(Dilara ve izlemin yeni odaları)
İZLEM'DEN
Sabah alarmın iğrenç sesini duydum ve tabiki na'ptım hayır tabiki uyanmadım -sjslhshıshuvb- bütün alarmları kapattım ve tam arkamı dönüp rahat yatağımda uykuma dalacakken popomda bir acı hissettim aman tanrım annem çatışmaya başladı diye düşünürken bir tane daha terlik yedim''Anne her gün böyle uyandırmak zorundamısın ?'' dedim annemin bana öyle sinirle baktığını görünce sevimli olduğunu düşündüğüm bi sırıtış koydum yüzüme annem tam ağzını açtığını görünce bir tane daha terlik yememek için hemen ayağı kalktım''İzlem bu gün gideceğinizi bilmiyomuşsun gibi davranma uçak kaçıcak!'' dedi eveettt bu gün en sevdiğim doğup buyüdüğüm güzel şehrim İzmir'den İstanbul'a gidecektik Dilara'yla, çünkü ailemizin özel bir ortakşirketi var ve bu yüzden İstanbul'a gitmek zorundayız biz Dilara'yla biraz daha erken gidip okula alışmak istedik buarada evet şimdi siz diyeceksiniz ki aileniz zengin ve terliklemi uyandırıyo bende şimdi tabikide içimden eveeet! diye bağırıyom ailemizin zengin olması annemin bir türk kadını olduğunu değiştirmiyo çünkü :(
Hemen uyandım ve üstüme uçağa bineceğimiz için rahat birşeyler giydim daha sonra aşağıya inip kahvaltı sofrasına oturdum kahvaltı bitince ailemle vedalaştıktan sonra arabama atlıyıp Dilaralar'ın evine sürdüm.Varınca hemen arabadan bindim ve kapıyı çalıp içeri girdim hemen dilara'nın odasına çıkıp kapıyı hunharca açtım. "Günaydın juju" diyerek üzerine atladım.
Dilara'nın ağzından;
Üzerimdeki ağırlıkla irkilerek yataktan düştüm. Yüzüne baktığımda İzlem olduğunu anladım. Bana "kalk hadi hazırlan" diye cırladı.Hemen üzerimi giyinip makyajımı yaptım.
İzlem yanıma gelip "parlıyosun jujum"(birbirlerine seslendikleri kelime) dedi.Biraz güldükten sonra aşağı inip bişeyler atıştırdım. Annemlerle vedalaştıktan sonra annem "kıyafetlerini ayrı getirticem Dilara" deyip beni sulu sulu iki yanağımdanda öptü.Bende babama gidip sıkıca sarıldım sonra İzlemle beraber dışarı çıktık. Ve aynı anda çığlık atarak birbirlerimize sarılıp arabalarımıza binip havalimanına sürdük .İndikten sonra yanımıza aldığımız birkaç bavulu uçağa koyduktan sonra uçaktaki koltuğumuza oturduk.bir kaç saat sonra İstanbula varmış olduk . Daha sonra bizi bekleyen son model arabalarımıza atlayıp yeni evimize sürdük geldiğimizde yeni evimizi görünce ağzımız açık kaldı çünkü ev 2 katlı dublex bi villaydı Dilarayla aynı anda birbirimize dönüp bakakaldık sonra ikimizde birbirimizi cimcirdik ve 'auvv' diye bi ses çıkınca gülmeye başladık kendimizi çimlere atıp hayal kurmaya başladık İzlem''juju şimdi biz bu villada birlikte mi kalıcaz?'' 'Sanırım eveettt!'' fazla bağırmış olucamki karşı evin balkonuna bi teyze çıktı '' Noldu kızım 45 yaşında evde kalmış, evlenme teklifi edilmiş kadın gibi evet diye çığlık atıyosun'' dedi. bende ''Kusura bakmayın teyzeciğim rahatsız ettik biz yeni taşındık eve yeni komşunuzuz ben Dilara ve bu da eniyi arkadaşım ve ev arkadaşım yani'' demeye kalmadan izlem araya girdi''yeni komşunuzuz teyzecim kusura bakmayın Dilara heyecanlandı görüşmek üzere iyi akşamlar '' diyip