Hoofdstuk 37

230 17 4
                                    

Ella's POV

"Ella?" hoor ik iemand fluisteren, hoor ik Jess fluisteren. Ik kreun even en wrijf in mijn ogen. "Hoe laat is het?" mompel ik terwijl ik mijn hoofd in mijn kussen duw. "Drie uur 's morgens," zegt ze en ik kreun even. "Too early. Go away," mompel ik.

"Ella?" hoor ik vijf minuten later weer. "Jess! Ik wil slapen!" zeg ik terwijl ik me naar haar toedraai.

"Mag ik bij jou slapen?" fluistert ze. Ik hum even en voel het deken opgetild worden. "Dank je," fluistert ze. "Geen probleem, nu kop dicht ik wil slapen," antwoord ik waardoor ze giechelt.

*

Als ik wakker word door een luide bonk, draai ik me zuchtend om. Als ik mijn ogen tot spleetjes vorm zodat ik kan kijken zie ik dat Jess niet meer in bed ligt, maar naast mijn bed. Ik kreun en smijt een kussen naar haar toe.

Wacht, dat was mijn kussen. "Geef me mijn kussen terug," mompel ik. Als ik na vijf minuten nog geen antwoord heb draai ik me om en zie ik dat Jess nog ligt te slapen, alleen nu met het kussen gebruikt als knuffel, die ze knuffelt. Ik zucht en stap uit bed waarna ik richting de keuken loop. 

De klok zegt dat het inmiddels elf uur is. Ik loop naar mijn telefoon toe en haal hem uit de oplader. Als ik de oplader heb opgeborgen klik ik op mijn homebutton zodat het scherm aangaat. Ik zie dat ik twee berichtjes heb, een van Niall en een van mijn vader. Ik besluit die van mijn vader eerst te lezen.

From: Papaa <'3

Waarom is je moeder boos op je? X

Ik zucht even en tap op het balkje om te reageren.

To: Papaa <'3

Jess is naar Engeland verhuist dus, maar haar ouders wisten der niks van. Nu denkt mama dat haar ouders gelijk hebben en zegt ze dat ik een week heb - nu nog 4/5 dagen - totdat ik beslis of ik nog in de fam hoor of niet. x

Ik zend hem en open dan het berich van Niall.

From: Niall

I'll come and pick you up at 12'30pm x

To: Niall

Okaykayy :) x

Ik loop de keuken weer in en open de koelkast, waar ik melk uit haal en op het aanrecht zet. Dan sluit ik de koelkast weer en open een van de keukenkastjes waar ik muesli uit haal. Ik doe de melk en muesli in een kom waarna ik de melk en de muesli weer terug zet. 

Ik ga aan het keukeneiland zitten en begin mijn muesli te eten, terwijl ik door mijn twitter timeline scrol. 

Rond kwart voor twaalf loop ik naar mijn kamer. "Jess, moven," zeg ik terwijl ik in haar zij por waardoor ze wakker wordt. "Shut up, go away," mompelt ze in mijn kussen. Ik por haar weer waardoor ze een rare beweging maakt. "Ella, ga weg," zegt ze waarna ik lach. "Dit is mijn kamer," antwoord ik. "I don't care, ga weg ik wil slapen," ik lach harder en loop naar mijn kast. "Ik moet me omkleden want ik ga lunchen met Niall zodadelijk." 

Ze schiet overeind. "Nella, Nella, Nella," blijft ze herhalen waardoor ik lach. "Wat, ik haal dit gewoon van twitter hoor... Soort van," zegt ze, het laatste een beetje binnenmonds maar toch hoorbaar. "Waarom soort van? Jess?" zeg ik en ik pak mijn telefoon, waarna ik hem ongrendel. "Ik heb op jullie eerste date een trend gezet van Nella," zegt ze waarna ze onzeker lacht. Ik sla haar op de achterkant van haar hoofd. "Nu moven, ik moet me omkleden want hij is hier rond half een." 

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu