Okula artık girmiştik. Ve ben o kadar heyecanlıydım ki anlatamam. İki senedir liseli olmak için yanıp tutuşuyordum. Neden bu kadar çok liseye gitmek isteğimi bende bilmiyorum. Fakat kendimi sanki liseye geçince daha çok büyümüş gibi hissediyordum. Neyse okuldan girdiğimizde kapıda ki kağıtlara baktık hangi sınıflardayız diye. İsmimi bulmuştum. 9/K...
Daha sonra Ayaz'ın kine baktık. Ve tahmin edin bakalım Ayaz hangi sınıfta! AYNI SINIFTAYIZ! Resmen havalara uçuyordum. O kadar sevinçliydim ki anlatamam. Bir insan niye bu kadar sevinirki bir saat önce tanıştığı biriyle. Ayazda aynı şekilde benim gibi mutluluğu yüzünden anlaşılıyodu. Ne oluyodu bana..
-Çok sevindim senle aynı sınıfta olduğume dedi ayaz.
-Bende çok sevindim. İnşallah hocalarımız ve arkadaşlarımızda iyidir.
-İnşallah. Sence nasıldır sınıfımız?
Derken bir tane çocuk bana yanlışlıkla çarptı ve bende Ayaz'ın üstüne doğru düstüm. Ama ne derseniz diyin o duygu harikaydı. Nasıl anlatsam onun beni tutması, gözlerimizin aynı anda birbirimize odaklanması ve o kadar yakındık ki birbirimize neredeyse burun burunaydık. Yaklaşık 30-40 saniye o şekilde kalmışızdır.
-"İyimisin?" Dedi Ayaz.
-"İyiyim, teşekkürler." Dedim.
Daha sonra beraber bahçede bir banka oturup sohbete daldık. Bir an olsun sıkılmadım onunla konuşmaktan. İki tane çay alıp yanıma geldi. Sohbetimiz çok güzel gidiyordu ki yanımızdan 4 kişilik bir kız grubu geçiyordu. Bana öyle bir bakmışlardı ki resmen tırsmıştım. Niye öyle bir bakış atmışlardı anlamadım ama çok da takmadım. Nolabilirdi ki sanki.. Ama en çokta en öndeki kızın Ayaz' a bakışını sevmemiştim. Ayaz galiba o kızları görmemiştiki hala bana bir şeyler söylemeye devam ediyordu. Daha sonra öğrenciler zili çaldı. Bizde hemen ayaklanıp "sınıfımızı" bulmaya koyulduk. Önce birinci kata baktık şansımıza ki orda yoktu. Sonra ikinci, sonra da üç. Sonunda be. Bulmuştuk. Sınıfları en üstte lise bir ve iki. Orta katta üç ve dört. En alt katta ise kantin, konferans salonu ve ögretmen odası gibi yerler vardı. Artık sınıfa giriyorduuukk..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE HAYATIM..
Teen FictionOrtaokulda her şey iyiydi aslında. Taki liseye gidene kadar. Bir grup var ki benle uğraşmaktan asla vazgeçmiyorlardı. Sadece bir kişi vardı.. Ve "O" herşeyim..Sadece "Ayaz"..