ilk önce kendisi ayağa kalktı ve daha sonra beni ayağa kaldırdı ve eve doğru çekiştirmeye başladı. bende somurttum tabi bi konuşturmadı hemen dönüp ''İzlem neden konuşturmadın teyzeyle beni?'' dedim o da gülerek ''Konuşmak mı konuşamıyodun juju (beni taklit ederek) "teyzecim ben dilara bu arkadaşım ev arkadaşım en iyi arkadaşım yeni komşunuzuz"diyip (gülmeye başladı) bi ismimi söyliyemedin juju bu arada İzlem dediğin gözümden kaçmadı '' diyip iki parmağını gözünü ve sonra beni gösterecek şekilde uzattı (gözüm üzerinde işareti)
Daha sonra eve girip odalara doğru yürüdük giderken salonda çok dikkatimi çekmişti cidden çok şıktı neyse daha sonra iki tane yanyana kapı vardı ve üzerinde taşlı bi şekilde isimlerimiz yazıyodu bunu görünce ilk İzlemle birbirimize baktık ve '1-2-3' diye sayıp odaya daldık ve aynı anda 'JUJU' diye bağırmamız bir oldu daha sonra odadan hemen çıktım ve onunda çıktığını gördüm aynı anda birbirimizin üstüne atladık ve sonuş 'BAMM!' kafamızı yere çarptık ilk 'ahh' dedik ve ayağa kalkıp birbirimizi kaldırdık birlikte gülüp insanca sarıldık.
......................................................................
Odalarımıza bakınca ikisininde mütüş olduğunu anladık hemen mutfağa indik ve dolapları karıştırmaya başladık Sonuç = Hıyar çıktı . İzlemle beraber alışverişe çıkmaya karar verdik üzerimizi değiştirip rahat birşeyler giydik arabalarimiza binip en yakın süper markete doğru sürdük.Ben hemen bi market arabası alarak içine oturdum ve herzamanki gibi izlem beni sürmeye başladı.
Hemen izleme abur cubur reyonuna gitmesini söyledim ve 2 koli karam 2 koli browni intense alıp çikolatalı süt almayıda unutmadık sonrada eve gerekli olan diğer tüm malzemeleri alıp kasaya doğru ilerledik ücreti ödedikten sonra poşetleri taşıyamadık ve yanımıza ultra yakışıklı meteor bi çocuk geldi ve bize yardım etti (iç sesim "çocuğa yiyecekmiş gibi bakma lan diyince ") ilk defa iç sesime hak verdim teşekkür edip izlemle arabalarımıza bindik.
......................................................................İzlem bana masum kedi gibi bakınca "tamam ya yemeği ben yaparım sen beceremiyosun zaten" dedim. Bana sinsirella bakışımızı atınca mutfağa doğru hunharca koştum.
-40 dakika sonra-
"İzlem hadi yemek hazır " dedim tabiki duymamıştı. Yanına gidince yine stres çarkıyla saçma sapan hareketler yapmaya çalıştığını fark ettim "hadisene salak yemek hazır diyom duymuyomusun" diye cırladım "tamam ya geliyorum bağırma niye cırlıyon " dedi ve masayı görünce ani bi şok geçirdi.beraber masaya oturduk ve akşam yemeğimizi afiyetle yedik.
......................................................................
Çok yorgun olduğumuz için erkenden yatmaya karar verdik ve odalarımıza çıkıp tatlış bi uykuya daldık...😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA DEK JUJU
Novela Juvenil|Hayatımın Anlamı Olur Musun ? (SALINCAK)| kitabıdır sadece ismi değiştirildi. Eevett SİZDE BİZİM GİBİ DOSTLUK,AŞK,ACI VE OLMASSA OLMAZ LİSE HAYATI TARZINDA KİTAPLARI SEVİYOSANIZ BU KİTAP TAM DA SANA GÖRE HADİ HİKAYENE EKLE VE OKU YORUM YAPMAYI DA...