Ultimul Inger(partea 1)

121 6 1
                                    

Buna! Eu sunt Sathra. Cine sunt eu de fapt si de ce exist ? Nu stiu. Sunt o fata obisnuita. Nu am nimic special. Asa cred eu. Locuiesc in Capella, care este un oras frumos si pasnic. Dar in nici un caz cu oameni pe masura. Fetele din colegiu se tot macheaza si se rujeaza, iar baietii cred ca ele arata SUPER...dar eu tot cred ca arata ca niste camile ciufulite, cu o fata de claun nervos si ca sunt niste pitipoance. Ele nu prea ma baga in seama decat cand imi spun INCONTINUU ca ,,nu am ce cauta aici daca nu o sa-mi fac o operatie estetica" sau ,,de ce pur si simplu nu imi sparg un bol cu supa de rosii in cap si nu mi-as pune o punga pe cap pentru ca tot asa as arata". Ah,  da! Ca tot era vorba de cum arat, pai...eu sunt bruneta si mai EMO, am parul ciufulit ,,ca o mare papadie neagra cu suvite roz si verzi", cum zic camilele cu fata de claun nervos, si, ma rog, asta e doar in varful capului, restul e drept. Si ca sa stie si camilele, mi-a luat mult sa-l fac sa arate asa!  Nu ca ele, care se duc la coafor, dau o gramada de bani si gata! De obicei, ma imbrac in negru, mov, verde, maro si alte culori de genul asta. Am gene lungi, buze foarte rosii si pielea alba. Cam atat despre mine. Nu stiu cum, cu toata harmalaia asta, am o prietena si e cea mai buna prietena a mea. Ea e CEA MAI FRUMOASA DIN LUME, iar camilele o urasc. Are un par extrem de lung si de blond, are buze roz deschis, ochi albastri, mari si frumosi si pielea alba, dar nu ca mine. Se imbraca doar in alb si poate in roz foarte deschis .Si e ceva ciudat la ea. Tot spune lucruri stranii de genul: ,,Capella va fi atacat si chiar nu iti pasa?" sau ,,Ma vrei pe mine, lasa-i te rog pe ei" si mereu spune ca merge acasa, dar se duce intr-un loc suspect de unde se aud mereu sunete de ciocan sau tipete. Zi de zi asteptam la geam sa o vad intreaga. Dar, asta nu a fost totul. Era 47 Aprilie, o data care exista doar in Capella, o data cand ea a venit alergand la mine. M-a dus in baia fetelor unde nu mai era nimeni si a strigat cat a putut de tare : ,,FUGI! 50 Aprilie! 00:00 pm, iar sangele se va varsa!" . Nu am inteles exact ce voia pentru ca a fugit. Iar am asteptat la geam. Sunetele se auzeau din ce in ce mai tare. Dar nu s-a mai intors. Nu am putut dormi bine. Au trecut 48 si 49 aprilie. Urma 50 Aprilie. Eram acasa. Oare asteptam ziua de 50 Aprilie? Eram foarte curioasa, dar se putea intampla ceva foarte rau. Nu! Sigur se va intampla ceva rau. Dar nu am stat. Ziua aceea va veni si eu nu pot opri asta! Am luat un bat si un cutit din coltii insangerati ai unui mamut. Mi-am facut cateva sageti si un arc, dar am pastrat si cutitul. M-am apropiat de acel loc unde trebuia sa fie asa zisa ,,casa" . Era 22:39 pm. Tot ce puteam face era sa inspectez putin.                                                                                           Sfarsitul primei parti...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 25, 2012 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ultimul Inger(partea 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum