İLK DERS..

109 4 5
                                    

Sınıfa girdik ve en arkada iki kişilik bir sıra vardı. Oraya oturduk beraber. Ben eskiden bizim okulda olan bir kızı gördüm demek ki aynı sınıftayız. Oldum olası sevmemişimdir o kızı neyse hoca sınıfa girmişti. Bayan bir hoca. Tatlı bir kadına benziyordu aslında konuşma stili falan baya hoşdu açıkcası. Ya da benim hoşuma gitmişti. İlk ders diye hemen başlamamıştık derse sohbet ediyorduk. Bu yıl ki konularımızdan falan bahsediyorduk. Matematik hocasıymış aynı zamanda bizim de rehber öğretmenimiz. Tam konuşmaya devam ederken içeriye üç tane kız girdi. Ama sanki sınıfa girmemişlerdide dalmışlardı saygısızca. Şimdi hatırladım bunlar bana Ayazla dışarda otururken gördüğüm kızlar. Nasıl ya bunlarla aynı sınıftamıydık!! Hoca hiçbir şey söylemeyip bizim yanımızdaki sıraya oturdu ikisi. Diğeride ön sırasına. Bir an kızla göz göze gelmiştik bakışları bile kötüydü kızın.
-Selam, dedi sinsi bir şekilde.
-Meraba, dedik aynı anda ayazla takmaz bir vaziyette.
Ama kız susmadı ikidebir bana laf sokma çabalarında neyse ki zil çaldı diye seviniyordum. Fakat o kadar çabuk sevinmemeliymişim. Ne yazık ki kız bizim peşimizi bırakmıyordu. Derse girmeden önce oturduğumuz yere hine oturmuştuk. Ve hine o kız grubu bizim oturduğumuz banka oturdu.
-Hayırdır?
-Merhaba demeye geldik selam güzelim,selam yakışıklı.
-Merhaba ve görüşmemek üzeriyle görüşürüz.
Ayaz'ın koluna girdim ve yürümeye başladım. Daha sonra ayaza lavobaya gidelimmi diye sordum ve oda kabul etti. Lavaboya girdim ve tuvaletten çıktığım anda karşımde o kızı gördüm. Kolumu çok feci sıkıyordu. Canım yaniyordu. Bana:
-Ayazdan uzak duracaksın yoksa çok kötü olur tamam mı canım anladığını umuyorum güzelim.
-Hyr tabiki. Ve seni daha tanımıyorum bile. Neden ayazdan uzak durayım ki ayrıca bana hiçbir şey yapamasın.
-Ôyle san sen bilirsin. Benden söylemesi.
Diyip çekti gitti. Bende elimi yüzümü yıkayıp ayazın yanına gittiim . Beni bekliyordu. Tabiki ayaza bu olanlardan bahsetmicektim. Birde onun morali bozulmasın. Neyse sınıfa gittik son dersti dersten çıkınca ayaz beni eve kadar bıraktı.

                                      ***
Sonunda yatağa girebilmiştim. Daha ilk günden ne kadar çok şey yaşamıştık öyle. O kızın sözleri hala aklımdan çıkmıyordu. Niye öyle söylemiştiki . Neyse ya kafama takmıcam . Değmez yani. Ben bunları düşünürken uykuya dalmüşım bile . Herkese iyi gecelerr.

Arkadaşlar yaz tatili dolayısıyla az yazı yazabiliyorum. Herkesten özür diliyorum. Mümkün olduğunca yazmaya çalışıcam yorum ve fikirlerinizi bekliyorum. Herkese iyi okumalar. Devamı gelecekkk..

LİSE HAYATIM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin