BEN NEYE GÖRE YAŞIYORUM

55 4 2
                                    

Ünlü bir playboy sizce aşk onu nerde yakalayacak...
Emir medya.

Emir'den......

Günlerden pazartesi ve okulun 7'de başlamasına rağmen sabah 5'de okuldayım .
Nedeni şu ki yeni bir kız gelmiş ve gerçekten onu çok merak ediyorum.
Tuhaf olan şu ki kızı göreceğim iÇin heyecanlıyım ve duyduğuma göre kız taş taş mış ..

Aslında bu zamana kadar hiç aşık olmadım ve 17 yaşımdayım okulda bütün kızlar benim peşimde ama hepsi bir sürtük benim aşık olacağım insan sadece bana özel olmalı masum ve Şirin olmalı ki öyle hayalimdeki gibi biri yok henüz ama olacak içime doğdu inş.

Esma'dan......

Yine bi pazartesi ve yine bi üşengeçlik ve bu gün okulumun ilk günü ve tahmin edin nereye gidiyorum bi süre zübbeninoldugunu bildiğim yeni bi okul nasıl derseniz her hafta magazinde okulda hamile kaldı haberleri var neyse
Saat 05:30 anca hazırlanırım

Ilk gün okula böyle gidecektim.

Niye derseniz okulun popisi olamam lazım diğer okulumda öyleydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niye derseniz okulun popisi olamam lazım diğer okulumda öyleydim.
Her neyse duş alıp hazırlanıp çıktım.
Okula motorumla gittim .
Bu şekilde gitmem dikkat çekmişti .
En azından yanlız değildim yanımda yaren'im vardı. Okula girdiğimde bütün dikkati çektim herkes bana bakıyordu . Ve okulun park alanında sadece 2 motosiklet vardı yaren bu okulda 2 yıldır okuyordu ve her şeyi bildiğini umuyorum.

"Knk bu motor kimi "

Bana bakarak güldü ve eliyle bi tarafı gösterdi ve orada bir gurup vardı.

"Eeee nolmuş , onlar kim? "

"Bu etrafında toplandıkları kişi emir okulun en yakışıklısı ve popisi her kez tanır ve okula sadece o motorla gelir sen öyle gelince dikkat çektin yanında duran malda eymen Emirin en yakın arkadaşı""

Hımm şimdi anladım .
Sonra baktığım toplanan gurup eliyle beni gösterdiler ve açıldılar
Aman allahım gerçek mi bu ...
ve yaren işi olduğunu söyledi gitti .
Sonra o emir denilen çocuk benim yanıma geldi ve etrafındakilerde önce bana küçümser bi bakış attı ve

"" buralarda yenisin güzellik böyle giyinmen çok yanlış buradaki kurtlar seni yerler "" der ve yanağını sıkar.

""Emin ol bana kimse dokunamaz"" der. Çünkü kendisi boks'cu o yüzden Korkmaz.

"" görelim o zaman ""der ve piçimsi Smile atar .
Esma'da ""görelim ""der ve eliyle gel gel yapar...

Emir'den.......

Bu kız tam anlamıyla kaşınıyodu.
Bizimkiler ona saldıracağı anda elimle durun işareti yaptım . Niye bilmiyorum ama bu kız kalbimi derinden etkiledi.

Sonra kalbimle hareket ederek elimi uzattım "" benim adım Emir tatlı kız""
Dedim ne dediğime ben bile inanamadım.

"" bende Esma memnun oldum ""

Elimi sıktı şu an kalbim yerinden çıkacak galiba niye böyleyim ben host olum host .
Sonra Burçak arkasına bile bakmadan gitti ben rahat durur muyum Hayır.

Esma'dan....

Bu Emir denen Bebe napmaya çalışıyo anlamadım. Okuldaki bütün kızlar bana nefretle bakıyo Hayır o malın neyinden hoşlanıyorsa sırama oturdum bu arada arkamda emir oturuyor . Offfffffffff...
Sonra derslerden matematik çok severim ama sözelciyim otururken mektup geldi açtım..

"""" tenefüste bodrum katta ol.""""

Çok korktum bunu Emirin gönderdiği çok belli neyse gidip ona dersini vericem ..

Teneffüste gittim ve bi cam kırılma sesi duydum o anda biri bana siper oldu ama anlamadım baktığımda ise Emirdi ve yere yığıldı .. beni korudu o beni korudu

Aşkın Yaşı YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin