg naar het kantoor van de directeur ken ik nu al helemaal vanbuiten. Als mijn ouders te weten komen dat ik me zo vaak moet melden, dan ben ik nog lang niet jarig.
Ik klop op de deur en loop naar binnen zonder op antwoord te wachten.
"Juffrouw Micheals." zegt hij kortaf. "Meneer." zeg ik bot.
"Wij moeten eens praten. Weet u nog dat ik in het begin van het jaar gezegd had dat ik geen uitzonderingen voor u zou maken. Ik ga die regel een keer breken. Ik geef je nog een kans. Niet meer dronken naar school komen en geen leerlingen of leerkrachten bedreigen."
Ik moet deze kans nemen. Als ik ooit wil slagen zal ik met wat hij dan ook voorstelt akkoord moeten gaan.
"Dus ga je akkoord?" Na deze avond zal ik toch geen alcohol meer nodig hebben en ik hoef dan ook niemand meer te bedreigen dus ik knik.
"Oké, ga dan nu maar weer na je lokaal."
"Dank u meneer, ik zal u niet teleurstellen." zeg ik dankbaar. Hij glimlacht even vriendelijk en gaat dan verder met wat hij bezig was voordat ik hier was.
Ik ga weer naar het lokaal. Zonder aan te kloppen loop ik naar binnen want ja James zit in deze klas en voor nog aantal uur moet ik een bitch zijn. Ik ga weer naast James zitten en geef hem een kus want wij zijn toch in een soort van relatie.
Na nog twee uur in de gevangenis te zitten die mensen school noemen ben ik eindelijk uit. James heeft binnen een half uur iets geplant voor ons tweeën dus dat moet ik ook nog doen.
Ik ga eerst even samen met Yara de auto voor straks klaarzetten want om acht uur moeten we James achtervolgen. Na een half uur is de auto klaar. De wapens liggen er in voor als we onszelf moeten verdedigen.
Ik ga naar James' kamer want hij wou hij dat ik naar ging. Hij staat al voor de deur te wachten. "Ah mijn lieve Star daar ben je. We gaan een kwartiertje weg en dan komen we terug. Je gaat me met passie kussen als we daar binnen gaan." zegt hij wijzend op de deur. "Wat gaan we nu dan doen?" vraag ik, toch een beetje nieuwsgierig. "We gaan naar het park." zeg hij lief.
Vroeger - toen we een echte relatie hadden - gingen we altijd na onze dates nog even naar het park. Daar lagen we gewoon op het gras te kijken naar de sterren. Ik weet wel wat hij probeert. Hij wil dat ik weer gevoelens voor hem krijg, maar dat zal niet meer gebeuren.
Hij pakt mijn hand en trekt me mee. Hij verstrengeld onze vinger met elkaar.
Na een kwartier in een akward silence te zitten zijn we terug op het internaat. Hij kijkt even op zijn telefoon.
Hij trekt me naar zich toe en plant zijn lippen op de mijne. Ik kus hem - verplicht - terug. Ik hoor een ongemakkelijke kuch van achter James. Hij trekt terug en draait zich om. "Hey gasten. Sorry, ik dacht dat jullie al waren gaan eten." zegt hij onschuldig. Iedereen behalve, Yara en Jer zitten in de kamer. "We waren op jou aan het wachten." zegt Gray.
"Wel, ik ga maar weer. Ik zie je straks wel." zeg ik tegen James en geef hem nog een zoen. Ik loop snel naar Jer en Yara. "Komen jullie. We moeten nog een keer acteren en dan is het gedaan." zeg ik blij. Ze lachen om mijn enthousiasme.
Twintig minuten daarna lopen we de kantine binnen. Iedereen stopt met eten en praten. Ze kijken allemaal toe hoe wij aan onze tafel gaan zitten. We staan weer recht om eten te halen en iedereen is weer stil. Ik lach even, kom op dit is toch grappig. De alcohol is nu al wel uitgewerkt, spijtig genoeg voel ik dat ook aan de hoofdpijn. Als we ons eten hebben en weer gaan zitten praat iedereen weer en beginnen ze weer te eten.
**20u00**
"Hij is vertrokken!" fluister schreeuwt Yara naar Jer en mij. We lopen snel naar de auto. Ik vertrek en volg James' auto waar hij in zit.
"Dudet, niet zo snel rijden. Straks ziet hij ons nog!" zegt Yara heel serieus. Jer en ik lachen. "Hoe noemde je haar?" vraagt Jer. "Een meisje een dude noemen is seksistisch." Ik schud mijn hoofd, maar vertraag wel wat.
"Heeft hij ze serieus daar vast gehouden?" vraagt Jer misprijzend. Zijn auto is gestopt bij een verlaten fabriek en hij stapt ook uit. "Volgens mij is het echt fantastisch om daar gegijzeld te worden." zeg ik met sarcasme dat van mijn stem druipt.
We nemen onze wapens en sluipen naar binnen. Ik zie dat er onder een deur licht vandaan komt. Zwijgend wijs ik naar de deur. De deur staat op een kiertje.
Ik zie dat James staat te praten met twee andere mensen. Een man die ik nog nooit heb gezien en...
NATHAN!?!?
JE LEEST
Jongensinternaat
Novela Juvenil|FINISHED| Deel 1: De 16-jarige Starlett Michaels krijgt te horen van haar ouders dat ze naar een internaat moet. Niet zomaar een internaat, nee een jongensinternaat. Hierdoor moet ze haar beste vrienden achterlaten en een heel nieuw leven opstarten...