Κεφαλαιο 4

140 21 15
                                    


Σήμερα θα πάω Κατασκήνωση με την φίλη μου Ιωάννα.Ειμαστε συμμαθητριες και καλές φιλες.

Εχώ ετοιμάσει τα πράγματα μου και σε μία ακριβώς ώρα θα φύγουμε για την Κατασκηνωση,

Μπαίνω να δω ένα τελευταίο
k-drama,ο χρόνος πέρασε.

Μπαμπάς:Βενιτα ?Έτοιμη;!

-Ναι ερχομαι!!

Πήγα και φωρτωσα στο αμάξι την βαλίτσα μου ,η Ιωάννα θα ερχόταν με τους γονείς της στην Κατασκήνωση.
Είναι 13:16 και έπρεπε κατά τις 14:05 να είμαστε εκεί.

Σταματήσαμε σε ένα σούπερ μάρκετ να πάρω δύο μικρά σαπούνια και σερβιετες.

Φτάσαμε στην Κατασκήνωση,η Ιωάννα ήταν ήδη εκεί.
Την αγκάλιασα και πήγαμε να κάνουμε δήλωση ,θα καθόμασταν 6 μερες.
Μπήκαμε στα σπιτάκια μας και ετοιμαστηκαμε. Αποφάσισαμε να κάνουμε μία βόλτα για να δούμε την Κατασκήνωση.
Ήταν πολύ όμορφη και είχε πολλά πάρκα,ειχε και αγόρια,δεν με πειράζει και πολύ αυτό αλλά η Ιωάννα κομπλαρει όταν είναι με αγόρια ,τα φοβάται.

"Μικροί και μεγάλοι φιλοξενούμενοι της Κατασκήνωσης μας,σας καλωσορίζουμε στην 1η περίοδο !!Ελπίζουμε να έχετε μία καλή διανομή.Να σας ενημερώσουμε πως θα πρέπει να πάτε στα σπιτάκια σας για να γνωριστειτε οι Κοινοτάρχες και Ομαδαρχισες με τα παιδια και μετά θα ακολουθήσει το απόγευματινο φαγητό,οι γονείς...

Πήγαμε στο σπιτάκι,γνωριστούμε με τα υπόλοιπα κορίτσια και την ομαδαρχισα μας.Την λεγαν Ρόζα και ήταν πολύ ευγενικη.

Αργότερα πήγαμε στην τράπεζαρια για απογευματινό .
Είχε παγωτό.

??-Γεια ,πως σε λένε;

-Βενιτα...Εσένα;

??-Μαρα,χάρηκα!Μου λέει και μου δίνει το χέρι της .

Μαρα-Απο που είσαι;

-Απο Δράμα.Εσυ;

Μαρα-Χαλκιδικη.Είσαι με κάποια φιλη σου εδώ;

Ναι με την Ιωάννα .Λέω και της την δείχνω με το χέρι μου.

Μαρα-Αα...Ωραία!!

Συνέχισα το παγωτό μου μιλώντας με την Ιωάννα.Μου έλεγε πως άκουσε από ένα κορίτσι να μιλάει για μένα..Πως ντύνομαι πολύ προκλητικα και πως εχω άσχημο σώμα για να φοράω "ανοιχτά" ρούχα..
Την λένε Κωνσταντίνα...

Αμέσως μετά πήγαμε στο σπιτάκι και βάλαμε αθλητικά για τις δραστηριότητες που θα ακολουθήσουν.
Είχαμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε ιππασία και baseball.Θα πάω ιππασία.
Ήταν εκεί και η Μάρα και σχεδόν όλα τα κορίτσια από το σπιτάκι,ακομα και η Κωνσταντίνα.

My Bangtan Story💘//Kpop Fanfiction//Onde histórias criam vida. Descubra agora